طراحی وب سایت

طراحی وب سایت با ارائه راهکارهای خلاقانه

تخصص اصلی دنیای وب برنامه نویسی است

معمار خلاق فضای وب سایت شما

طراحی وب سایت حرفه ای اولین الزام برای حضور حرفه ای

آیا در قرن‌ ۲۱ داشتن وب سایت ضروری است؟

آیا در قرن‌ ۲۱ داشتن وب سایت ضروری است؟

در دنیای امروز بیشتر مردم به اینترنت دسترسی دارند و به آن وابسته‌اند. آن‌ها برای پیدا کردن خدمات و خرید کالای موردنظرشان از این سلطان مطلق قرن ۲۱ بهره می‌برند. در این دنیا شما صاحب هر کسب‌وکاری باشید به نقطه تماس‌های کارآمدی با مشتریان در فضای مجازی نیاز دارید. یادتان باشد ایجاد این نقطه تماس دیگر نه یک انتخاب که یک ضرورت است. فلسفه شکل‌گیری دنیای وب برطرف کردن این نیاز برای شما به بهترین شکل ممکن است. ما برای کسب‌وکار شما نقاط تماس ازجمله سایت طراحی می‌کنیم که بتوانید به بهترین شکل ممکن با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را حفظ کنید. طراحی وب سایت اصلی‎ترین کار ماست!

اگر درحالی‌که فضای وب به‌سرعت در حال گسترش است و تمامی افراد از هر قشر و سنی، به‌نوعی خواسته‌های خود را از این طریق جستجو می‌کنند، شما ارتباط خود را با این فضا پررنگ نساخته باشید، قطعاً پیشرفت چشمگیری نخواهید داشت.

شما با ایجاد یک وب سایت و هزینه کمی که برای ساخت و نگهداری آن پرداخت می‌کنید، علاوه بر معرفی کسب‌وکار خود در فضای مجازی و از دست ندادن مخاطبانی که هدف خود را آنلاین جستجو می‌کنند، خواهید توانست مخاطبانی را از سرتاسر کشور خودتان و حتی کشورهای دیگر نیز جذب نمایید و به این صورت مشتریان شما محدود به یک ناحیه مشخص نخواهند بود. افراد هرجای دنیا که باشند می‌تواند محصولات و خدمات شما را ببینند و برند شما را بشناسند. طراحی وب سایت و استفاده از فضای مجازی و تبلیغات آنلاین دقیقاً همان کاری است که کسب‌وکارهای بزرگ انجام داده‌اند، البته به روش‌های اصولی!

به‌این‌ترتیب وب سایت بدون دریافت هرگونه حقوق و مزایا، معرف کسب‌وکار شما در تمام مدت شبانه‌روز و طول هفته است، می‌توانید یک فروشگاه شبانه‌روزی داشته باشد و در هر ساعتی به نیازهای مشتریان پاسخ دهید و آن‌ها را راهنمایی کنید.

مزایای داشتن وب سایت

باید طراحی سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما باشد تا تأثیر بسزایی در شناساندن شما به دیگران داشته باشد. یک وب‌سایت خوب و کارآمد می‌تواند ابزاری برای بازاریابی جهانی شما و فرصتی برای یافتن مشتریان جدید و جذب مخاطب باشد.

یکی دیگر از دلایل داشتن وب‌سایت بهبود راندمان کاری و افزایش اعتبار شما می‌باشد که علاوه بر آن می‌توانید خدمات مرتبط با حرفه خود را به دیگران معرفی کنید و با صرف کمترین هزینه بهترین تبلیغ را در سطحی گسترده انجام دهید مشتريان می‌توانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در هر زمان با شما در ارتباط باشند، باید به این نکته توجه داشت که وب سایت حرفه‌ای و اختصاصی نمایانگر جایگاه و وجهۀ تجارت شماست.

دنیای وب با درنظر گرفتن اهداف وب سایت و مخاطبین آن و با بهره‌گیری از عنصرهای مناسب با رویکرد وب سایت و به مدد ذهن خلاق و ذوق هنری خود در به‌کارگیری رنگ‌ها و طرح‌ها، طرحی خلق می‌کند که ضمن ایجـاد یکپارچگی در کلیۀ صفحات وب‌گاه، نمای تکرارشونده و خسته‌کننده را به مخاطب القا نکند، طراحی وب سایت زيبا و متناسب با نيازهاي مشتري هدف نهايي ماست.

 

مزایای داشتن وب سایت
پایبندی‌های ما در طراحی وب سایت

پایبندی‌های ما در طراحی وب سایت

دنیای وب تمام پروژه‌های خود را:

 

بر اساس اصول و تکنیک‌های موتورهای جستجوگر

بر اساس آخرین متد و تکنولوژی روز دنیا

کاملاً واکنش گرا یا همان ریسپانسیو

با گرافیکی جذاب و مخاطب پسند

بر اساس نیازهای مشتری

و با پشتیبانی ۲۴ ساعته

انحام می‌دهد

 

مدت زمان طراحی وب سایت چقدر است؟

مدت زمان انجام هر پروژه بسته به نوع وب سایت و درخواست‌های شما متفاوت است. مسلماً طراحی‌های پیشرفته‌ و پیچیده‌تر و همچنین با امکانات بیشتر مستلزم صرف زمان بیشتر است. ما قبل از بستن قرارداد، خواسته‌ها و نیازهای شما را به دقت مورد بررسی قرار داده و شما را در جریان مدت زمان مورد نیاز برای اجرا و پیاده‌سازی وب سایت قرار می‌دهیم. تعهد ما، تحویل وب سایت در موعد مقررشده در زمان عقد قرارداد است.

مدت زمان طراحی وب سایت چقدر است؟

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

دیگر خدمات طراحی وب سایت

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ