نرم افزار مدیریت فست فود

بررسی و افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات و مدیریت هوشمند فست فود

فست فود دوست‌داشتنی با غذاها و خدمات عالی...

غذاها و خدمات عالی با مدیریت مدرن و دقیق...

مدیریت مدرن و دقیق با نرم افزار کاربردی و به روز...

فست فود در ایران و جهان

فست فود در ایران و جهان

در ایران طیف وسیع‌تری از غذاهای فست فود سنتی نسبت به غذاهای فست فود و برندهای جهانی وجود دارد. ساندویچ‌های مک‌دونالد و مرغ سوخاری کی‌اف‌سی از جمله برندهای مشهور جهانی هستند. به‌دلیل همین گستردگی غذای فست فود در ایران ، مشتریان فراوانی نیز برای آن وجود دارد که بازار بسیار بزرگی را ایجاد می‌کند.

اطلاع رسانی، ارتباط و جذب مشتریان فست فودها کاری است که امروزه با استفاده از فضای مجازی و اینترنت، بسیار موثرتر از قبل قابل انجام است. آگاه کردن مشتریان به وجود خدمات فست فود و معرفی نوع و قیمت این خدمات توسط ابزار و امکانات موجود در فضای مجازی، به‌راحتی صورت می‌پذیرد.

تاثیر اینترنت و ابزار دیجیتال در سه حوزۀ تبلیغات، اطلاع‌رسانی و جذب، دریافت سفارش و خرید کاملا می‌تواند در فضای مجازی، وب سایت، اپلیکیشین و نرم افزار مدیریت فست فود انجام شود. البته کیفیت و قیمت دو عنصر اصلی در ماندگاری و حفظ مشتریان است.

مزیت بازاریابی و استفاده از ابزار دیجیتال برای یک فست فود؛ در جذب مشتریانِ بیشتر از همۀ نقاط یک شهر است. برای این منظور باید حرف خاصی برای گفتن داشته باشید و نوعی غذای خاص را با قیمت و یا خدماتی خاص ارائه دهید. یک فست فود حتی کوچک با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می‌تواند ایدۀ غذایی خود و غذای مخصوص خود را تبدیل به یک برند کند.

برندسازی فست فود با ارائه خدمات آنلاین در فضای مجازی

برندسازی فرآیندی بسیار زمان‌بر است و نیازمند مداومت و ارائه خدمات بسیار عالی و خوب از نظر قیمت و کیفیت از یک‌سو و برندسازی دیجیتال از سوی دیگر است. بسیاری از فست فودهایی که امروزه در سطح شهر شما برند هستند فقط از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و حتی قیمت رقابتی نیز کافی نیست بلکه مداومت بر ارائه خدمات با کیفیت و نوآوری در فروش محصولات برای ایجاد موج‌های جدید تبلیغات، موجب ایجاد یک برند می‌شود.

رقابت در حوزۀ فست فود بسیار سنگین است و  هر کس در فضای مجازی؛ حضور پُررنگ‌تر، ارائه خدمات دیجیتال بیشتر و جذب مشتری را به‌عهده بگیرد در این تجارت موفق‌تر خواهد بود.

طراحی وب سایت فست فود قدرتمند و مدیریت آن و به‌روز رسانی مؤثر و قوی برای هر فست فود امری حیاتی است. در بازاریابی مدرن، کسب‌وکارها باید مشتریان ثابت داشته باشند و مشتریان غیرثابت را به مشتریان ثابت تبدیل کنند و سعی در افزایش این دامنۀ مشتریان داشته باشند.

بدون مدیریت مدرن و ابزار دیجیتال مانند نرم افزار مدیریت فست فود این کار غیر ممکن است. فست فودها باید از اصول بهداشتی و سلامت بهداشت غذا برای مشتریان خود اطمینان حاصل کنند و  غذاها را نه با استاندارد ملی بلکه با استانداردهای جهانی و با ارائه طیف وسیع‌تری از فست فودهای خارجی و ایرانی سعی در جذب دائمی و پایدار مشتری کنند.

 

برندسازی فست فود با ارائه خدمات آنلاین در فضای مجازی
مدیریت هوشمند با نرم افزار مدیریت فست فود

مدیریت هوشمند با نرم افزار مدیریت فست فود

دنیای حاضر به سمت‌وسوی پیشرفته‌تر شدن و استفادۀ تکنولوژی در بسیاری از زمینه‌ها حرکت می‌کند. این پیشرفته‌تر شدن و استفاده از تکنولوژی به فست فود و فود کورت هم رسیده است، به‌این‌صورت که از هوشمندسازی در مجموعۀ خود استفاده می‌کنند. تعداد فست فود‌های هوشمند در برخی از کشورهای پیشرفته روزبه‌روز در حال افزایش است.

هوشمند سازی فست فود در سراسر دنیا در حال اتفاق است. تعداد زیادی فست فود در سرتاسر دنیا وجود دارند که تمام تلاششان را می‌کنند تا خاص، برجسته و نوآور باشند. یک فست فود موفق و پیشرو؛ نیاز های مشتری را از دید مشتریان می‌بیند و به خواسته‌های آن‌ها احترام می‌گذارد. فست فود‌ها در مسیر موفقیت خود با پیشرفت تکنولوژی هم همسو هستند. آن‌ها باید برای ماندگاری بیشتر از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند و همچنین نیازهای مشتریان خود را در این زمینه برآورده کنند. این هوشمندسازی حتی در نحوۀ پخت غذاها اثر می‌گذارد.

با استفاده از نرم افزار مدیریت فست فود و در یک فست فود هوشمند، مشتریان  به‌راحتی می‌توانند منوی انتخابی خود را سفارش دهند. نکته‌ای که برای مشتریان قابل توجه است این است که می‌توانند عکس همۀ ساندویچ‌ها، برگرها، پیتزاها و انواع خوراکی‌ را به‌همراه مواد تشکیل دهندۀ آن‌ها ببینند و بعد سفارش دهند و در آخر هم می‌توانند با استفاده از کارت خود همان‌جا سر میز، صورت‌حساب خود را پرداخت کنند.

 

 

منوی دیجیتال فست فود

راه حلی نوآورانه بر اساس نیازهای دیجیتال دوستداران پیتزا

 

ارائه منوی فست فود بر روی تبلت با تصاویری جذاب و قابلیت سفارش‌دهی توسط مشتری در محیطی بسیار زیبا و روان …

هوشمندسازی فضای فست فود تاکنون تنها با پرداخت هزینۀ بالا برای خرید بردهای دیجیتال برای سفارش‌گیری انجام می‌شد. به‌دلیل هزینۀ بالا، محدودیت در طراحی فضا و کم‌بودن امکانات و قابلیت‌ها در این روش‌های هوشمندسازی، ما در گروه نرم افزاری دنیای وب، راهکارهای نرم افزاری را بررسی کرده‌ایم و پیشنهاد ما به شما نرم افزار مدیریت فست فود است که امکان هماهنگی کامل با وب سایت مجموعه را نیز دارد و مشتری با استفاده از یک تبلت که با این نرم افزار و وب سایت هماهنگ می‌شود و یا با گوشی خودش؛ منوی مجموعه، قیمت‌ها و توضیحات آن را به‌طور کامل رؤیت می‌کند و می‌تواند از همان‌جا سفارش خود را ثبت کند، عضو باشگاه مشتریان مجموعه شود، مبلغ سفارش خود را آنلاین پرداخت کند و تا زمان آماده‌شدن سفارشش سرگرم شود.

هدف ما هوشمندسازی کامل فضای فست فود است و منوی دیجیتال اولین قدم ما در این مسیر است.

اين منو با محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربری فوق العاده آسان به‌جای منوی کاغذی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و آن‌ها قادر خواهند بود با دیدن تصاویر و اطلاعات تکمیلی محصول به سلیقۀ خود، غذای مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و چنانچه درخواستی داشته باشند با کلیک بر روی گزینۀ گارسون می‌توانند درخواست خود را ارسال و گارسون را فراخوانی نمایند.

فرآیند سفارش‌گیری را می‌توانید به دست مشتریان‌تان بسپارید. مشتریان شما می‌توانند منو را در محیطی کاملاً متفاوت و زیبا مشاهده نمایند. در منوی دیجیتال، مشتریان شما می‌توانند علاوه بر مشاهدۀ منو، محصولات مورد علاقۀ خود را سفارش دهند و توضیحات مختص به هر محصول را با توجه به ذائقۀ خود انتخاب کرده و سفارش خود را بدون نیاز به گارسون ثبت نمایند.

منوی دیجیتال فست فود
مهم‌ترین امکانات منوی دیجیتال

مهم‌ترین امکانات منوی دیجیتال

مشاهدۀ منو و ثبت سفارش

مشتریان می‌توانند منو را به‌همراه عکس، قیمت و توضیحات، مشاهده و سفارش خود را ثبت نمایند. مجموعه‌داران نیز می‌توانند در لحظه هر تغییری که در منو لازم است، اعمال کنند.

پرداخت آنلاین

نیازی به رفتن تا صندوق و انتظار دریافت صورت‌حساب نیست. مشتریان می‌توانند پس از ثبت سفارش خود هزینۀ آن را از طریق کارت عابر بانک خود به‌صورت آنلاین پرداخت کنند.

باشگاه مشتریان

مشتریان می‌توانند عضو باشگاه طرفداری شده و از تخفیف‌ها و خدمات ویژه‌ای برخوردار شوند، مجموعه‌داران نیز می‌توانند بر اساس اطلاعات باشگاه مشتریان خود ایده‌های تبلیغاتی جدیدی را پیاده‌سازی کنند.

 

سفارش غذا بدون معطلی

مشتریان می‌توانند قبل از رسیدن به محل فست فود مورد نظر، سفارش خود را ثبت و مبلغ آن را پرداخت کنند و به‌محض رسیدن به آن‌جا سفارش خود را بدون معطلی تحویل بگیرند.

مزایای استفاده از منوی دیجیتال برای مالکان و مدیران فست فودها

افزایش درآمد و فروش

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

ارتباط بهتر با مشتری

نظارت بهتر بر عملکرد پرسنل

همراهی با فناوری

افزایش دسترسی‌پذیری

سیستم یکپارچه در نرم افزار مدیریت فست فود و فود کورت

کنترل مطلوب‌تر سفارشات داخلی و بیرون‌بر در اوج شلوغی فست فود

کاهش زمان آماده‌سازی سفارشات و بهبود وضعیت فروش

ارائه کلیۀ گزارشات حسابداری

مزایای استفاده از منوی دیجیتال برای مالکان و مدیران فست فودها
 ویرایش آنلاین منوی فست فود

ویرایش آنلاین منوی فست فود

با توجه به نوسانات و تغییرات زیاد قیمت‌های مواد اولیۀ فست فود، چاپ منوی غذایی جدید با قیمت‌های جدید اصلاً منطقی نیست. حتی اضافه یا کم کردن یک غذا در منو همین مشکلات را در پی خواهد داشت. منوی دیجیتال، با در اختیار گذاشتن بخش مدیریت منوی غذایی، به شما این امکان را می‌دهد تا هر لحظه بتوانید منوی غذایی خود را ویرایش کنید یا اقلام مختلفی را اضافه یا کم کنید.

دریافت سفارش به‌صورت آنلاین

در مجموعه‌هایی که ساعت پیک و شلوغی را زیاد تجربه می‌کنند، دریافت سریع سفارشات می‌تواند کمک زیادی در مدیریت و کم کردن حجم کاری پرسنل مجموعه داشته باشد. منوی دیجیتال امکان دریافت سریع سفارشات را به‌صورت آنلاین برای شما فراهم می‌کند تا علاوه بر نمایش منو به‌صورت دیجیتال، سفارش آن‌ها را نیز به‌صورت آنلاین دریافت کنید. شما در پنل مدیریتی خود در نرم افزار مدیریت فست فود می‌توانید در هر لحظه از سفارشات جاری، وضعیت آن‌ها، شماره میز و ریز جزئیات سفارش باخبر شوید.

همچنین این قسمت با باشگاه مشتریان در ارتباط است.

 دریافت سفارش به‌صورت آنلاین
سفارش‌گیری با تبلت در محوطۀ غذاخوری فود کورت‌ها

سفارش‌گیری با تبلت در محوطۀ غذاخوری فود کورت‌ها

با استفاده از نرم افزار مدیریت فست فود می‌توان از سر میز مشتری سفارشات را دریافت کرده و همزمان با ثبت سفارش در نرم افزار، سفارش را مستقيماً به پرینتر آشپزخانه ارسال نمود. این سیستم، ابزار قدرتمندی جهت مدیریت سفارشات در فود کورت‌هاست که میزهای غذاخوری در فضایی به وسعت زیاد قرار دارند و از صندوق اصلی فاصله داشته و نیاز به ثبت سفارش و ارسال سفارشات به آشپزخانه به‌طور همزمان وجود دارد

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان لازمۀ فعالیت مستمر و حرفه‌ای یک مجموعۀ غذایی پیشرو است. با حضور باشگاه مشتریان در نرم افزار مدیریت فست فود، احتمال تبدیل مشتریان گذری به مشتریان ثابت و وفادار بسیار افزایش می‌یابد. همچنین تحقیقات نشان داده است که ارائه این خدمات به مشتریان وفادار باعث افزایش بازاریابی شخص به شخص (دهان به دهان) برای یک مجموعۀ غذایی خواهد شد.

با استفاده از اطلاعاتی نظیر:

شماره تلفن همراه، آدرس، تاریخ تولد، شغل، تعداد سفارشات در ماه، تعداد دفعات مراجعه به مجموعه، تاریخ آخرین حضور مشتری در مجموعه و … می‌توانید به مشتریان خود ثابت کنید که با بقیۀ مجموعه‌های غذایی در خدمات متفاوت هستید.

شما همچنین از طریق پنل پیامکی موجود در این بخش، می‌توانید به صورت آنی برای دسته‌بندی‌های دلخواه از مشتریان خود بدون محدودیت پیامک ارسال کنید.

باشگاه مشتریان
رابطۀ مستمر و بلندمدت با مشتریان داشته باشید

رابطۀ مستمر و بلندمدت با مشتریان داشته باشید

راهکارهای بازاریابی به دو دسته تقسیم می‌شوند:
جذب مشتری جدید و خرید مجدد مشتری
باشگاه مشتریان یک واحد ارتباطی است که هدف آن ایجاد و حفظ یک رابطۀ مداوم و بلندمدت میان فست فودها و مشتریان است. هدف اصلی از تاسیس باشگاه مشتریان فعال‌سازی بیشتر مشتریان در راستای سودآوری فست فود است.
در حال حاضر فست فودها از استراتژی‌های بازاریابی مختلفی استفاده می‌کنند تا مشتریان جدیدی را جذب کنند و از آن مهم‌تر وفاداری مشتریان فعلی خود را افزایش دهند. برنامه‌های CRM ، ایجاد اتوماسیون بازاریابی و… همه در راستای حفظ مشتریان موجود طراحی شده‌اند. یکی از ایده‌هایی که در این زمینه مطرح شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد، تشکیل باشگاه مشتریان است.
باشگاه مشتریان در اثر گردآوردن مشتریان یک مجموعه کنار هم و ثبت اطلاعات آن‌ها بوجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها در بانک اطلاعاتی فست فود شما ثبت شده و می‌توان برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد. بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آن‌ها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان؛ ابزار نسبتاً جدیدی است که توسط برخی از فست فودها استفاده می‌شود و به این ترتیب مشتریان فعلی و آینده‌نگر را با انگیزه‌های ویژه‌ای برای پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کنند.

مزایای ایجاد باشگاه مشتریان در نرم

قابل استفاده برای فست فودهای زنجیره‌ای و فود کورت‌ها

محدود کردن مشتری به یک فست فود یا چندین شعبه از فست فودها

امکان استفاده از تلفن همراه مشتریان بدون نیاز به صدور کارت

یکپارچه با نرم افزار مدیریت فست فود دنیای وب و وب سایت و اپلیکیشن فست فود

عضویت آسان و خودکار هم از طریق وب سایت فست فود و هم از طریق نرم افزار

قابلیت امتیازدهی به‌ازای هر خرید برای مشتریان

قابلیت امتیازدهی مبتنی بر تراکنش

قابلیت طبقه‌بندی مشترکین بر اساس بازه‌های زمانی خرید

مزایای ایجاد باشگاه مشتریان در نرم
پنل ارسال پیام کوتاه با شمارۀ اختصاصی

پنل ارسال پیام کوتاه با شمارۀ اختصاصی

امروزه اس‌ام‌اس به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ارتباطی با مشتریان تبدیل شده است، فست فودها با استفاده از این سیستم می‌توانند با هزینه‌های کم اقدام به اطلاع‌رسانی فرآیند خدمات‌دهی خود به مشتریان کنند و این خدمات را از لحظۀ دریافت سفارش تا فرآیند آماده‌سازی و تحویل سفارش با جزئیات کامل شامل هزینه، ساعت و…. با پیام‌های از قبل تعریف شده و یا با قابلیت تنظیم و تعریف به‌صورت کامل سیستماتیک نمایند.

برخی دیگر از امکانات جذاب نرم افزار

در صورت نیاز؛ پشتیبانی از امکان چند زبانه بودن به شما کمک می‌کند که بتوانید برای مشتریان غیرفارسی‌زبان خود آیتم‌های منو را به بهترین شکل نمایش دهید.

شما می‌توانید برای آیتم‌های منوی خود، تخفیف نیز ثبت کرده و یا وضعیت آن‌ها را از حالت موجود به ناموجود و بالعکس تغییر دهید.

امکان ثبت نظر توسط مشتریان پس از تحویل سفارش باعث می‌شود شما از میزان رضایت‌مندی مشتریان‌تان مطلع شوید و برای جلب رضایت بیشتر آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. لازم‌به‌ذکر است که این نظرات فقط برای شما قابل نمایش است.

دفترچۀ خاطراتی که برای مشتریان شما طراحی شده است فقط مخصوص مجوعۀ شماست و مشتریان‌تان برای دیدن خاطرات خودشان و سایر مشتریان باید مجدداً به محل فست فود مراجعه کرده باشند. این امکان همچنین، بازۀ زمانی انتظار مشتری تا آماده شدن غذا را شیرین و خاطره‌انگیز می‌کند.

برخی دیگر از امکانات جذاب نرم افزار
ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک

ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک

در روش‌های رایجی چون پرداخت نقدی و استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان سیار برای سفارش‌های غیر حضوری، محدودیت‌هایی از قبیل نداشتن پول نقد متناسب با مبلغ فاکتور و یا تمام شدن باتری کارت‌خوان و…. همواره هزینه‌ها و مشکلات بسیاری برای صاحبان فست فودها در بر داشته است. در راهکاری دیجیتالی برای حل مشکلات فوق، پس از ثبت سفارش مشتری در نرم‌افزار مدیریت فست فود، لینکی از طریق پیامک برای مشتری ارسال می‌گردد که حاوی فاکتور خرید و گزینۀ پرداخت است. مشتری پس از بررسی فاکتور خود، می‌تواند از طریق گزینۀ پرداخت، صورت‌حساب خود را تسویه نماید. پس از این عمل، پیامک تأیید پرداخت فاکتور برای پیک ارسال می‌گردد. از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرداخت کامل مبلغ سفارش

واریز مستقیم وجه به حساب فست فود

امکان پرداخت با هر نوع کارت بانکی

امنیت پرداخت

سهولت پرداخت

حذف محدودیت های ناشی از استفاده از پوز بانکی

با PWA (اپلیکیشن پیش‌رونده‌) ‌ اختصاصی، فروش خود را افزایش دهید

همان‌طور که می‌دانید با پیشرفت دنیای اینترنت، استفاده از موبایل‌ها و تبلت‌ها نیز افزایش داشته است و در کنار آن، استفاده از نرم افزارها و طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی نیز افزایش داشته است. بسیاری از فست فود‌ها برای فروش آنلاین خود اقدام به طراحی وب سایت و فروشگاه آنلاین نموده‌اند اما با داشتن یک اپلیکیشن پیش‌رونده می‌توانید از رقبای خود در این زمینه سبقت بگیرید و برای فست فود خود برندسازی نمایید.

با اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی، کاربرانتان هیچگاه شما را فراموش نمی‌کنند.

گروه نرم افزاری دنیای وب این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با نام تجاری خود، اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی خود را در اختیار مشتریان‌تان قرار دهید.

با PWA (اپلیکیشن پیش‌رونده‌) ‌ اختصاصی، فروش خود را افزایش دهید
امکانات جذاب اپلیکیشن پیش‌رونده برای یک فست فود مدرن

امکانات جذاب اپلیکیشن پیش‌رونده برای یک فست فود مدرن

سفارش در لحظه به وسیلۀ تلفن‌های هوشمند فقط با چند کلیک

انتخاب سفارش دلخواه با امکان مشاهده جزئیات منو

امکان ویرایش فاکتور توسط مشتری قبل از ارسال سفارش

امکان ثبت نام از طریق شماره تلفن همراه

قابلیت جستجوی خودکار مکان‌یابی هر کاربر

پرداخت آنلاین صورت‌حساب

قابلیت داشتن پروفایل برای هر کاربر با امکان مشاهدۀ لیست سفارشات و ویرایش اطلاعات

امکان جمع‌آوری اطلاعات کامل از علایق مشتریان

دسته‌بندی و امتیازدهی به مشتریان بر اساس میزان خرید، تکرار مراجعه و …

 

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ