نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ

پاسخ نیازهای دیجیتال دوستداران اسپرسو با نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ

برند کافۀ خود را در ذهن مشتریان: خاص، برجسته و نوآور کنید

با گوشی هوشمند خود به استقبال مدیریت مدرن در کافه‌داری بروید

تصاویر جذاب و واقعی نوشیدنی‌های شما در منوی دیجیتال

مدیریت آنلاین کافه و کافی شاپ

مدیریت آنلاین کافه و کافی شاپ

هر کافه و کافی شاپی، صدای خود را دارد! بو و طعم خاص خودش و جَوّی منحصر به فرد دارد!
قهوۀ فرانسه‌ای که همیشه می‌نوشیم، در هر کافه و کافی شاپی، نه‌تنها طعم مخصوص، بلکه دلنشینی خاص خودش را دارد!

برای خاص و ممتاز بودن یک کافه و کافی شاپ در دنیای مدرن، علاوه بر موارد فوق، در نظر گرفتن مواردی دیگر هم می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. از مهم‌ترینِ این موارد؛ همسویی با تکنولوژی و فناوری است. سلیقۀ دوستداران مدرن قهوه در عصر فناوری تغییر کرده و نوشیدن یک اسپرسو حرفه‌ای در صورتیکه تمام مراحل قبل و بعد از نوشیدن آن؛ از جستجو برای یک محیط دنج گرفته تا ثبت سفارش و پرداخت و … با استفاده از یک گوشی تلفن هوشمند انجام شود، دلچسب‌تر و در واقع هیجان‌انگیزتر خواهد بود.

با کمک فناوری و با استفاده از نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ ، می‌توان به مشتریان امروزی خدمات هوشمندانه‌ای ارائه کرد و با احترام گذاشتن به نیازهای به‌روز آن‌ها، نظرشان را جلب کرد تا به جایگاه ثابتی در ذهنشان رسید.

کافه‌داری مدرن با نرم افزار مدیریت کافه

دنیای حاضر به سمت‌وسوی پیشرفته‌تر شدن و استفادۀ تکنولوژی در بسیاری از زمینه‌ها حرکت می‌کند. این پیشرفته‌تر شدن و استفاده از تکنولوژی به کافه و کافی شاپ هم رسیده است؛ به‌این‌صورت که از هوشمندسازی در مجموعۀ خود استفاده می‌کنند. تعداد  کافی شاپ‌های هوشمند که از نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ استفاده می‌کنند در برخی از کشورهای پیشرفته روزبه‌روز در حال افزایش است.

هوشمند سازی کافه و کافی شاپ در سراسر دنیا در حال اتفاق است. تعداد زیادی کافه و کافی شاپ در سرتاسر دنیا وجود دارند که تمام تلاششان را می‌کنند تا خاص، برجسته و نوآور باشند. یک کافه و کافی شاپ موفق و پیشرو؛ نیاز های مشتری را از دید مشتریان می‌بیند و به خواسته‌های آن‌ها احترام می‌گذارد. کافه و کافی شاپ‌ها در مسیر موفقیت خود با پیشرفت تکنولوژی هم همسو هستند. آن‌ها باید برای ماندگاری بیشتر از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند و همچنین نیازهای مشتریان خود را در این زمینه بر آورده کنند. این هوشمندسازی حتی در نحوۀ پخت غذاها و درست کردن نوشیدنی‌ها و قهوه‌ها هم اثر می‌گذارد.

کافه‌داری شغل بسیار جذابی است که نیازمند اطلاعات بالایی نیز هست. اطلاعات بالای کافه‌داران سبب می‌شود که در انجام اصول کافه‌داری موفق باشند و بتوانند مشتریان بیشتر و درنتیجه درآمد بیشتری داشته باشند. با استفاده از نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ همۀ نیاز های مشتریان با استفاده از هوشمندسازی پاسخ داده می‌شود. از منوهای هوشمند گرفته تا پرداخت صورت‌حساب به‌صورت هوشمند.

یکی از امکانات نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ این است که  مشتریان  به‌راحتی می‌توانند منوی انتخابی خود را سفارش دهند. نکته‌ای که برای مشتریان این کافه و کافی شاپ‌ها قابل توجه است این است که می‌توانند عکس همۀ نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و انواع خوراکی‌ها را به‌همراه مواد تشکیل دهندۀ آن‌ها ببینند و بعد سفارش دهند و در آخر هم می‌توانند با استفاده از کارت خود همان‌جا سر میز صورت‌حساب خود را پرداخت کنند.

کافه‌داری مدرن با نرم افزار مدیریت کافه
 منوی دیجیتال کافه

منوی دیجیتال کافه

راه حلی نوآورانه بر اساس نیازهای دیجیتال دوستداران قهوه

ارائه منوی کافی شاپ بر روی تبلت با تصاویری جذاب و قابلیت سفارش‌دهی توسط مشتری در محیطی بسیار زیبا و روان …

هوشمندسازی فضای کافی شاپ تاکنون تنها با پرداخت هزینۀ بالا برای خرید بُردهای دیجیتال برای سفارش‌گیری هر میز انجام می‌شد. به‌دلیل هزینۀ بالا، محدودیت در طراحی فضا و کم بودن امکانات و قابلیت‌ها در این روش‌های هوشمندسازی، ما در گروه نرم افزاری دنیای وب، راهکارهای نرم افزاری را بررسی کرده‌ایم و پیشنهاد ما به شما نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ است که امکان هماهنگی کامل با طراحی وب سایت کافه و کافی شاپ را نیز دارد و مشتری با استفاده از یک تبلت که با این نرم افزار و وب سایت هماهنگ می‌شود و یا با گوشی خودش؛ منوی مجموعه، قیمت‌ها و توضیحات آن را به‌طور کامل رؤیت می‌کند و می‌تواند از همان‌جا سفارش خود را ثبت کند، عضو باشگاه مشتریان مجموعه شود، مبلغ سفارش خود را آنلاین پرداخت کند و تا زمان آماده شدن سفارشش سرگرم شود.

هدف ما هوشمندسازی کامل فضای کافه است و منوی دیجیتال اولین قدم ما در این مسیر است.

این منو با محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربری فوق‌العاده آسان به‌جای منوی کاغذی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و آن‌ها قادر خواهند بود با دیدن تصاویر و اطلاعات تکمیلی محصول به سلیقۀ خود، غذای مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و چنانچه درخواستی داشته باشند با کلیک بر روی گزینۀ گارسون می‌توانند درخواست خود را ارسال و گارسون را فراخوانی نمایند.

فرآیند سفارش‌گیری را می‌توانید به دست مشتریان‌تان بسپارید. مشتریان شما می‌توانند منو را در محیطی کاملاً متفاوت و زیبا مشاهده کنند. در منوی دیجیتال مشتریان شما می‌توانند علاوه بر مشاهدۀ منو ، محصولات مورد علاقۀ خود را سفارش دهند و توضیحات مختص به هر محصول را با توجه به ذائقۀ خود انتخاب کرده و سفارش خود را بدون نیاز به گارسون ثبت نمایند.

مهم‌ترین امکانات منوی دیجیتال

مشاهدۀ منو و ثبت سفارش

مشتریان می‌توانند منو را به‌همراه عکس و قیمت و توضیحات مشاهده و سفارش خود را ثبت نمایند. مجموعه‌داران نیز می‌توانند در لحظه هر تغییری که در منو لازم است، اعمال کنند.

پرداخت آنلاین

نیازی به رفتن تا صندوق و انتظار دریافت صورت‌حساب نیست. مشتریان می‌توانند پس از ثبت سفارش خود هزینۀ آن را از طریق کارت عابر بانک خود به‌صورت آنلاین پرداخت کنند.

باشگاه مشتریان

مشتریان می‌توانند عضو باشگاه طرفداری شده و از تخفیف‌ها و خدمات ویژه‌ای برخوردار شوند. مجموعه‌داران نیز می‌توانند بر اساس اطلاعات باشگاه مشتریان خود، ایده‌های تبلیغاتی جدیدی را پیاده‌سازی کنند.

سفارش بدون معطلی

مشتریان می‌توانند قبل از رسیدن به محل کافی شاپ مورد نظر خود، سفارش خود را ثبت و مبلغ آن را پرداخت کنند و به‌محض رسیدن به آن‌جا سفارش خود را بدون معطلی تحویل بگیرند.

مهم‌ترین امکانات منوی دیجیتال
مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت کافه

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت کافه

افزایش درآمد و فروش

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

ارتباط بهتر با مشتری

نظارت بهتر بر عملکرد پرسنل

همراهی با  فناوری

افزایش دسترسی‌پذیری

ویرایش آنی و آنلاین منوی دیجیتال کافی شاپ

با توجه به نوسانات و تغییرات زیاد قیمت‌های مواد اولیۀ کافه و کافی شاپ، چاپ منوی غذایی جدید با قیمت‌های جدید اصلاً منطقی نیست. حتی اضافه یا کم کردن یک غذا در منو همین مشکلات را در پی خواهد داشت. در نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ، منوی دیجیتال با در اختیار گذاشتن بخش مدیریت منوی غذایی به شما این امکان را می‌دهد تا هر لحظه بتوانید منوی غذایی خود را ویرایش کنید یا اقلام مختلفی را اضافه یا کم کنید

 ویرایش آنی و آنلاین منوی دیجیتال کافی شاپ
 دریافت سفارش به‌صورت آنلاین

دریافت سفارش به‌صورت آنلاین

در مجموعه‌هایی که ساعت پیک و شلوغی را زیاد تجربه می‌کنند، دریافت سریع سفارشات می‌تواند کمک زیادی در مدیریت و کم‌کردن حجم کاری پرسنل مجموعه داشته باشد. منوی دیجیتال امکان دریافت سریع سفارشات را به‌صورت آنلاین برای شما فراهم می‌کند تا علاوه بر نمایش منو به‌صورت دیجیتال، سفارش آن‌ها را نیز به‌صورت آنلاین دریافت کنید. شما در پنل مدیریتی خود در نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ می‌توانید در هر لحظه از سفارشات جاری، وضعیت آن‌ها، شمارۀ میز و ریز جزئیات سفارش باخبر شوید.

همچنین این قسمت با باشگاه مشتریان کافه و کافی شاپ در ارتباط است.

باشگاه مشتریان در نرم افزار

باشگاه مشتریان لازمۀ فعالیت مستمر و حرفه‌ای یک کافه و کافی شاپ هوشمند و پیشرو است. با حضور باشگاه مشتریان در نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ، احتمال تبدیل مشتریان عبوری به مشتریان ثابت و وفادار بسیار افزایش می‌یابد. همچنین تحقیقات نشان داده است که ارائه این خدمات به مشتریان وفادار باعث افزایش بازاریابی شخص به شخص (دهان به دهان) برای یک مجموعۀ غذایی خواهد شد.

با استفاده از اطلاعاتی نظیر:

شماره تلفن همراه، آدرس، تاریخ تولد، شغل، تعداد سفارشات در ماه، تعداد دفعات مراجعه به مجموعه، تاریخ آخرین حضور مشتری در مجموعه و … می‌توانید به مشتریان خود ثابت کنید که با بقیۀ مجموعه‌های غذایی در خدمات متفاوت هستید.

شما همچنین از طریق پنل پیامکی موجود در این بخش، می‌توانید به صورت آنی برای دسته‌بندی‌های دلخواه از مشتریان خود بدون محدودیت پیامک ارسال کنید.

باشگاه مشتریان در نرم افزار
رابطۀ مستمر و بلندمدت با مشتریان داشته باشید

رابطۀ مستمر و بلندمدت با مشتریان داشته باشید

راهکارهای بازاریابی به دو دسته تقسیم می‌شوند:
جذب مشتری جدید و خرید مجدد مشتری

در نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ، باشگاه مشتریان یک واحد ارتباطی است که هدف آن ایجاد و حفظ یک رابطۀ مداوم و بلندمدت میان کافه و کافی شاپ و مشتریان است. هدف اصلی از تاسیس باشگاه مشتریان، فعال‌سازی بیشتر مشتریان در راستای سودآوری کافه و کافی شاپ است.
در حال حاضر کافه و کافی شاپ‌ها از استراتژی‌های بازاریابی مختلفی استفاده می‌کنند تا مشتریان جدیدی را جذب کنند و از آن مهم‌تر وفاداری مشتریان فعلی خود را افزایش دهند. برنامه‌های CRM ، ایجاد اتوماسیون بازاریابی و… همه در راستای حفظ مشتریان موجود طراحی شده‌اند.

یکی از ایده‌هایی که در این زمینه مطرح شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد، تشکیل باشگاه مشتریان است. باشگاه مشتریان در اثر گردآوردن مشتریان یک مجموعه کنار هم و ثبت اطلاعات آن‌ها بوجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها در بانک اطلاعاتی کافه و کافی شاپ شما ثبت شده و می‌توان برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد. بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آن‌ها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان؛ ابزار نسبتاً جدیدی است که توسط برخی از کافه و کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود و مشتریان فعلی و آینده‌نگر را با انگیزه‌های ویژه‌ای برای پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کنند.

 

مزایای ایجاد باشگاه مشتریان

قابل استفاده برای کافی شاپ‌های زنجیره‌ای

محدود کردن مشتری به یک کافه یا چندین شعبه از آن

امکان استفاده از تلفن همراه مشتریان بدون نیاز به صدور کارت

یکپارچه با نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ دنیای وب و وب سایت و اپلیکیشن پیش‌رونده

عضویت آسان و خودکار هم از طریق وب سایت کافه و کافی شاپ و هم از طریق نرم افزار

قابلیت امتیازدهی به‌ازای هر خرید برای مشتریان

قابلیت امتیازدهی مبتنی بر تراکنش

قابلیت طبقه‌بندی مشترکین بر اساس بازه‌های زمانی خرید

مزایای ایجاد باشگاه مشتریان
 سایر امکانات جذاب نرم افزار مدیریت کافه

سایر امکانات جذاب نرم افزار مدیریت کافه

در صورت نیاز؛ پشتیبانی از امکان چندزبانه‌بودن به شما کمک می‌کند که بتوانید برای مشتریان غیرفارسی‌زبان خود آیتم‌های منو را به بهترین شکل نمایش دهید.

شما می‌توانید برای آیتم‌های منوی خود، تخفیف نیز ثبت کرده و یا وضعیت آن‌ها را از حالت موجود به ناموجود و بالعکس تغییر دهید.

امکان ثبت نظر توسط مشتریان پس از تحویل سفارش باعث می‌شود شما از میزان رضایت‌مندی مشتریان‌تان مطلع شوید و برای جلب رضایت بیشتر آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. لازم‌به‌ذکر است که این نظرات فقط برای شما قابل نمایش است.

امکان طراحی دفترچۀ خاطراتی برای مشتریان شما که فقط مخصوص مجوعۀ شماست و مشتریان‌تان برای دیدن خاطرات خودشان و سایر مشتریان باید مجدداً به محل کافه یا کافی شاپ مراجعه کرده باشند. این امکان همچنین، بازۀ زمانی انتظار مشتری تا آماده شدن غذا را شیرین و خاطره‌انگیز می‌کند.

با PWA (اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی)، فروش خود را افزایش دهید

همانطور که می‌دانید با پیشرفت دنیای اینترنت، استفاده از موبایل‌ها و تبلت‌ها نیز افزایش داشته و در کنار آن، استفاده از نرم افزارها و طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی نیز افزایش داشته است. بسیاری از کافه و کافی شاپ‌ها برای فروش آنلاین خود اقدام به طراحی وب سایت و فروشگاه آنلاین نموده‌اند اما با داشتن یک اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی می‌توانید از رقبای خود در این زمینه سبقت بگیرید و  با استفاده از پکیج نرم افزار مدیریت کافه و کافی شاپ برای خود برندسازی نمایید.

با اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی، کاربران‌تان هیچگاه شما را فراموش نمی‌کنند.

گروه نرم افزاری دنیای وب این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با نام تجاری خود، اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی خود را در اختیار مشتریان‌تان قرار دهید.

با PWA (اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی)، فروش خود را افزایش دهید
امکانات جذاب اپلیکیشن پیش‌رونده برای یک کافی شاپ 

امکانات جذاب اپلیکیشن پیش‌رونده برای یک کافی شاپ

سفارش در لحظه به وسیلۀ تلفن‌های هوشمند فقط با چند کلیک

انتخاب سفارش دلخواه با امکان مشاهدۀ جزئیات منو

امکان ویرایش فاکتور توسط مشتری قبل از ارسال سفارش

امکان ثبت نام از طریق شماره تلفن همراه

قابلیت جستجوی خودکار مکان‌یابی هر کاربر

پرداخت آنلاین صورت‌حساب

قابلیت داشتن پروفایل برای هر کاربر با امکان مشاهدۀ لیست سفارشات و ویرایش اطلاعات

امکان جمع‌آوری اطلاعات کامل از علایق مشتریان

دسته‌بندی و امتیازدهی به مشتریان بر اساس میزان خرید، تکرار مراجعه و …

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ