طراحی وب سایت پزشکی

با افزایش آگاهی بیماران از خدمات پزشکی سطح خدمات سلامت را ارتقا دهید

تخصص و تجربۀ پزشکی خود را به جویندگان آنلاین سلامتی نمایش دهید

ویزیت و معالجۀ بیماران در مطب و کلینیک خود را آنلاین مدیریت کنید

با طراحی وب سایت پزشکی، در صفحات گوگل؛ مشاور آنلاین بیماران باشید

دانش و سابقۀ پزشکی خود را با مخاطبان مجازی درمان و سلامت به اشتراک بگذارید

دانش و سابقۀ پزشکی خود را با مخاطبان مجازی درمان و سلامت به اشتراک بگذارید

ما امروزه شاهد این هستیم که اکثر مردم برای پیدا کردن نیازهای خود از موتور جستجوگر محبوب گوگل کمک می‌گیرند و یکی از نیازهای اصلی مردم مراجعه به پزشکان است. این مراجعه به پزشکان شامل همه مردم می‌شود و همه گروه‌های سنی را در بر می‌گیرد و کاربران برای پیدا کردن یک پزشک خوب قطعاً اولین کاری که می‌کنند به جستجو کردن در گوگل می‌پردازند و اینکه یک پزشک بتواند در جستجوهای موتور جستجوگر به‌خصوص گوگل نمایش داده شود در گام اول نیاز به یک وب سایت است. بنابراین جامعه‌ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه‌ی خدمات تخصصی، نیازمند طراحی وب سایت پزشکی قوی و جذاب و با قابلیت سئوی خوب هستند.

وب سایتی که دارای امکانات معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب‌های خود، ثبت اخبار پزشکی باشد که پزشکان می‌توانند با طراحی وب سایت پزشکی حرفه‌ای ارتباط بیشتری با مراجعین خود داشته باشند. حال برخی از پزشکان هستند که می‌گویند ما تعداد زیادی مراجعه‌کننده داریم و نیازی به وب سایت نداریم همچنین اگر مراجعه‌کنندگان از یک ماه قبل پیگیری کنند و با منشی ما ارتباط حاصل کنند می‌توانند برای 30 روز آینده وقت ویزیت بگیرند. حال پیشنهاد دنیای وب به این پزشکان این است که قطعاً رزرو نوبت به‌صورت تلفنی یک امر ناقض است به خاطر اینکه در یک‌لحظه منشی شما می‌تواند فقط برای یک بیمار وقت رزرو کند و اگر چندین نفر هم‌زمان بخواهند وقت بگیرند از طریق تماس تلفنی قطعاً ممکن نیست، همچنین دسته‌بندی و مدیریت این رزروها به‌صورت دستی وقت‌گیر است ولی اگر اقدام به طراحی وب سایت پزشکی کنید می‌توانید رزرو نوبت اینترنتی را در وب سایت خود قرار دهید و کاربران به‌راحتی می‌توانند زمان دلخواه خود را برای حضور در مطب پزشک ثبت کنند و مدیریت کردن رزرو‌ها مثل آب خوردن می‌شود!

با تور مجازی در طراحی وب سایت پزشکی؛ بیماران را با امکانات درمانی مطب خود آشنا کنید

علاوه بر موارد ذکرشده، درمانگاه و بیمارستان‌ها و کلینیک‌های پزشکی با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود می‌توانند یک وب‌سایت پزشکی حرفه‌ای داشته باشند. پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ‌ و نظر دهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به‌صورت تور مجازی، معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه‌ی خدمات و تخصص‌ها به بازدیدکنندگان سایت و … ازجمله مواردی است که می‌توان با طراحی وب سایت پزشکی و کلینیک‌های درمانی به آن رسید.

با تور مجازی در طراحی وب سایت پزشکی؛ بیماران را با امکانات درمانی مطب خود آشنا کنید
افزایش اعتبار برند شخصی پزشکی شما با طراحی وب سایت پزشکی اختصاصی

افزایش اعتبار برند شخصی پزشکی شما با طراحی وب سایت پزشکی اختصاصی

یکی از مهم‌ترین دلایل طراحی وب سایت پزشکی مسئله‌ی اعتمادسازی است؛ در حال حاضر بنا به دلایل مختلف افراد نمی‌توانند به‌راحتی به پزشکانی که از قبل نمی‌شناسند اعتماد کنند؛ اما داشتن یک سایت سبب می‌شود تا مردم نسبت به پزشکان از قبل آگاهی پیدا کرده و با مطالعه‌ی نظرات دیگران درباره‌ی فعالیت‌های آن‌ها، اقدام به تصمیم‌گیری درست‌تر و بهتر کنند؛ در حقیقت مردم به پزشکانی که یک ذهنیت قبلی نسبت به آن‌ها پیدا کرده باشند، راحت‌تر اعتماد می‌کنند تا پزشکانی که آن‌ها را نمی‌شناسند.

در حال حاضر جستجو و دریافت اطلاعات از اینترنت قبل از اقدام به هرگونه دریافت خدمت (و یا محصولی) به جزئی تفکیک‌ناپذیر از رفتار مصرف‌کنندگان تبدیل شده است.

برند شخصی یکی از پارامترهای مهم و تأثیرگذاری است که باعث می‌شود یک پزشک (و یا هر فرد متخصص دیگری در هر رشته‌ای) به‌عنوان “بهترین” در میان تمامی همکارانش شناخته شود: بهترین جراح قلب, بهترین متخصص پوست و …. دستیابی به این عنوان “بهترین” در کنار تمامی فعالیت‌های علمی, عملی و کسب تجربه نیازمند اهمیت دادن به موضوع مهم و حائز اهمیت دیگری به نام برند سازی شخصی است.

با در نظر گرفتن تغییرات فوق‌الذکر می‌توان اذعان داشت که حضور در عرصه فضای دیجیتال از حالت یک انتخاب خارج‌شده و به‌نوعی الزام تبدیل شده است. امروز بازاریابان دیجیتال و استراتژیست‌های کسب‌وکار در حال توسعه دادن مفهومی به‌عنوان “بازاریابی سلامت” هستند. برای موفقیت در فضای آنلاین و پیشی گرفتن از سایرین و در رده‌ی بهترین‌ها قرار گرفتن نیازمند یک برنامه‌ریزی استراتژیک دقیق و حساب شده هستید.

اگر مردم هنگام ورود به مطب یک پزشک، بر اساس نظم، زیبایی و دکوراسیون آن مطب روی شخصیت و تخصص پزشک قضاوت می‌کنند، در فضای مجازی، وب سایت این تأثیر را دارد و مردم با دیدن یک وب سایت خوب و حرفه‌ای، راحت‌تر می‌توانند به آن پزشک اعتماد کنند. طراحی وب سایت پزشکی یک وسیله بازاریابی مدرن برای معرفی بهتر کلینیک، کاهش وقت و هزینه درمانگاه و ارتباط بهتر با بیماران است.

بازاریابی آنلاین برای پزشکان با طراحی وب سایت پزشکی

طی چند سال اخیر، حضور پزشکان مانند همۀ اصناف دیگر، در فضای مجازی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است. بخش بزرگی از حضور پزشکان در اینترنت، به پزشکان و جراحان زیبایی مربوط می‌شود. البته سایر پزشکان هم کم‌کم حضور خود را در اینترنت پررنگ‌تر می‌کنند. طراحی وب سایت پزشکی، راه‌اندازی سیستم نوبت دهی آنلاین، نرم افزار مشاوره آنلاین پزشکی و گالری تصاویر از بیماران قبل و پس از درمان از جمله امکاناتی است که کم‌و‌بیش در اکثر وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پزشکی دیده می‌شود. اما بعد چه؟ هدف شما از راه‌اندازی یک وب سایت چیست؟ بازاریابی آنلاین برای پزشکان و هدف از راه‌اندازی هر وب سایتی جذب مخاطب بیشتر برای رسیدن به درآمد بیشتر است. بازاریابی آنلاین راهکاری است که عامل موفقیت شما در فضای وب است. لازم است که وب سایت شما و به‌تبع آن خدمات شما در وب دیده شود. برای این شما باید وب سایت خود را بهینه سازی کنید. بهینه سازی وب سایت بدین معنی است که افرادی که در موتورهای جستجو به دنبال خدمات پزشکی می‌گردند، بتوانند به‌راحتی با وب سایت شما آشنا شوند. مشتریان معمولاً به دو صورت به وب سایت شما مراجعه می‌کنند: بیمار از خدماتی که شما ارائه می‌کنید آگاه است، مثلاً از اقوام و دوستانش دربارۀ شما شنیده است و آن‌ها آدرس وب سایت و یا شماره تلفن شما را به وی داده‌اند. پس وی با وارد کردن آدرس وب سایت مستقیماً وارد وب سایت شما می‌شود. در حالت دوم، بیماران (و یا مخاطبان پزشک) به‌دنبال خدمات پزشکی خاصی هستند، در اینترنت آن خدمات پزشکی را جستجو می‌کنند و به اطلاعات مورد نظرشان می‌رسند. اینجا شما با استفاده از تکنیک‌های بهینه سازی وب سایت، باید وب سایت خود را در جایگاه خوبی نمایش دهید. بدین ترتیب وقتی فردی در اینترنت جستجو می‌کند: “متخصص قلب و عروق” و یا “عمل زیبایی بینی”، وب سایت شما نمایش داده می‌شود. هر فردی که در اینترنت به دنبال کالا، خدمات و اطلاعاتی می‌گردد، بجز وب سایت شما، گزینه‌های دیگری را نیز در دسترس دارد. پس چه عاملی باعث می‌شود مخاطب جذب وب سایتی شود و آن را پیگیری کند و در نهایت از خدمات آن استفاده کند؟ این عامل محتوا است. محتوای هر وب سایت است که عامل جذب مخاطب و مشتری است. حتی اگر وب سایت بهترین طراحی را داشته باشد، بدون محتوا هیچ ارزشی نخواهد داشت. همیشه سعی کنید مخاطب وب سایت خود را دوست خود فرض کنید و به او اطلاعات درست بدهید. اخیراً با آقای دکتری درباره وب سایتش صحبت می‌کردم. او که جراح زیبایی بود، تصاویری از بیمارانش را قبل و بعد از عمل، در وب سایت گذاشته بود. تصاویر قبل از عمل، افرادی بدون هیچگونه آرایش و تصاویر پس از عمل، افرادی را نشان می‌داد که کاملاً آرایش کرده بودند و به قول معروف تازه از آرایشگاه درآمده بودند! به او گفتم که این نحوۀ تبلیغ ، عملاً تأثیر منفی خواهد داشت، زیرا مخاطب شما این تفاوت را درک کرده و زیبایی این افراد به‌خاطر آرایش است و نه عمل زیبایی. در کمال تعجب، او به من گفت که با نظر من مخالف است؛ زیرا مشتریان او IQ 100 ندارند که این مسئله را تشخیص دهند و زیبایی تصاویر آرایش‌شده، آن‌ها را جذب می کند! آقایان و خانم‌های پزشک! مشتریان شما مانند من، احتمالاً از هوش معمولی برخوردار هستند اما شما نباید آن‌ها را دست‌کم بگیرید. مطمئن باشید اکثر مشتریان شما تفاوت تصاویر آرایش‌شده و تصاویر بدون آرایش را تشخیص می‌دهند. شما نباید اطلاعات نادرست به مخاطبان خود بدهید، حتی اگر به قیمت از دست دادن مشتریان ختم شود. شاید اطلاعات درست چند مشتری را از شما دور کند اما در نهایت به سود شماست. مخاطبان بیشتری به شما اطمینان پیدا کرده و از خدمات شما استفاده می‌کنند. تا جایی‌که برای شما ممکن است اطلاعات مفید در اختیار مشتریانتان قرار دهید. ایمان بیاورید: اطلاعات مفید، تنها عاملی است که وب سایت شما را به یک موتور بازاریابی تبدیل می‌کند. شبکه‌های اجتماعی؛ یک ضرورت در فضای مجازی. اهمیت شبکه‌های اجتماعی برای هیچ‌کس پوشیده نیست. شما مطلب یا تصویری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید، دوستان و مشتریان شما آن را چند صد باره باز نشر می‌کنند! این مهم‌ترین فایدۀ شبکه‌های اجتماعی برای شماست. چرا نباید از آن استفاده کنید؟؟؟ اگر شما به معجزۀ بازاریابی درونگرا اعتقاد ندارید، بهتر است هر چه زودتر به آن اعتماد پیدا کنید. دیگر بنرهای تبلیغاتی در سایر وب سایت‌ها برای شما تولید مشتری نمی‌کند. تلاش شما برای دادن اطلاعات مفید و آموزشی به مخاطبان است که نام شما را در اینترنت مطرح می‌کند، مخاطبان را جذب وب سایت شما می‌کند و درنهایت آن‌ها را تبدیل به مشتری می‌کند.

بازاریابی آنلاین برای پزشکان با طراحی وب سایت پزشکی
توسعۀ کسب‌وکار و ارائۀ بیشتر خدمات پزشکی با بهینه ساری وب سایت

توسعۀ کسب‌وکار و ارائۀ بیشتر خدمات پزشکی با بهینه ساری وب سایت

سئو یا بهینه سازی وب سایت پزشکی یکی از مهم‌ترین دلایل توسعۀ کسب‌و‌کار پزشکان، پرسنال برندینگ پزشکی و انجام خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. با سئو وب سایت پزشکی علاوه بر معرفی خدمات و توانایی خود، می‌توانید ورودی مطب خود را چند برابر کنید!

SEO  مخفف کلمه Search Engine Optimization  به معنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است. به مجموعۀ اقداماتی که بر روی وب سایت شما جهت رتبه گرفتن در موتورهای جستجو انجام می‌شود، سئو می‌گویند. سئو یا بهینه سازی وب سایت باعث می‌شود که جایگاه مناسبی در موتور های جستجو پیدا کند و در صفحۀ نخست به نمایش درآید.

زمانی‌که بیماران بالقوه، خدمات پزشکی مطلوب خود را جستجو می‌کنند، با نام و برند وب سایت‌های مختلف پزشکی روبه‌رو خواهند شد. زمانی‌که نام یک مرکز در رتبۀ اول فهرست صفحۀ نتایج جستجو جستجو قرار داشته باشد، بیماران نیز راحت‌تر به آن اطمینان می‌کنند. پس طراحی وب سایت پزشکی با در نظر گرفتن اصول سئو در جلب اعتماد بیماران نقش مهمی دارد.

گسترش دادن فعالیت‌های پزشکی از طریق سئو می‌تواند در درازمدت هزینه‌های جلب مراجعه‌کنندگان را نیز تا حد زیادی کاهش دهد. زیرا بسیاری از روش های تبلیغاتی هزینه‌بر هستند و در ازای تمام هزینه‌هایی که تحمیل می‌کنند، نمی‌توانند به اندازۀ سئو در موفقیت نقش داشته باشند.

برای کسب موفقیت در این راه باید علاوه بر جلب نظر موتورهای جستجو، در پی کسب رضایت کاربران از خدمات ارائه‌شده نیز بود. سئو تا جایی نقش دارد که کاربران وارد وب سایت شوند و در ادامه، این هنر محتواست که می‌تواند کاربران را در یک وب سایت ماندگار کند.

انتخاب کلمات کلیدی

کلمات کلیدی برای سئو وب سایت پزشکی بسیار اهمیت دارند و نقش مهمی در رتبه گرفتن وب سایت در موتورهای جستجوگر ایفا می‌کنند، پس کلمات کلیدی مناسبی در این زمینه مشخص کنید و از آن استفاده کنید. یکی از پارامتر های اساسی در سئو وب سایت پزشکی انتخاب نام محل مناسب است. با کمک نرم افزار First Keyword می‌توانید کلمات کلیدی مناسب را برای هر گونه وب سایت انتخاب کنید.

در طراحی وب سایت پزشکی آینده‌نگر باشید!

با همه‌گیرشدن استفاده از گوشی‌های هوشمند در ایران تعداد کسانی که به اینترنت دسترسی پیدا کردند، افزایش یافته و حتی کسانی هم که استفاده از کامپیوتر را بلد نیستند، با گوشی‌های خود به‌صورت دائمی به اینترنت دسترسی دارند و به جستجو در فضای مجازی می‌پردازند.

حتماً تابه‌حال موقع جستجو در اینترنت با صفحاتی مواجه شده‌اید که به شکل درستی نمایش داده نمی‌شوند و یا مطالب داخل آن وب سایت به‌قدری ریز هستند که برای مطالعه مجبور شدید صفحه را zoom in  کنید! یا اینکه بر روی صفحه‌ای که مطالعه می‌کردید تبلیغاتی به صورت pop up ظاهر شده و زمانی‌که خواستید تبلیغات را ببندید، برای بستن با مشکل روبرو شدید و درنهایت از خواندن آن مطلب صرف نظر کردید! نمونه‌های زیادی از این مشکلات وجود دارد، اما اینکه چرا این مشکلات به‌وجود می‌آیند، قطعاً یک جواب دارد؛ وب سایت ریسپانسیو نیست!

طراحی وب سایت واکنش‌گرا فارسی‌شدۀ عبارت “Responsive web design” است. در طراحی وب سایت پزشکی واکنش‌گرا سعی بر این ست که محتوای وب سایت را در صفحه نمایش‌هایی با سایزهای متفاوت به بهترین نحو ممکن نمایش داد. در واقع وب سایت واکنش‌گرا با تمامی صفحات نمایش سازگار است.
چند سال پیش که بیشتر کاربران اینترنت با کامپیوترهای شخصی به این فضا دسترسی پیدا می‌کردند، نیاز به ریسپانسیو بودن، حس نمی‌شد و هیچ معنایی هم نداشت. در آن زمان صفحه نمایش‌هایی که کاربران استفاده می‌کردند، تقریباً در یک سایز بود.
اما بعدها صفحه نمایش‌های بزرگتر وارد بازار شدند و بعد از آن با روی کار آمدن گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش‌های متفاوت، لازم شد که طراحی وب سایت‌ها واکنش‌گرا باشد تا تمام صفحه نمایش‌ها را پوشش بدهند.
اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که نگاهی به آمار و ارقام در مورد کاربران تلفن‌های هوشمند بیندازیم. چند نمونه از حقایقی که در مورد کاربران تلفن‌های هوشمند منتشر شده است:

  • زمین تقریبا ۷ میلیارد جمعیت دارد، گوشی‌های هوشمند ۴ میلیارد کاربر دارند و این در حالیست که کمتر از ۴ میلیارد نفر از مسواک استفاده می‌کنند!!!
  • ۷۴ درصد از مردم برای خریدهایشان از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

در طراحی وب سایت پزشکی آینده‌نگر باشید!
نوبت دهی و مشاوره آنلاین پزشکی

نوبت دهی و مشاوره آنلاین پزشکی

در طراحی وب سایت پزشکی از سیستم نوبت دهی آنلاین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین المان‌ها در جذب بیمار استفاده می‌شود. نوبت دهی اینترنتی کمک بزرگی به بیمارانی است که موفق به ثبت نوبت دهی تلفنی نمی‌شوند.

وب سایت پزشکی در واقع مطب آنلاین یک پزشک است که یک منشی ۲۴ ساعته دارد!

گرچه تماس تلفنی با مطب بسیار مرسوم است، اما باید توجه داشت که گاهی:

  • منشی در مطب سرش شلوغ است.
  • تلفن مطب ریدایرکت شده ولی منشی قادر به پاسخگویی نیست.
  • آدس مطب شما تغییر کرده است و بیماران قبلی شما از این قضیه بی‌اطلاع هستند.
  • بیمار در ساعاتی از شب وارد وب سایت پزشکی شما می‌شود و تصمیم به گرفتن نوبت دارد.
  • مطب شما شلوغ است، کسی پاسخگو نیست و بیماران شهرستانی امکان مراجعۀ حضوری برای گرفتن نوبت حضوری را ندارند.

قطعاً برای بیماری که نگران وضعیت سلامتی خود است، پشت خط ماندن‌های طولانی و یا تماس‌های بی‌پاسخ می‌تواند تاثیری منفی در برندینگ شخصی پزشک متخصص داشته باشد و فراموش نکنید که این بیمار به جای آنکه تمام طول آن روز ذهنش درگیر بیماری و این قضیه باشد که آیا فردا موفق خواهم شد یا خیر!! آیا در فلان تاریخ نوبت خالی وجود دارد یا خیر؟! خیلی راحت در فضای وب، پزشک دیگری را انتخاب خواهد کرد.

با استفاده از نرم افزارهای آنلاین می‌توان امکانات مختلف و اطلاعات پزشکی و سلامتی را به پزشکان و بیماران ارائه داد تا از طریق مشاوره آنلاین پزشکی و بدون نیاز به پیمودن مسافت‌های طولانی و یا پرداخت هزینه‌های زیاد، ارتباط میان بیمار و پزشک متخصص و یا کلینیک تخصصی به ساده‌ترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان به‌صورت آنلاین و خارج از مرزهای زمانی و مکانی تحقق پذیرد.

اگر می‌خواهید در فضای وب و به‌خصوص خدمات آنلاین پزشکی و سلامت حرف اول را بزنید، کافیست تا دغدغه و نگرانی بیمارانی که هنوز وارد مطب شما نشده‌اند را دریابید؛ راه را برایشان هموار کنید و با امکانات ساده‌ای، اعتماد او را جلب کنید. در واقع شما باید یک پزشک آنلاین باشید.

دنیای وب خدمات نرم افزاری مختلفی به پزشکان و کلینیک‌های پزشکی ارائه می‌کند که در صفحات زیر می‌توانید توضیحات کاملی را دربارۀ این خدمات مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

نرم افزار نوبت دهی آنلاین

نرم افزار مشاوره آنلاین پزشکی

آماده‌اید که برای خود، مطب و یا کلینیکتان؛ وب سایت اختصاصی داشته باشید؟!

علم پزشکی هرروزه در حال تکامل و گسترش است. شاید شما هم بدانید که روزانه میلیون‌ها نفر از طریق گوگل و انواع جستجوگرها به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود می‌پردازند. یکی از مهم‌ترین عبارت‌هایی که در اینترنت جستجو می‌شود مربوط به وب سایت‌های پزشکی است. روزانه میلیون‌ها نفر به دنبال اطلاعاتی برای بیماری خود یا اطرافیان می‌گردند. که درنهایت به اطلاعات مورد نیاز خود در وب سایت‌های پزشکی دست پیدا می‌کنند و از آن‌ها استفاده می‌نمایند. حتی امروزه برخی از پزشکان وب سایت شخصی دارند تا در آن‌جا بتوانند تخصص و رشتۀ پزشکی خود را معرفی کنند. اگر کمی هم زرنگ باشند می‌توانند در قسمت تماس با ما نشانی مطب خود را نوشته و از این طریق جذب بیمار کنند. آمارها نشان می‌دهد که پزشکانی که وب سایت دارند موفق‌تر از بقیۀ پزشکانی هستند که وب سایت ندارند.

برای طراحی وب سایت پزشکی مورد نظرتان به‌صورت اختصاصی، بهترین کار این است که با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و یا از طریق گزینۀ مشاوره؛ نام و شماره تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم و پس از مشورت با مشاورین فروش ما، در صورتی که تصمیمتان برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای قطعی شد و موافق بودید، کار را شروع خواهیم کرد.

آماده‌اید که برای خود، مطب و یا کلینیکتان؛ وب سایت اختصاصی داشته باشید؟!

امکانات عمومی طراحی وب سایت پزشکی و کلینیک‌های پزشکی

امکان رزرواسیون
امکان تعیین وقت قبلی
امکان داشتن مجلات پزشکی
امکان مدیریت متن‌ها و تصاویر
امکان معرفی خدمات مطب
امکان معرفی کلینیک
امکان اضافه نمودن صفحات
امکان قراردادن محتوا
امکان تغییر چیدمان منو
امکان ایجاد بخش نظرسنجی
امکان برقراری ارتباط با مدیر
امکان تبلیغات بنری و عکسی
گالری تصاویر برای معرفی
امکان اسلاید تصاویر هدر سایت
امکان مشاوره پزشکی
امکان طراحی ریسپانسیو
امکان معرفی خدمات درمانی
ارائه بیوگرافی دکتر
امکان تماس با ما
راهنمای نوبت‌دهی تلفنی
امکان سیستم چت آنلاین
پرسش‌ از شما پاسخ از دکتر
ارائه پیشنهادات
ارایه وبلاگ آموزشی

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

308 - 28 - 284 - 021

پکیج های طراحی وب سایت پزشکی

پکیج اقتصادی

مناسب حضور در بازار آنلاین

  • قیمت 3 میلیون تومان

پکیج حرفه ای

دارای امکانات پیشرفته

  • تماس بگیرید

پکیج خاص

منحصر به‌ فرد و مناسب سخت‌پسندان

  • تماس بگیرید
وبلاگ

چطور کپشن اینستاگرام را جذاب و بهتر بنویسید؟

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

انتخاب نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

۱۱ نکته برای مراقبت از لپ تاپ از نگاه کارشناسان تکنولوژی

ویژگی‌های صفحه ارتباط با ما

با جدیدترین قابلیت اینستاگرام آشنا شوید

تضمین امنیت خرید اینترنتی

بهینه کردن دورکاری تیمی با چند روش ساده

اتوماسیون اداری تحت وب راهکار خودکارسازی فرآیندها

افزایش ترافیک وب سایت

عوامل موثر در تهیه نرم افزار آموزش مجازی

فرست کیورد به کمپین نفس پیوست