طراحی وب سایت فروش صنایع دستی

افتتاح نمایشگاه شخصی آثار شما بدون نیاز به مغازه، پرداخت اجاره و پول آب و برق

با فروش صنایع دستی تولیدی خود در اینترنت، درآمد خود را افزایش دهید

آثار تولیدی خود را با حداقل هزینه به دوستداران فرهنگ معرفی کنید

راه ارتباط و معرفی خود و محصولاتتان را به خارج از کشور باز کنید!

چطور صنایع دستی تولیدی خود را  آنلاین بفروشید؟

چطور صنایع دستی تولیدی خود را آنلاین بفروشید؟

دهم ژوئن (۲۰ خرداد ماه) به‌عنوان روز جهانی صنایع‌ دستی نام‌گذاری شده است. در کشور ما ۲۱۴ شغل خانگی مرتبط با صنایع دستی شناسایی شده است. منظور از صنایع دستی، مجموعه‌ای از هنرها و صنایع است که محصول آن‌ها به طور عمده با استفاده از مواد اولیۀ بومی، به کمک دست و ابزار دستی ساخته می‌شود. بنابراین طبیعی است که اغلب تولیدکنندگان آن در خانه به ساخت این صنایع مشغول باشند و بسیاری از آن‌ها به دنبال راهی هستند که بدون واسطه آثار خود را در بازار عرضه کنند.

اگر تولید کنندۀ صنایع دستی هستید آیا خودتان محصولتان را می‌فروشید یا آن‌ها را به خرده‌فروشان می‌سپارید؟ آیا شما می‌خواهید محصول خود را از طریق فروشگاه‌های محلی، وب ‌سایت یا ارسال مستقیم به فروش برسانید؟ چه میزان سود از این کسب‌وکار به دست می‌آورید؟

مخاطبان صنایع دستی به تولیدات این صنعت هم به‌عنوان ابزار و وسایل کاربردی و تزئینی نگاه می‌کنند و هم این محصولات را به‌عنوان نمادی فرهنگی می‌نگرند. جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی از طریق تبلیغ و فروش صنایع دستی  می‌تواند به افزایش گردش مالی در کشور کمک کند. صنایع دستی هم مانند هر تولید دیگری نیاز به تبلیغات مداوم و موثر دارد. طراحی وب سایت فروش صنایع دستی می‌تواند با حداقل هزینه امکان تبلیغ محصولات صنایع دستی را برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان آن فراهم کند.

بسیاری از تولیدکنندگان صنایع دستی در هر زمینه‌ای توسط رسانه‌های دیجیتال مانند شبکه‌های اجتماعی، محصولات و تولیدات خاص خود را عرضه و معرفی می‌کنند و فاز بعدی آن‌ها برای افزایش اعتبار کسب‌وکارشان می‌تواند طراحی وب سایت فروش آنلاین و اختصاصی باشد تا بتوانند خودشان و آثارشان را بهتر و جامع‌تر در فضای نامحدود مجازی معرفی کنند. در واقع با طراحی وب سایت فروش صنایع دستی، تولیدکننده یا عرضه‌کنندۀ این محصولات این امکان را دارد که آثار خود را در یک فروشگاه مجازی به صورت آنلاین به فروش برساند و دیگر نیاز به صرف هزینه‌های بیشتر در خصوص اجارۀ غرفه و نمایشگاه برای نمایش و فروش آثار هنری خود نداشته باشد.

ایجاد یک فروشگاه آنلاین صنایع دستی می‌تواند بسیار سودده و پرمنفعت باشد. این موضوع همچنین می‌تواند به شما فرصتی برای آموزش به دیگران بدهد. شما می‌توانید فروشگاه آنلاین صنایع دستی خود را ایجاد کنید و آن را از خانه، کارگاه یا فروشگاه خود اداره کنید. همچنین می‌توانید محصولات، مواد اولیه و حتی محصولات دیگران را برای فروش قرار دهید.

آیا از فروش صنایع‌ دستی در اینترنت می‌توانید کسب درآمد کنید؟

اگر صنایع‌دستی در بازار شهر و محل زندگی‌تان مشتری دارد، پس در اینترنت هم مشتری دارد. در اینترنت همان همشهریان ما صنایع‌ دستی هم می‌خرند؛ به‌شرط اینکه آن‌ها را جذب کنیم. تازه، بازار اینترنت خیلی بزرگ‌تر از بازار شهر من و شماست.

اینترنت در ایران یک بازار  ۶۰ میلیون نفری دارد! بنابراین اگر خوب کارکنیم، می‌توانیم درآمدی به‌مراتب بیشتر از یک فروشگاه فیزیکی صنایع‌ دستی داشته باشیم.

آیا از فروش صنایع‌ دستی در اینترنت می‌توانید کسب درآمد کنید؟
از این راه در اینترنت، چقدر می‌توان درآمد داشت؟

از این راه در اینترنت، چقدر می‌توان درآمد داشت؟

بیایید یک حساب سرانگشتی کنیم: اگر شما بتوانید از این ۶۰ میلیون نفر کاربر اینترنت، در یک سال فقط ۱۰۰۰ نفر را جذب کنید و به هرکدام یک محصول ۲۰ هزارتومانی بفروشید، در آن سال ۲۰ میلیون تومان درآمد کسب می‌کنید.

اگر با ارائه محصول خوب و مشتری مداری، بتوانید به نصف این افراد، یک محصول دیگر هم بفروشید، ۱۰ میلیون تومان دیگر هم به دست می‌آورید. یعنی درمجموع ۳۰ میلیون تومان در یک سال.

اگر تعداد مشتری ها یا قیمت کالا را بیشتر کنید، این عدد جا برای افزایش زیاد دارد.

خوبی اینترنت در این است که این درآمد هرچقدر هم که باشد، با کمترین سرمایه به دست می‌آید. نه نیازی به مغازه و پرداخت اجاره و پول آب و برق دارید، و نه نیازی است که از منزل بیرون بروید.

روش‌های کسب درآمد از فروش آنلاین صنایع‌ دستی

از طریق روش‌های زیر امکان کسب درآمد از اینترنت برای شما وجود دارد:

۱ – تبلیغات و فروش محصولات در اینستاگرام

۲ – تبلیغات و فروش محصولات در تلگرام

۳ – درج آگهی در دیوار و شیپور

۴ – فروش محصولات در وب سایت‌های واسط

۵ –  راه‌اندازی فروشگاه آنلاین از طریق طراحی وب سایت فروش صنایع‌ دستی

 

 

روش‌های کسب درآمد از فروش آنلاین صنایع‌ دستی
معرفی فروشگاه یا کارگاه در طراحی وب سایت فروش صنایع دستی

معرفی فروشگاه یا کارگاه در طراحی وب سایت فروش صنایع دستی

با طراحی وب سایت فروش صنایع دستی می‌توان مشتریان زیادی برای مراجعۀ حضوری جذب کرد. به‌ عنوان مثال افرادی قصد سفر به شهری مانند شیراز ، رشت و یا همدان را دارند و پیش از سفر خود به دنبال فروشگاه صنایع دستی معتبری در اینترنت می‌گردند که در حین سفر خود سردرگم نباشند. با طراحی سایت فروش صنایع دستی برای فروشگاه و یا کارگاه خود می‌توانید خود را به دوستداران آنلاین صنایع دستی  شناسانده و برندی برای خود در این فضای مجازی مطرح نمایید. برای این کار کافیست بخشی را برای معرفی فروشگاه و یا کارگاه صنایع دستی خود در نظر گرفته و راه‌های ارتباطی خود را برای کاربران به نمایش بگذارید.

دسته بندی آثار در طراحی وب سایت فروش صنایع دستی

آثار صنایع دستی از تنوع بالایی برخوردارند. این آثار برای آنکه در وب سایت قرار گرفته و توسط کاربران بازدید شوند، بهتر است به شکل مناسبی دسته‌بندی شوند تا بازدید کننده برای دیدن آثار با مشکل مواجه نشده و به‌راحتی به دستۀ دلخواه خود دست پیدا کند. ضمن آنکه دسته‌بندی موجب ایجاد نظم در وب سایت شده و از شلوغی آزار دهندۀ آن جلوگیری می‌کند. این امر می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در رتبه و امتیاز وب سایت فروش صنایع دستی شما داشته باشد.

دسته بندی آثار در طراحی وب سایت فروش صنایع دستی
طراحی وب سایت فروش صنایع دستی چند زبانه

طراحی وب سایت فروش صنایع دستی چند زبانه

صنایع دستی ایرانی نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با طراحی وب سایت فروش صنایع دستی به‌راحتی می‌توانید تجارت خود را گسترش داده و در سطح بین‌المللی به گسترش کسب‌وکار خود بپردازید. اولین قدم برای رسیدن به این هدف بزرگ طراحی وب سایت با پشتیبانی از زبان‌های دیگر است. به نوعی با این کار شما راه ارتباطی خود را با شرکت‌های خارجی باز می‌کنید. در صورتی که وب سایت شما فقط از زبان فارسی پشتیبانی کند شرکت‌های خارج از کشور قادر نخواهند بود با شما ارتباط برقرار کنند.

تولید محتوا پس از طراحی وب سایت فروش صنایع دستی

مهم‌ترین کار شما به‌عنوان مالک کسب‌وکار اینترنتی پس از طراحی وب سایت فروش صنایع دستی، تولید محتوای مفید و انتشار آن برای جلب کاربران است. منظور از محتوا، مقالات آموزشی، تصاویر، فیلم‌های آموزشی، کتاب الکترونیک، و هر نوع اطلاعاتی است که برای استفادۀ کاربران در وب سایت قرار می‌دهید.

تهیه و انتشار محتوای خوب پس از طراحی وب سایت فروش صنایع دستی چند مزیت دارد

۱ – رتبه بالاتری در گوگل کسب می کنید و در نتیجه تعداد بازدیدکنندۀ بیشتری به سمت وب سایت شما می‌آید.

۲ – بازدیدکنندگان راضی‌تری خواهید داشت. هر چه محتوای شما به نسبت رقبای شما در اینترنت مفیدتر و جذاب‌تر باشد، بازدیدکننده‌هایتان راضی‌تر خواهند بود. در نتیجه، احتمال اینکه مشتری محصولات شما شوند بیشتر می‌شود.

۳ – محتوای خوب، بهترین شیوۀ بازاریابی و تبلیغ است. اگر کسی به خاطر مقالات و آموزش‌های خوب، وب سایت شما را پیدا کند، به این زودی‌ها شما را ترک نمی‌کند. شما صاحب یک مشتری بالقوه شده‌اید که تقریباً هیچ هزینه‌ای برای جذب او نکرده‌اید.

تولید محتوا پس از طراحی وب سایت فروش صنایع دستی
ایده‌هایی برای کسب درآمد پس از طراحی وب سایت فروش صنایع دستی در اینترنت

ایده‌هایی برای کسب درآمد پس از طراحی وب سایت فروش صنایع دستی در اینترنت

روی یک بازار خاص تمرکز کنید

هرچند ما درباره یک کسب‌وکار صنایع دستی صحبت می‌کنیم، اما شما سعی کنید در یک شاخۀ خاص و بر روی یک قشر خاص از مردم تمرکز کنید.

برای مثال، اگر تخصص شما ساخت لوازم چرمی است، می‌توانید هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بسازید. با این کار، شما روی مشتریان خاصی تمرکز می‌کنید که در پایان هر سال، یا به مناسبت‌های مختلف می‌خواهند به همکاران یا شرکایشان هدیۀ تبلیغاتی بدهند.

مثلاً می‌توانید کیف‌هایی با حک کردن لوگو و اسم شرکت‌ها بزنید. یا ساعت‌های مچی با بند چرمی، جلد مدارک و چیزهای دیگر. مطمئناً ذهن هنرمند و خلاق شما بهتر از ما ایده می‌دهد.

محصولات خود را به خدمات تبدیل کنید

یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش بیشتر، این است که آن‌ها را در قالب خدماتی به مردم ارائه کنید.

یک مثال :

فرض کنید شما قرار است در اینترنت زیورآلات بفروشید. می‌توانید به جای راه اندازی وب سایت فروش زیورآلات، وب سایت کادویی راه بیندازید. در این وب سایت افراد می‌توانند کادو سفارش دهند تا شما پس از بسته‌بندی زیبا، آن را برای شخص مورد نظر ارسال کنید. در این صورت شما هم پول فروش محصول را می‌گیرید و هم هزینۀ انجام دو خدمت دیگر: بسته‌بندی و ارسال به آدرس افراد.

سئو در طراحی وب سایت فروش صنایع دستی

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا برخی از وب سایت‌ها در صفحه‌های اول گوگل قرار دارند و برخی دیگر در صفحه‌های آخر و شاید بعضی از وب سایت‌ها نیز اصلا در نتایج جستجو نشان داده نشوند.

معیار موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت‌ها چیست؟

چگونه می‌توان در صفحۀ اول جستجو قرار گرفت؟

سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در واقع تکنیکی است که وب سایت را به موتورهای جستجو بهتر شناسانده ، اعتبار وب سایت را نزد موتورهای جستجو بیشتر کرده و باعث می‌شود وب سایت ما رتبه‌های نخست را در نتایج جستجوی موتورهای جستجو کسب کند.

رعایت استانداردهای طراحی وب سایت فروش صنایع دستی نیز یکی از عوامل بسیار مهم در سئوی وب سایت است و نقش زیادی بر روی رتبه‌بندی وب سایت و جذابیت آن خواهد داشت. اولین اولویت ما در طراحی تمام وب سایت‌ها رعایت استانداردهای سئو است و پس از راه‌اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی به شما کمک می‌کنیم که به رتبه‌بندی خوبی در گوگل برسید.

سئو در طراحی وب سایت فروش صنایع دستی
طراحی وب سایت فروش صنایع دستی به صورت ریسپانسیو

طراحی وب سایت فروش صنایع دستی به صورت ریسپانسیو

شما برای جستجو در وب سایت‌ها، موضوعات مختلف یا خرید اینترنتی بیشتر از تلفن همراهتان استفاده می‌کنید یا کامپیوتر؟ احتمالاً جواب شما گزینۀ اول یعنی جستجو با استفاده از موبایل است. زمانی که گوشی هوشمند و تبلت‌ به جهان معرفی شد، یک راه جدید و جذاب برای گشت و گذار در اینترنت به‌وجود آمد؛ اما مسئله اینجا بود که وب سایت‌ها برای دیده شدن در صفحۀ مانیتور کامپیوترها طراحی شده بودند. بنابراین در گوشی‌های موبایل که صفحۀ کوچکی داشتند، کار با آن‌ها چندان راحت نبود.

اینجا بود که قابلیت واکنش گرایی یا (responsive) ریسپانسیو بودن در طراحی وب سایت اهمیت بسیار زیادی پیدا کرد.طراحی واکنش گرا یعنی اینکه یک وب سایت بتواند خودش را با صفحهۀ دستگاه‌های گوناگون با اندازه‌های مختلف مانند گوشی تلفن همراه، تبلت، آی‌پد، لپ‌تاپ، انواع مانیتور کامپیوتر و حتی تلویزیون‌های خانگی تطبیق دهد تا هر کاربری، با هر دستگاهی که وب سایت را باز کرد، به‌راحتی بتواند از آن استفاده کند و باز هم تجربه خوبی داشته باشد.

همی اکنون وب سایت فروش آنلاین صنایع دستی خود را سفارش دهید!

یکی از پر تکرارترین سوالاتی که علاقه‌مندان به راه‌اندازی وب سایتی در زمینۀ فروش آنلاین صنایع دستی و محصولات فرهنگی دارند؛ هزینۀ طراحی وب سایت فروش صنایع دستی است. برای پاسخ به این سوال باید چنین گفت که هزینۀ طراحی وب سایت امری از پیش تعریف شده و تعیین شده نیست، بلکه هزینۀ طراحی وب سایت شما با توجه به فاکتورهای مختلفی برآورد می‌شود.

از جمله مواردی که در هزینۀ طراحی وب سایت فروش صنایع دستی شما مد نظر خواهد بود، طراحی وب سایت با قالب آماده یا اختصاصی بودن آن، ماژول‌ها و امکانات مختلفی که بر روی آن نصب می‌شود و سایر موارد دیگر است. برای برآورد کردن هزینۀ طراحی وب سایت مد نظرتان بهترین کار آن است تا با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و یا از طریق گزینۀ مشاوره؛ نام و شماره تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم و پس از مشورت با مشاورین فروش ما، تصمیم خود را برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای قطعی کنید.

همی اکنون وب سایت فروش آنلاین صنایع دستی خود را سفارش دهید!

برخی از امکانات پیشنهادی طراحی وب سایت صنایع دستی

طراحی گرافیکی اختصاصی و جذاب
پنل مدیریت ساده و حرفه‌ای
معرفی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان
معرفی کالاهای تولید شده در سایت
نمایش تصاویر کالاها بصورت گالری
نمایش فیلم از محصولات
امکان درج تصاویر از محیط کارگاه
نمایش آدرس نمایشگاه در نقشه گوگل
نمایش اطلاعات تماس
صفحه درباره ما
وبلاگ و مقالات آشنایی با صنایع دستی
خبرنامۀ ایمیلی
فروش آنلاین محصولات
امکان ثبت سفارش آنلاین
سبد خرید
آمار دقیق فروش
چت آنلاین
امکان نظرسنجی از مشتریان
امکان امتیازدهی به محصولات
باشگاه مشتریان
سیستم تخفیف‌های مناسبتی و فصلی
اتصال شبکه‌های اجتماعی به سایت
طراحی واکنش گرا
بهینه سازی برای موتورهای جستجو

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

308 - 28 - 284 - 021

پکیج‌های طراحی وب سایت صنایع دستی

پکیج اقتصادی

مناسب حضور در بازار آنلاین

  • تماس بگیرید

پکیج حرفه ای

دارای امکانات پیشرفته

  • تماس بگیرید

پکیج خاص

منحصر به‌ فرد و مناسب سخت‌پسندان

  • تماس بگیرید
وبلاگ

چطور به‌راحتی کلمه کلیدی پیدا کنید!

چقدر با حوزه های برنامه نویسی آشنایی دارید؟

از چه منابعی میتوان زبان برنامه نویسی جاوا یاد گرفت؟

روش‎های بهینه سازی و افزایش سرعت سایت در سال ۲۰۱۹

رایج‎ترین خطاهای مرورگر هنگام بارگیری صفحات وب و معنی آنها

چگونه می‌توان برنامه‌نویس شد؟

۱۲ نکته کلیدی برای بهینه سازی محتوای وب سایت

معایب و مشکلات طراحی وب سایت با قالب آماده

عوامل مؤثر در داشتن یک وب سایت خبری موفق

بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی برای اندرویدی‌ها

علاقه شدید کسب و کارها به شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

جنبش ضدآیفون در چین آغاز شد