طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

با مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه، وقت و هزینه خود و مشتریان را هدر ندهید!

یادآوری خودکار تمدید بیمه‌نامه‌ها و یا اقساط بیمه‌ها به مشتریان

بیمه‌نامه‌ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت، صادر و ارسال کنید

انواع بیمه را از ابتدا تا انتها بدون استفاده از کاغذ بفروشید!

با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه؛ از رقابت در این صنعت جا نمانید!

با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه؛ از رقابت در این صنعت جا نمانید!

صنعت بیمه و خدمات زیر مجموعه آن در سال‌های گذشته، یکی از بهترین بسترها برای سرمایه‌گذاری در حوزه آنلاین بوده است. چنانچه شما نیز یکی از فعالین این حوزه باشید، حتما با وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که می‌توان از طریق آن‌ها انواع بیمه و خدمات زیر مجموعه آن را به صورت آنلاین خریداری کرد آشنا هستید. این نمایندگی‌ها و کارگزاران مجازی با ایجاد کامل مراحل خرید انواع بیمه‌نامه از جمله ثبت اطلاعات شخصی، معرفی مناسب‌ترین بیمه‌نامه با توجه به المان‌های درخواستی کاربر، دریافت مدارک و پرداخت آنلاین هزینه‌ی بیمه‌نامه توانسته‌اند کاربران را از مراجعه حضوری به دفاتر خدمات بیمه‌ای بی‌نیاز کنند.

باتوجه به افزایش روز افزون استفاده‌کنندگان از اینترنت و دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند، مراجعه کاربران برای استفاده از خدمات آنلاین بخصوص مواردی همچون بیمه از طریق وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بسیار رو به افزایش است.

بیمه یک امر اجتناب ناپذیر، در زندگی همه افراد است که حتما باید برای رسیدگی به آن زمان بگذارند.

از طرفی ورود افراد زیادی به صنعت بیمه، باعث به وجود آمدن رقابت تنگاتنگی بین بیمه‌گزاران شده است. مردم اغلب از شرایط و نوع بیمه‌ها، کارکردها و انواع بیمه‌ها اطلاعاتی ندارند و هرچقدر که برای بدست آوردن اطلاعات درست و صحیح و پاسخ سوالاتشان در رابطه با بیمه راحت‌تر باشند و با سهولت بیشتری این اطلاعات را بدست بیاورند، طبیعتاً ارتباط بیشتر و بهتری با کسی که این اطلاعات را به آن‌ها داده برقرار می‌کنند و نهایتاً هم خریدها و تمدیدهای بیمه‌ای خود را از همان مرجع پاسخگو انجام می‌دهند.

بنابراین نمایندگی، کارگزاری و در کل هر فروشنده‌ی خدمات بیمه‌ای که بتواند از طریق طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه و با ارائه اطلاعات و خدمات آنلاین، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های کاربران شود؛ مطمئناً علاوه بر اعتبار بخشی به مرکز فروش بیمه خود، می‌تواند در رقابت کُشنده‌ی بین بیمه‌گزاران، از جایگاه مناسبی برخوردار شود.

 

ویژگی‌های طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

یک وب سایت فروش بیمه باید دارای ویژگی‌های زیر باشد ؛

۱ –  مشاوره خرید :

اصلی‌ترین نیاز افراد برای خرید بیمه این است که انواع بیمه را بشناسند و با کسب اطلاعات درست و کامل در مورد آن‌ها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. با ارائه مشاوره خرید در وب سایت می‌توان پاسخ مناسبی به این نیاز جستجوگران آنلاین بیمه داد.

 

۲ –  مقایسه بیمه‌گزاران :

مشتریان باید بتوانند بیمه‌گزارها را باهم مقایسه کنند. باتوجه به رشد زیاد صنعت بیمه و وجود انواع و اقسام شرکت‌های بیمه‌گزار، وجود یک مرجع مطمئن جهت مقایسه برای مشتریان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

۳ –  مشاوره آنلاین :

در نظر گرفتن مشاوره آنلاین در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه با قابلیت ارائه توضیحات تکمیلی، باعث می‌شود مشتریان یا اطمینان خاطر و خیالی آسوده بتوانند نوع بیمه مورد نظرشان را با توجه به نیازها و خواسته‌هایشان انتخاب کنند.

 

۴فروش آنلاین :

بعد از دریافت مشاوره‌های کامل و مقایسه بیمه‌گزاران، مشتری می‌تواند با استفاده از سیستم فروش آنلاین در هر زمانی که تصمیم بگیرد، بیمه مورد نظر خود را خریداری کند. به این ترتیب بدون نیاز به رفت و آمدهای وقتگیر، مشتری با یک تجربه شیرین از خرید، از خدمات بیمه مورد نظر بهره‌مند می‌شود.

 

۵ –  بیمه خودرو، آتش سوزی و عمر

هرکدام از موارد فوق دارای شرایطی هستند که مشتری می‌تواند به‌راحتی در وب سایت به آن‌ها دسترسی داشته باشد و دریافت اطلاعات مورد نیاز و مشاوره و خریدش را به سادگی انجام دهد.

 

۶ اطلاع‌رسانی در مورد زمان تمدید بیمه

یکی دیگر از موارد مهم در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه گزینه تمدید بیمه است.

وجود سیستمی که بتواند از چند روز قبل یا چند هفته قبل به مشتری خبر بدهد که زمان پایان بیمه شما نزدیک است و شما باید قبل از موعد آن، بیمه خود را تمدید کنید.

این کار از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه است و یک آرامش خاطر برای مشتریان بیمه گزار را در پی دارد.

 

و نکته قابل توجه اینکه؛ شما به عنوان بیمه گزار می‌توانید هر موضوع یا ویژگی دیگری را به وب سایت خود اضافه کنید.

ویژگی‌های طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه
شرکت‌هایی مانند بیمیتو ، بیمه بازار ، از کی و ... چطور فعالیت می‌کنند؟

شرکت‌هایی مانند بیمیتو ، بیمه بازار ، از کی و ... چطور فعالیت می‌کنند؟

چند سالی است که شرکت‌های آی تی با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه و اپلیکیشن اختصاصی برای این منظور پا به عرصه فروش نهاده‌اند و برای عموم کاربران امکان مقایسه به جهت انتخاب، تصمیم گیری و در صورت تمایل خرید خدمات بیمه‌ای را فراهم کرده‌ند. این شرکت‌ها با ارائه اطلاعات انواع بیمه‌ها از خودرو گرفته تا بیمه مسافران از شرکت‌های مختلف بیمه‌ای خصوصی و دولتی، به کاربران حداکثر گزینه‌های موجود را در جهت خرید بیمه ارائه می کنند.

مثلا شما می‌خواهید بیمه شخص ثالث خودرو خود را تمدید کنید، با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن این شرکت‌ها و وارد کردن اطلاعات خودرو می توانید به لیستی از شرکت‌های بیمه‌گزار ارائه دهنده این خدمات دست یابید. در این زمان می‌توانید نسبت به قیمت یا امتیاز شرکت بیمه تصمیم بگیرید که از کدام شرکت خرید خود را انجام دهید. اینکه شما خرید را به صورت آنلاین انجام دهید یا حضوراً به شرکت بیمه مراجعه کنید انتخاب شماست و برای دریافت اطلاعات و حتی خرید بیمه از وب سایت، کاربر هیچ هزینه‌ی اضافی پرداخت نمی‌کند و هزینه و سهم بازاریابی وب سایت از طریق شرکت های بیمه‌گزار پرداخت می‌شود.

امکاناتی که شرکت‌های IT فعال در صنعت بیمه ارائه می‌کنند

وب سایت‌هایی مانند بیمیتو، بیمه بازار و اَزکی درواقع پلی ارتباطی بین کاربران و شرکت‌های بیمه هستند. تقریبا اکثر شرکت‌های بیمه‌ای با این وب سایت‌ها همکاری می‌کنند. اولین امکان این مجموعه‌ها همین لیست شرکت‌های خدمات دهنده در انواع بیمه است.

در کنار این لیست از شرکت‌های بیمه‌گزار، قیمت هر یک از این شرکت‌ها برای خدمات‌شان مشخص شده است. شاید کاربر بخواهد ارزان‌ترین بیمه را جستجو کند؛ در این زمان لیست شرکت‌های بیمه‌گزار را به ترتیب قیمت بررسی می کنند.

اما قیمت تنها فاکتور برای تصمیم‌گیری نیست. برای همین این وب سایت‌ها به کاربران این امکان را می دهند که شرکت بیمه‌گزار را از جنبه‌های مختلف ارزیابی کنند. مثلا تعداد شعب، سطح رضایت‌مندی مشتریان، سطح توانگری شرکت، زمان پاسخگویی و غیره در این وب سایت‌ها قابل مقایسه هستند.

با امکان سفارش با تنظیمات دلخواه مشتری و با گرد هم آمدن این اطلاعات، کاربر می‌تواند در همان ابتدا شرایط خود را (مثلا سقف بودجه) وارد کرده تا بتواند گزینه‌های ممکن قابل خرید خود را بیابد. تقریبا هر اطلاعاتی را که مشتری برای تصمیم‌گیری نیاز دارد، این وب سایت‌ها در اختیارش قرار می‌دهند و در پایان در صورت عدم نیاز بیمه به بازدید و جلسات حضوری، مشتری می‌تواند در کمتر از چند دقیقه اقدام به تمدید یا خرید یک بیمه‌نامه جدید کند.

با کمی دقت و تجربه در زمینه طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه و اپلیکیشن اختصاصی آن، شما متوجه خواهید شد که علیرغم کیفیت مطلوب این وب سایت‌ها؛ هنوز می‌توان گزینه‌های بیشتری برای ارتقای سطح خدمات ارائه کرد تا کاربران بتوانند راحت‌تر و ساده‌تر اطلاعات را مقایسه کرده و سپس تصمیم‌گیری نمایند.

امکاناتی که شرکت‌های IT فعال در صنعت بیمه ارائه می‌کنند
امکانات قابل ارائه در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

امکانات قابل ارائه در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

۱ – محاسبه بیمه شخص ثالث تا خرید بر اساس کلیه مشخصات

۲ – محاسبه بیمه بدنه با اعلام نرخ و اعمال تخفیف‌ها و پوشش‌ها تا دریافت آنلاین وجه

۳ – محاسبه بیمه آتش‌سوزی و کسر کلیه تخفیف‌ها و اضافه کردن پوشش‌ها با قابلیت پرداخت حق بیمه آنلاین

۴ – سیستم مشاوره آنلاین بیمه به صورت چت

۵ – سیستم وقت گرفتن مشاوره بیمه بر اساس زمان دلخواه مشتری

۶ – معرفی و تشریح پوشش‌های متنوع بیمه‌ای به‌صورت وبلاگ یا بنر

۷ – قراردادن تصاویر جشنواره‌های تخفیفی بیمه‌ای نمایندگی و شرکت شما

۸ – سیستم نوتیفیکیشن بیمه‌ای ،جهت اطلاع رسانی تخفیفات و مزایای نمایندگی بیمه شما

۹ – پنل مدیریت تماما فارسی و آسان

۱۰ – متصل به پنل پیامکی بیمه

 

طراحی واکنش‌گرا برای وب سایت و اپلیکیشن فروش آنلاین بیمه

شما برای خدمات دهی به کاربرانی که از طریق موبایل خود در جستجوی خرید آنلاین بیمه هستند، می‌توانید از ۲ روش استفاده کنید؛ روش اول طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه مخصوص موبایل که به این روش طراحی وب سایت واکنش گرا یا Responsive گفته می‌شود و دیگری تهیه اپلیکیشن برای موبایل. هر یک از این روش‌ها مزایای خود را دارند. تصمیم گیری درباره ساخت اپلیکیشن برای وب سایت یا طراحی یک وب سایت سازگار با موبایل به چندین فاکتور بستگی دارد. تقریبا در بیشتر موارد باید حداقل طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه شما به صورت واکنش گرا طراحی شده باشد که بتواند به کاربران موبایلی نیز خدمات ارائه کند. روشی که از سمت گوگل نیز به مدیران و مالکان وب سایت‌ها پیشنهاد شده است و تاثیر زیادی در سئوی وب سایت دارد.

اگر از بودجه کافی برخوردار هستید و اطلاعات کاربر (مثلا برای پیشنهاد تخفیف‌ها یا خدمات بیمه‌ای مختلف) برایتان مهم است یا می‌خواهید از طریق نوتیفیکیشن‌ها (مثلا برای یادآوری زمان تمدید قرارداد) و یا به‌طور مستمر و مداوم با آن‌ها در ارتباط باشید، ضروری است که برای وب سایت کسب و کار خود اپلیکیشن نیز تهیه نمایید.

در این حالت بازدید کنندگان وب سایت این حق انتخاب را دارند که در صورت تمایل اپلیکیشن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنند و در غیر این صورت هم وب سایت واکنش گرا نیز قادر خواهد بود که کلیه خدمات شما را به آن‌ها ارائه نماید.

طراحی واکنش‌گرا برای وب سایت و اپلیکیشن فروش آنلاین بیمه
با وجود تلگرام و اینستاگرام چه نیازی به طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه دارید؟

با وجود تلگرام و اینستاگرام چه نیازی به طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه دارید؟

بسیاری از نمایندگان، کارگزاران و فروشندگان بیمه، گستره‌ی کاریشان را بسیار محدود می‌بینند و فکر می‌کنند تنها ۱۰۰-۲۰۰ یا ۱۰۰۰-۲۰۰۰ نفر عضو شده در کانال و صفحه فضای مجازیشان قرار است مشتریان‌شان باشند. در تلگرام که قابلیت جستجو نیست و در اینستاگرام هم صرفاً باید اسم صفحه سرچ شود تا صفحه شما ظاهر شود و مثلا با کلمه بهترین بیمه عمر ، هیچ قانون خاصی برای دیده شدن صفحه شما نیست ! پس شما برای دیده شدن نیاز به گوگل دارید و گوگل نیز سایت‌ها را در اولویت نمایش قرار می‌دهد و اگر شما از این قافله دور بمانید قطعا باید به فکر کسب و کار دیگری باشید !

همچنین مخاطبان شما در تلگرام آیا می‌توانند نرخ انواع حق بیمه را محاسبه کنند؟ شرایط و قوانین و مزایای شرکت بیمه‌ای شما را بخوانند؟ و بسیاری از آیاها که شما بهتر از ما می‌دانید. شما هم به کانال تلگرام و هم صفحه اینستاگرام و هم طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه و حتی شاید اپلیکیشن نیاز دارید. این‌ها رقیب همدیگر نیستند بلکه تکمیل کننده هم هستند. شما با جذابیت‌های اینستاگرام فالوور جذب می‌کنید ، او را مشتاق خرید انواع خدمات بیمه‌ای می‌کنید و پس از آنکه او نیاز به خرید هر یک از انواع بیمه را در خود احساس کرد به وب سایت شما مراجعه می‌کند و اطلاعات تکمیلی را کسب می‌کند ، نرخ‌نامه‌ها را می‌بیند و می‌تواند بهترین گزینه را برای خود خرید کند. شما می‌توانید به بهانه‌های مختلف مشتریان را به وب سایت‌تان ارجاع دهید و از این طریق وی را به خرید بیمه ترغیب کنید.

از طرف دیگر شما قطعا می‌توانید با مراجعه کاربر به وب سایت‌تان، او را با پیشنهادات مختلف  جلب کنید تا بتوانید محصولات دیگر بیمه‌ای نیز به او بفروشید. مثلا کاربری که برای خرید بیمه عمر مراجعه کرده به احتمال زیاد بیمه حوادث پزشکی نیز خریداری می‌کند. بیمه آتش سوزی منزل ، بیمه درمان تکمیلی انفرادی ( در شرکت‌های دارای این خدمت ) و …. می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. به طور مثال شما می توانید از پیشنهادات دیگر نیز استفاده کنید که کسانی که بیمه عمر خریداری می‌کنند، تخفیفی در خرید بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه خودرو نیز بگیرند و این ترفندها و سایر ترفندهای فروش بیمه که قطعا شما بهتر از ما می‌دانید از جمله مواردی است که می‌توانید با طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه در وب سایت اختصاصی خود پیاده کنید.

سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

اگر در زمینه بیمه فعالیت می‌کنید، حتماً می دانید که رقبای بسیار زیادی دارید. برای اینکه بیشتر متوجه رقابت سخت بیمه شوید، کافی است که در گوگل جست‌وجو کنید. در عرض چند ثانیه با هزاران نتیجه مواجه خواهید شد. با وجود تمام این رقابت‌ها، قرار گرفتن وب ‌سایت بیمه شما در صفحات اول نتایج موتورهای جست‌وجو دور از انتظار نیست. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بهترین راهکار برای به دست آوردن جایگاه اول در لیست نتایج موتورهای جست‌وجو و همچنین جذب مشتریان بیشتر است. البته در نظر داشته باشید که برای موفقیت، باید استراتژی سئو وب سایت فروش آنلاین بیمه را به طور صحیح اجرا کنید.

گاهی اوقات برخی از صاحبان وب‌سایت‌ها ادعا می‌کنند که وب‌سایت بیمه ما دارای طراحی زیبا و اطلاعات مفید است. اما تعداد بازدید وب‌سایت و مشتریانمان، از رقبا کمتر است. درست است که وب‌سایت این افراد دارای ظاهر مناسب و اطلاعات خوبی است، اما به دلیل قرار نگرفتن در دید کاربران، فایده‌ای برای آن‌ها ندارد. با این تفاسیر سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه، بهترین پیشنهاد برای این افراد است. زیرا استراتژی‌های سئو با افزایش ترافیک، باعث افزایش مشتریان و سودآوری بیشتر می‌شوند.

مزایای مهم سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

۱ –  افزایش ترافیک وب‌سایت

۲ –  جذب مشتریان بیشتر

۳ –  افزایش اعتبار برتد شما

۴ –  بهبود تجربه کاربری

۵ – کاهش هزینه‌ها

سئو در طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

برخی از امکانات پیشنهادی طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

طراحی گرافیکی اختصاصی
معرفی کامل خدمات شرکت بیمه
دسته بندی صفحات و جداول
امکان استعلام حق بیمه
پنل مدیریتی حرفه‌ای
فروش آنلاین بصورت نقدی و قسطی
قابلیت چند زبانه بودن
سیستم گزارشگیری کامل مدیریتی
امکان ارسال مدارک به‌صورت آنلاین
سیستم رضایت سنجی و امتیازدهی
وبلاگ و مقالات
صفحه درباره ما
صفحه تماس با ما
پنل مدیریتی sms
امکان درج خبرنامه
سیستم مدیریت پرداختهای حق بیمه
جستجوی پیشرفته
احراز هویت از طریق پیامک و ایمیل
دسترسی به موقعیت مکانی
امکان ایجاد CRM مشتریان
فرم یاداوری تاریخ انقضاء بیمه نامه
ثبت آدرس در نقشه گوگل
طراحی واکنش گرا
بهینه سازی برای موتورهای جستجو

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

308 - 28 - 284 - 021

پکیج های طراحی وب سایت فروش آنلاین بیمه

پکیج اقتصادی

مناسب حضور در بازار آنلاین

  • تماس بگیرید

پکیج حرفه ای

دارای امکانات پیشرفته

  • تماس بگیرید

پکیج خاص

منحصر به‌ فرد و مناسب سخت‌پسندان

  • تماس بگیرید
وبلاگ

چطور به‌راحتی کلمه کلیدی پیدا کنید!

چقدر با حوزه های برنامه نویسی آشنایی دارید؟

از چه منابعی میتوان زبان برنامه نویسی جاوا یاد گرفت؟

روش‎های بهینه سازی و افزایش سرعت سایت در سال ۲۰۱۹

رایج‎ترین خطاهای مرورگر هنگام بارگیری صفحات وب و معنی آنها

چگونه می‌توان برنامه‌نویس شد؟

۱۲ نکته کلیدی برای بهینه سازی محتوای وب سایت

معایب و مشکلات طراحی وب سایت با قالب آماده

عوامل مؤثر در داشتن یک وب سایت خبری موفق

بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی برای اندرویدی‌ها

علاقه شدید کسب و کارها به شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

جنبش ضدآیفون در چین آغاز شد