طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه

مشتریان را برای انتخاب صحیح خدمات بیمه‌ای راهنمایی کنید

خدمات بیمه‌ای خود را آنلاین ارائه دهید

نمایندگی و کارگزاری معتبری در فضای مجازی باشید

بیمه نامه‌ها را با مشاوره آنلاین به مشتریان تمدید کنید

ارتباط طراحی وب سایت با مشتری مداری در صنعت بیمه!

ارتباط طراحی وب سایت با مشتری مداری در صنعت بیمه!

اگر شما یک دفتر بیمه را اداره می‌کنید، مطمئناً می‌دانید که مشتری مداری و رسیدگی به امور مراجعین، امری بسیار سخت است، اما راه‌حل چیست؟ شما می‌توانید با طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه بسیاری از این امور مراجعه کنندگان را به صورت آنلاین انجام دهید. با این کار فشار کاری و استرس انجام امور بیمه برای متصدی بخش مربوط کاهش پیدا می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به ارباب‌رجوع رسیدگی خواهد شد. ترتیب روند اداری امور بیمه مشتریان راحت‌تر صورت می‌گیرد و همچنین وب سایت بیمه شما به پایگاهی برای اطلاع‌رسانی به کاربران بیمه تبدیل می‌شود.

در فضای رقابتی صنعت بیمه، داشتن وب سایت می‌تواند اعتبار کارگزاری یا نمایندگی بیمه شما را نزد مشتریان افزایش دهد و باعث شود که مشتریان بیشتر به بیمه شما اطمینان حاصل کنند در نتیجه طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه در برند سازی برای شرکت بیمه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

با افزایش آگاهی کاربران صنعت بیمه، پیشتاز رقابت در این حوزه باشید

رقابت در حوزه‌های کاری گوناگون در حال بالا گرفتن است. شاید بدانید که رقابت در حوزه بیمه یکی از شدیدترین رقابت‌های بازار کار است و تعدد شرکت‌های ارائه دهندۀ خدمات بیمه با شرایط و کیفیت های گوناگون سبب بوجود آمدن این رقابت شده است. اما برگ برنده دست شرکت‌هایی است که با طراحی وب سایت بتوانند خدمات و ضوابط خود را به مشتریان معرفی نمایند. چرا که اکثر مشتریان شرکت‌های بیمه، افرادی عادی با اطلاعات بسیار محدود در خصوص بیمه‌های گوناگون و شرایط و تعرفه‌ها هستند و حتی خیلی از آنان خبر ندارند که بیمه‌هایی مناسب‌تر و با مبالغ بهتر از آنچه اکنون استفاده می‌نمایند، وجود دارد. طراحی وب سایت در صنعت بیمه به کاربران کمک می‌کند اطلاعات خود را افزایش داده و انتخاب صحیح‌تری داشته باشند.

فواید طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه

وب سایت بیمه در واقع آسان‌کنندۀ کار متصدیان بیمه است! کارگزاران بیمه با طراحی وب سایت اختصاصی قادرند بدون اتلاف وقت و هزینه، کلیه اطلاعات لازم در خصوص انواع بیمه‌ها، قیمت‌ها و … را در اختیار کاربران قرار دهند.
همچنین با طراحی وب سایت قادر خواهید بود خدماتی از جمله تمدید بیمه ‌امۀ مشتریان، پرداخت قسطی حق بیمه، مشاوره آنلاین و … را نیز انجام دهید.
علاوه بر این‌ها، قادر خواهید بود پس از عضویت مشتری و دریافت اشتراک بیمه، کلیه اخبار نظیر شروع اشتراک بیمه، تاریخ سررسید بیمه، تغییر تعرفه‌ها و… را از طریق ارسال پیام کوتاه و ایمیل به اطلاع مشتری برسانید.

با افزایش آگاهی کاربران صنعت بیمه، پیشتاز رقابت در این حوزه باشید
امکانات ویژه طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه

امکانات ویژه طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه

  • معرفی کارگزاری یا نمایندگی بیمه همراه با رزومه و شرح سوابق کاری
  • توضیح قوانین بیمه و تعریف انواع بیمه‌ها همراه با ویژگی‌ها و مشخصات دقیق
  • دسته‌بندی بیمه‌ها مثل: بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی، بیمه خدمات درمانی، بیمه مسئولیت، بیمه اموال، بیمه آتش‌سوزی، بیمه خودرو و …
  • فرم درخواست بیمه، در این فرم متقاضی با ورود اطلاعات خواسته‌شده نسبت به درخواست بیمه اقدام می‌کند
  • امکان پرداخت آنلاین هزینه‌های بیمه
  • جدول تعرفه خدمات و نمایش درصد بیمه، حق بیمه و قیمت خدمات بیمه
  • امکان پرینت گرفتن از سوابق بیمه و اطلاعات خدمات بیمه توسط کاربران
  • قابلیت چت آنلاین و مشاوره رایگان
  • درج راهنمای پرداخت خسارت
  • امکان درج اطلاعیه‌ها، آخرین رویدادهای شرکت
  • سیستم ثبت‌نام و عضویت در وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه
  • سیستم مدیریت کاربران
  • پنل ارسال پیامک گروهی برای اعضای وب سایت در جهت اطلاع‌ رسانی
  • امکان ایجاد نظرسنجی در زمینه‎های مختلف

عوامل فنی موفقیت وب سایت شما

سئو و بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی یا سئو وب سایت به اقداماتی گفته می شود که منجر به نمایش وب سایت شما در صفحات اول گوگل می شود. ارتقا رتبه در گوگل یکی از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی است که مخاطبین واقعی و مشتریان را به وب سایت شما هدایت خواهد کرد. امروزه تعداد افرادی که در حال مشاهدۀ صفحه مانیتور یا تلفن همراه خود هستند، بیشتر از کسانی است که به تلویزیون، روزنامه و یا بیلبوردها توجه می کنند. حضور مناسب وب سایت شما در نتایج گوگل نه تنها می‌تواند به تعداد بازدیدکنندگان شما بیفزاید و در جذب مخاطبین جدید شما را یاری کند، بلکه باعث اعتبار برند شرکت بیمه شما می شود. بدین شکل که مخاطبین با شنیدن نام شما برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط بیمه ، نام شما را در گوگل جستجو می کنند. در اینجا جایگاه شما و اطلاعاتی که از شرکت شما در گوگل نمایش داده می‌شود می‌تواند تاثیر بسزایی در مخاطب شما داشته باشد. مخاطب باید بتواند وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه شما را به راحتی پیدا کند.

 

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا

موضوع مهم دیگر طراحی ریسپانسیو یا واکنش‌ گرای وب سایت شماست. به این معنا که کاربران مجازی با دستگاه‌های با اندازه صفحه نمایش‌های متفاوت نظیر موبایل و تبلت بتوانند محتوای وب سایت شما را به صورت صحیحی مشاهده نمایند. موارد مهم دیگری نظیر سرعت و دسترس پذیری وجود دارد که باید در طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه در نظر گرفته شوند. با توجه به فنی بودن این موارد، پیشنهاد می‌شود از یک گروه طراحی ماهر و باتجربه برای این امر کمک بگیرید.

عوامل فنی موفقیت وب سایت شما

امکانات عمومی پیشنهادی طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه

تعریف صفحه به تعداد نامحدود
امکان دسته‌بندی صفحات
ویرایشگر حرفه‌ای متن
تگ گذاری
طراحی صفحه تماس با ما
نمایش آدرس در نقشه گوگل
صفحه درباره ما
همکاری با ما
صفحه انتقادات و پیشنهادات
معرفی قوانین و مقررات بیمه‌ای
سوالات متداول
معرفی شرکت بیمه
تشریح انواع بیمه‌ها
گالری تصاویر و آلبوم تصاویر
صفحه اخبار و مقالات
امکان مدیریت منوها و زیر منوها
مدیریت اسلایدشو
خبرنامه
نمایش آمار بازدید
نمایش ریسپانسیو یا واکنش‌گرا
بهینه سازی برای موتورهای جستجو

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

نمونه طراحی وب سایت کارگزاری و نمایندگی بیمه

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ