تبلیغات اینترنتی

تقریباْ ۶۰ درصد از تبلیغات اینترنتی نقش بسزایی در افزایش شناخته شدن نام‌های تجاری در شرایط یکسان دارند.

مزایا تبلیغات اینترنتی

قیمت پایین تر نسبت به سایر رسانه ها،

فرآیند راحت و سریع

گسترده متمرکز و هدفمند،

قابلیت ردگیری بینندگان

وابسته به زمان و مکان نیست

قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبین اصلی

،قابلیت سریع و ارزان تحلیل بازخورد و تغییر در رویه

حق الزحمهٔ اولیهٔ کم،حوزهٔ دسترسی وسیع

و به طور کلی، تبلیغات اینترنتی راه بسیار خوبی برای با اطلاع کردن همه جهان از تولیدات یا خدمات خود به طریقی بسیار کم هزینه و کارآمد می‌باشد.

تفاوت تبلیغات آنلاین و آفلاین :

۱. کسانی که با هر دو این روش‌های تبلیغات سروکار داشته‌اند، کاملا متوجه هستند که تبلیغات اینترنتی امکاناتی در برابر آنها قرار داده تا راحت‌تر دریابند که کدام آگهی روی مخاطبشان تاثیر بیشتری گذاشته، ولی در تبلیغات آفلاین به هیچ وجه نمی‌توان چنین موضوعی را ردیابی کرد.

۲. در تبلیغات آفلاین زیبایی در طراحی حرف اول و آخر را می‌زند، ولی در تبلیغات اینترنتی باید دریابیم که کدام تبلیغ برای مخاطب ما جذاب‌تر است و فقط هنگامی به نتیجه می‌رسیم که هزاران تست متوالی انجام دهیم. شاید یک تبلیغ زیبا نتایج تست‌های متوالی ما باشند، شاید هم سادگی برای مخاطبان ما جذابیت بیشتری داشته باشد.