طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

با مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه، وقت و هزینه خود و مشتریان را هدر ندهید!

یادآوری خودکار تمدید بیمه‌نامه‌ها و یا اقساط بیمه‌ها به مشتریان

بیمه‌نامه‌ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت، صادر و ارسال کنید

انواع بیمه را از ابتدا تا انتها بدون استفاده از کاغذ بفروشید!

با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه؛ از رقابت در این صنعت جا نمانید!

با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه؛ از رقابت در این صنعت جا نمانید!

صنعت بیمه و خدمات زیر مجموعۀ آن در سال‌های گذشته، یکی از بهترین بسترها برای سرمایه‌گذاری در حوزۀ آنلاین بوده است. چنانچه شما نیز یکی از فعالین این حوزه باشید، حتما با وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که می‌توان از طریق آن‌ها انواع بیمه و خدمات زیرمجموعۀ آن را به‌صورت آنلاین خریداری کرد، آشنا هستید. این نمایندگی‌ها و کارگزاران مجازی با ایجاد کامل مراحل خرید انواع بیمه‌نامه از جمله ثبت اطلاعات شخصی، معرفی مناسب‌ترین بیمه‌نامه با توجه به المان‌های درخواستی کاربر، دریافت مدارک و پرداخت آنلاین هزینۀ بیمه‌نامه توانسته‌اند کاربران را از مراجعۀ حضوری به دفاتر خدمات بیمه‌ای بی‌نیاز کنند.

باتوجه به افزایش روز افزون استفاده‌کنندگان از اینترنت و دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند، مراجعۀ کاربران برای استفاده از خدمات آنلاین بخصوص مواردی همچون بیمه از طریق وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بسیار رو به افزایش است.

بیمه یک امر اجتناب‌ناپذیر، در زندگی همۀ افراد است که حتماً باید برای رسیدگی به آن زمان بگذارند.

از طرفی ورود افراد زیادی به صنعت بیمه، باعث به وجود آمدن رقابت تنگاتنگی بین بیمه‌گزاران شده است. مردم اغلب از شرایط و نوع بیمه‌ها، کارکردها و انواع بیمه‌ها اطلاعاتی ندارند و هرچقدر که برای به‌دست آوردن اطلاعات درست و صحیح و پاسخ سوالاتشان در رابطه با بیمه راحت‌تر باشند و با سهولت بیشتری این اطلاعات را به‌دست بیاورند، طبیعتاً ارتباط بیشتر و بهتری با کسی که این اطلاعات را به آن‌ها داده، برقرار می‌کنند و نهایتاً هم خریدها و تمدیدهای بیمه‌ای خود را از همان مرجع پاسخگو انجام می‌دهند.

بنابراین نمایندگی، کارگزاری و درکل هر فروشندۀ خدمات بیمه‌ای که بتواند از طریق طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه و با ارائۀ اطلاعات و خدمات آنلاین، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های کاربران شود؛ مطمئناً علاوه‌بر اعتبار بخشی به مرکز فروش بیمۀ خود، می‌تواند در رقابت کُشندۀ بین بیمه‌گزاران، از جایگاه مناسبی برخوردار شود.

 

ویژگی‌های طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

یک وب سایت فروش بیمه باید دارای ویژگی‌های زیر باشد؛

۱ –  مشاورۀ خرید :

اصلی‌ترین نیاز افراد برای خرید بیمه این است که انواع بیمه را بشناسند و با کسب اطلاعات درست و کامل در مورد آن‌ها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. با ارائۀ مشاورۀ خرید در وب سایت می‌توان پاسخ مناسبی به این نیاز جستجوگران آنلاین بیمه داد.

 

۲ –  مقایسۀ بیمه‌گزاران :

مشتریان باید بتوانند بیمه‌گزارها را باهم مقایسه کنند. باتوجه به رشد زیاد صنعت بیمه و وجود انواع و اقسام شرکت‌های بیمه‌گزار، وجود یک مرجع مطمئن جهت مقایسه برای مشتریان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

۳ –  مشاورۀ آنلاین :

در نظر گرفتن مشاورۀ آنلاین در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه با قابلیت ارائۀ توضیحات تکمیلی، باعث می‌شود مشتریان یا اطمینان خاطر و خیالی آسوده بتوانند نوع بیمۀ مورد نظرشان را با توجه به نیازها و خواسته‌هایشان انتخاب کنند.

 

۴فروش آنلاین :

بعد از دریافت مشاوره‌های کامل و مقایسۀ بیمه‌گزاران، مشتری می‌تواند با استفاده از سیستم فروش آنلاین در هر زمانی که تصمیم بگیرد، بیمۀ مورد نظر خود را خریداری کند. به‌این‌ترتیب بدون نیاز به رفت‌وآمدهای وقتگیر، مشتری با یک تجربۀ شیرین از خرید، از خدمات بیمۀ مورد نظر بهره‌مند می‌شود.

 

۵ –  بیمه خودرو، آتش سوزی و عمر

هرکدام از موارد فوق دارای شرایطی هستند که مشتری می‌تواند به‌راحتی در وب سایت به آن‌ها دسترسی داشته باشد و دریافت اطلاعات مورد نیاز و مشاوره و خریدش را به سادگی انجام دهد.

 

۶ اطلاع‌رسانی در مورد زمان تمدید بیمه

یکی دیگر از موارد مهم در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه، گزینۀ تمدید بیمه است.

وجود سیستمی که بتواند از چند روز قبل یا چند هفتۀ قبل به مشتری خبر بدهد که زمان پایان بیمۀ شما نزدیک است و شما باید قبل از موعد آن، بیمۀ خود را تمدید کنید.

این کار از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه است و یک آرامش خاطر برای مشتریان بیمه گزار را در پی دارد.

 

و نکته قابل توجه اینکه؛ شما به عنوان بیمه گزار می‌توانید هر موضوع یا ویژگی دیگری را به وب سایت خود اضافه کنید.

ویژگی‌های طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه
شرکت‌هایی مانند بیمیتو، بیمه بازار، ازکی و ... چطور فعالیت می‌کنند؟

شرکت‌هایی مانند بیمیتو، بیمه بازار، ازکی و ... چطور فعالیت می‌کنند؟

چند سالی است که شرکت‌های آی‌تی با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه و اپلیکیشن اختصاصی برای این منظور پا به عرصۀ فروش نهاده‌اند و برای عموم کاربران امکان مقایسه به‌جهت انتخاب، تصمیم‌گیری و در صورت تمایل، خرید خدمات بیمه‌ای را فراهم کرده‌اند. این شرکت‌ها با ارائۀ اطلاعات انواع بیمه‌ها از خودرو گرفته تا بیمۀ مسافران از شرکت‌های مختلف بیمه‌ای خصوصی و دولتی، به کاربران حداکثر گزینه‌های موجود را در جهت خرید بیمه ارائه می‌کنند.

مثلاً شما می‌خواهید بیمۀ شخص ثالث خودرو خود را تمدید کنید، با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن این شرکت‌ها و وارد کردن اطلاعات خودرو می‌توانید به لیستی از شرکت‌های بیمه‌گزار ارائه‌دهندۀ این خدمات دست یابید. در این زمان می‌توانید نسبت به قیمت یا امتیاز شرکت بیمه تصمیم بگیرید که از کدام شرکت خرید خود را انجام دهید. اینکه شما خرید را به‌صورت آنلاین انجام دهید یا حضوراً به شرکت بیمه مراجعه کنید، انتخاب شماست و برای دریافت اطلاعات و حتی خرید بیمه از وب سایت، کاربر هیچ هزینۀ اضافی پرداخت نمی‌کند و هزینه و سهم بازاریابی وب سایت از طریق شرکت های بیمه‌گزار پرداخت می‌شود.

امکاناتی که شرکت‌های IT فعال در صنعت بیمه ارائه می‌کنند

وب سایت‌هایی مانند بیمیتو، بیمه بازار و اَزکی درواقع پلی ارتباطی بین کاربران و شرکت‌های بیمه هستند. تقریباٌ اکثر شرکت‌های بیمه‌ای با این وب سایت‌ها همکاری می‌کنند. اولین امکان این مجموعه‌ها همین لیست شرکت‌های خدمات‌دهنده در انواع بیمه است.

در کنار این لیست از شرکت‌های بیمه‌گزار، قیمت هر یک از این شرکت‌ها برای خدمات‌شان مشخص شده است. شاید کاربر بخواهد ارزان‌ترین بیمه را جستجو کند؛ در این زمان لیست شرکت‌های بیمه‌گزار را به ترتیب قیمت بررسی می‌کنند.

اما قیمت تنها فاکتور برای تصمیم‌گیری نیست. برای همین این وب سایت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که شرکت بیمه‌گزار را از جنبه‌های مختلف ارزیابی کنند. مثلاٌ تعداد شعب، سطح رضایت‌مندی مشتریان، سطح توانگری شرکت، زمان پاسخگویی و غیره در این وب سایت‌ها قابل مقایسه هستند.

با امکان سفارش با تنظیمات دلخواه مشتری و با گرد هم آمدن این اطلاعات، کاربر می‌تواند در همان ابتدا شرایط خود را (مثلاٌ سقف بودجه) وارد کرده تا بتواند گزینه‌های ممکن قابل خرید خود را بیابد. تقریباٌ هر اطلاعاتی را که مشتری برای تصمیم‌گیری نیاز دارد، این وب سایت‌ها در اختیارش قرار می‌دهند و در پایان در صورت عدم نیاز بیمه به بازدید و جلسات حضوری، مشتری می‌تواند در کمتر از چند دقیقه اقدام به تمدید یا خرید یک بیمه‌نامۀ جدید کند.

با کمی دقت و تجربه در زمینۀ طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه و اپلیکیشن اختصاصی آن، شما متوجه خواهید شد که علیرغم کیفیت مطلوب این وب سایت‌ها؛ هنوز می‌توان گزینه‌های بیشتری برای ارتقای سطح خدمات ارائه کرد تا کاربران بتوانند راحت‌تر و ساده‌تر اطلاعات را مقایسه کرده و سپس تصمیم‌گیری نمایند.

امکاناتی که شرکت‌های IT فعال در صنعت بیمه ارائه می‌کنند
امکانات قابل ارائه در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

امکانات قابل ارائه در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

۱ – محاسبۀ بیمۀ شخص ثالث تا خرید بر اساس کلیۀ مشخصات

۲ – محاسبۀ بیمۀ بدنه با اعلام نرخ و اعمال تخفیف‌ها و پوشش‌ها تا دریافت آنلاین وجه

۳ – محاسبۀ بیمۀ آتش‌سوزی و کسر کلیۀ تخفیف‌ها و اضافه کردن پوشش‌ها با قابلیت پرداخت حق بیمه آنلاین

۴ – سیستم مشاوره آنلاین بیمه به‌صورت چت

۵ – سیستم وقت گرفتن مشاورۀ بیمه بر اساس زمان دلخواه مشتری

۶ – معرفی و تشریح پوشش‌های متنوع بیمه‌ای به‌صورت وبلاگ یا بنر

۷ – قراردادن تصاویر جشنواره‌های تخفیفی بیمه‌ای نمایندگی و شرکت شما

۸ – سیستم نوتیفیکیشن بیمه‌ای، جهت اطلاع‌رسانی تخفیفات و مزایای نمایندگی بیمۀ شما

۹ – پنل مدیریت تماماٌ فارسی و آسان

۱۰ – متصل به پنل پیامکی بیمه

 

طراحی واکنش‌گرا برای وب سایت و اپلیکیشن فروش آنلاین بیمه

شما برای خدمات‌دهی به کاربرانی که از طریق موبایل خود در جستجوی خرید آنلاین بیمه هستند، می‌توانید از ۲ روش استفاده کنید؛ روش اول طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه مخصوص موبایل که به این روش طراحی وب سایت واکنش‌گرا یا Responsive گفته می‌شود و دیگری تهیه اپلیکیشن برای موبایل. هر یک از این روش‌ها مزایای خود را دارند. تصمیم گیری دربارۀ ساخت اپلیکیشن برای وب سایت یا طراحی یک وب سایت سازگار با موبایل به چندین فاکتور بستگی دارد. تقریباٌ در بیشتر موارد باید حداقل طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه شما به صورت واکنش‌گرا باشد که بتواند به کاربران موبایلی نیز خدمات ارائه کند. روشی که از سمت گوگل نیز به مدیران و مالکان وب سایت‌ها پیشنهاد شده است و تاثیر زیادی در سئوی وب سایت دارد.

اگر از بودجۀ کافی برخوردار هستید و اطلاعات کاربر (مثلاٌ برای پیشنهاد تخفیف‌ها یا خدمات بیمه‌ای مختلف) برایتان مهم است یا می‌خواهید از طریق نوتیفیکیشن‌ها (مثلاٌ برای یادآوری زمان تمدید قرارداد) و یا به‌طور مستمر و مداوم با آن‌ها در ارتباط باشید، ضروری است که برای وب سایت کسب‌وکار خود اپلیکیشن نیز تهیه نمایید.

در این حالت بازدید کنندگان وب سایت این حق انتخاب را دارند که در صورت تمایل اپلیکیشن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنند و در غیر این صورت هم وب سایت واکنش‌گرا نیز قادر خواهد بود که کلیۀ خدمات شما را به آن‌ها ارائه نماید.

طراحی واکنش‌گرا برای وب سایت و اپلیکیشن فروش آنلاین بیمه
با وجود تلگرام و اینستاگرام چه نیازی به طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه دارید؟

با وجود تلگرام و اینستاگرام چه نیازی به طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه دارید؟

بسیاری از نمایندگان، کارگزاران و فروشندگان بیمه، گسترۀ کاریشان را بسیار محدود می‌بینند و فکر می‌کنند تنها ۱۰۰-۲۰۰ یا ۱۰۰۰-۲۰۰۰ نفر عضوشده در کانال و صفحۀ فضای مجازیشان قرار است مشتریان‌شان باشند. در تلگرام که قابلیت جستجو نیست و در اینستاگرام هم صرفاً باید اسم صفحه سرچ شود تا صفحۀ شما ظاهر شود و مثلاٌ با کلمۀ بهترین بیمۀ عمر، هیچ قانون خاصی برای دیده‌شدن صفحۀ شما نیست! پس شما برای دیده‌شدن نیاز به گوگل دارید و گوگل نیز وب سایت‌ها را در اولویت نمایش قرار می‌دهد و اگر شما از این قافله دور بمانید قطعاٌ باید به فکر کسب‌وکار دیگری باشید!

همچنین مخاطبان شما در تلگرام آیا می‌توانند نرخ انواع حق بیمه را محاسبه کنند؟ شرایط و قوانین و مزایای شرکت بیمه‌ای شما را بخوانند؟ و بسیاری از آیاها که شما بهتر از ما می‌دانید. شما هم به کانال تلگرام و هم صفحۀ اینستاگرام و هم طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه و حتی شاید اپلیکیشن نیاز دارید. این‌ها رقیب همدیگر نیستند بلکه تکمیل‌کنندۀ هم هستند. شما با جذابیت‌های اینستاگرام فالوور جذب می‌کنید، او را مشتاق خرید انواع خدمات بیمه‌ای می‌کنید و پس از آنکه او نیاز به خرید هر یک از انواع بیمه را در خود احساس کرد به وب سایت شما مراجعه می‌کند و اطلاعات تکمیلی را کسب می‌کند، نرخ‌نامه‌ها را می‌بیند و می‌تواند بهترین گزینه را برای خود خرید کند. شما می‌توانید به بهانه‌های مختلف مشتریان را به وب سایت‌تان ارجاع دهید و از این طریق وی را به خرید بیمه ترغیب کنید.

از طرف دیگر شما قطعاٌ می‌توانید با مراجعۀ کاربر به وب سایت‌تان، او را با پیشنهادات مختلف جلب کنید تا بتوانید محصولات دیگر بیمه‌ای نیز به او بفروشید. مثلاٌ کاربری که برای خرید بیمۀ عمر مراجعه کرده به احتمال زیاد بیمۀ حوادث پزشکی نیز خریداری می‌کند. بیمۀ آتش‌سوزی منزل، بیمۀ درمان تکمیلی انفرادی (در شرکت‌های دارای این خدمت) و …. می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. به‌طور مثال شما می‌توانید از پیشنهادات دیگر نیز استفاده کنید که کسانی که بیمۀ عمر خریداری می‌کنند، تخفیفی در خرید بیمۀ شخص ثالث یا بیمۀ بدنۀ خودرو نیز بگیرند و این ترفندها و سایر ترفندهای فروش بیمه که قطعاٌ شما بهتر از ما می‌دانید از جمله مواردی است که می‌توانید با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه در وب سایت اختصاصی خود پیاده کنید.

سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

اگر در زمینۀ بیمه فعالیت می‌کنید، حتماً می دانید که رقبای بسیار زیادی دارید. برای اینکه بیشتر متوجه رقابت سخت بیمه شوید، کافی است که در گوگل جستجو کنید. در عرض چند ثانیه با هزاران نتیجه مواجه خواهید شد. با وجود تمام این رقابت‌ها، قرار گرفتن وب ‌سایت بیمۀ شما در صفحات اول نتایج موتورهای جستجو دور از انتظار نیست. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بهترین راهکار برای به دست آوردن جایگاه اول در لیست نتایج موتورهای جستجو و همچنین جذب مشتریان بیشتر است. البته در نظر داشته باشید که برای موفقیت، باید استراتژی سئو وب سایت فروش آنلاین بیمه را به‌طور صحیح اجرا کنید.

گاهی اوقات برخی از صاحبان وب سایت‌ها ادعا می‌کنند که وب سایت بیمه ما دارای طراحی زیبا و اطلاعات مفید است. اما تعداد بازدید وب سایت و مشتریانمان، از رقبا کمتر است. درست است که وب سایت این افراد دارای ظاهر مناسب و اطلاعات خوبی است، اما به‌دلیل قرار نگرفتن در دید کاربران، فایده‌ای برای آن‌ها ندارد. با این تفاسیر سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه، بهترین پیشنهاد برای این افراد است. زیرا استراتژی‌های سئو با افزایش ترافیک، باعث افزایش مشتریان و سودآوری بیشتر می‌شوند.

مزایای مهم سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

۱ –  افزایش ترافیک و ‌سایت

۲ –  جذب مشتریان بیشتر

۳ –  افزایش اعتبار برتد شما

۴ –  بهبود تجربۀ کاربری

۵ – کاهش هزینه‌ها

سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

برخی از امکانات پیشنهادی طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

طراحی گرافیکی اختصاصی
معرفی کامل خدمات شرکت بیمه
دسته بندی صفحات و جداول
امکان استعلام حق بیمه
پنل مدیریتی حرفه‌ای
فروش آنلاین بصورت نقدی و قسطی
قابلیت چند زبانه بودن
سیستم گزارشگیری کامل مدیریتی
امکان ارسال مدارک به‌صورت آنلاین
سیستم رضایت سنجی و امتیازدهی
وبلاگ و مقالات
صفحه درباره ما
صفحه تماس با ما
پنل مدیریتی sms
امکان درج خبرنامه
سیستم مدیریت پرداختهای حق بیمه
جستجوی پیشرفته
احراز هویت از طریق پیامک و ایمیل
دسترسی به موقعیت مکانی
امکان ایجاد CRM مشتریان
فرم یاداوری تاریخ انقضاء بیمه نامه
ثبت آدرس در نقشه گوگل
طراحی واکنش گرا
بهینه سازی برای موتورهای جستجو

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

تبدیل کد کثیف به یک کد تمییز و پاکیزه!

از سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا اختصاصی استفاده کنیم؟ کدام یک بهتر است؟ / پادکست

چگونه نرم افزار مناسب کسب و کارتان انتخاب کنید؟

اصلی‌ترین فواید رزرو اینترنتی رستوران

وبینار آموزشی چیست و چقدر در یادگیری موثر است؟

منوی آنلاین کافی شاپ و کافه و رستوران

ویژگی های یک هاست خوب

چطور کپشن اینستاگرام را جذاب و بهتر بنویسید؟

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

انتخاب نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

۱۱ نکته برای مراقبت از لپ تاپ از نگاه کارشناسان تکنولوژی

ویژگی‌های صفحه ارتباط با ما