نرم افزار مدیریت رستوران

ارائه خدمات سریع‌تر و دقیق‌تر برای جلب رضایت بیشتر مشتریان

منوی غذایی شما همیشه در دسترس خواهد بود!

اطلاعات سفارشات و مشتریان خود را به‌راحتی ذخیره کنید!

تنها راه‌های سفارش مشتری، تلفن یا حضور در رستوران نیست!

رستوران‌داری در دنیای مدرن

رستوران‌داری در دنیای مدرن

در عصر جدید در سرتاسر دنیا نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها جای خود را در کسب‌وکارها باز کرده‌اند. با مدرن شدن جهان، دیدگاه مشتریان نسبت به غذا تغییر کرده است، پس علاوه بر غذا باید امکانات رستوران نیز مدرن شده باشد.

می‌گویند صاحبان رستوران‌ها و کترینگ‌ها آنقدر مشغله دارند که نمی‌توانند سرشان را بخارانند…

اما با نرم افزار مدیریت رستوران فرق می‌کند.

دیگر شما هم می‌توانید مسافرت بروید و لازم نیست همیشه در رستوران حضور داشته باشید چون با موبایل یا کامپیوتر خود، می‌دانید الان در رستوران چه خبر است!

رستوران یا کترینگ شما نیز می‌تواند، یک نرم افزار و اپلیکیشن سفارش‌گیری غذا، با نام خودتان داشته باشد.

ما به شما یک پکیج کامل مدیریت رستوران را پیشنهاد می‌کنیم.

با نرم افزار مدیریت رستوران، به‌راحتی و با موبایل خود مدیریت کنید

دنیای حاضر به سمت و سوی پیشرفته‌تر شدن و استفادۀ تکنولوژی در بسیاری از زمینه‌ها حرکت می‌کند. این پیشرفته‌تر شدن و استفاده از تکنولوژی به رستوران و کترینگ هم رسیده است، به این صورت که از هوشمندسازی در مجموعۀ خود استفاده می‌کنند. تعداد رستوران‌های هوشمند در برخی از کشورهای پیشرفته روز به روز در حال افزایش است.

هوشمندسازی رستوران و کترینگ در سراسر دنیا در حال اتفاق است. تعداد زیادی رستوران در سرتاسر دنیا وجود دارند که تمام تلاششان را می‌کنند تا خاص، برجسته و نوآور باشند. یک رستوران موفق و پیشرو؛  نیازهای مشتری را از دید مشتریان می‌بیند و به خواسته‌های آن‌ها احترام می‌گذارد. رستوران‌ها در مسیر موفقیت خود با پیشرفت تکنولوژی هم همسو هستند. آن‌ها باید برای ماندگاری بیشتر از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند و همچنین نیازهای مشتریان خود را در این زمینه برآورده کنند. این هوشمندسازی حتی در نحوۀ پخت غذاها اثر می‌گذارد.

با استفاده از نرم افزار مدیریت رستوران و در یک رستوران هوشمند، مشتریان  به‌راحتی می‌توانند منوی انتخابی خود را سفارش دهند. نکته‌ای که برای مشتریان قابل توجه است این است که می‌توانند عکس همۀ غذاها و انواع خوراکی‌ را به‌همراه مواد تشکیل دهندۀ آن‌ها ببینند و بعد سفارش دهند و در آخر هم می‌توانند با استفاده از کارت خود همان‌جا سر میز صورت‌حساب خود را پرداخت کنند.

 

با نرم افزار مدیریت رستوران، به‌راحتی و با موبایل خود مدیریت کنید
 منوی دیجیتال رستوران

منوی دیجیتال رستوران

راه حلی نوآورانه بر اساس نیازهای دیجیتال شکم‌گردان!

ارائه منوی رستوران بر روی تبلت با تصاویری جذاب و قابلیت سفارش‌دهی توسط مشتری در محیطی بسیار زیبا و روان …

هوشمندسازی فضای رستوران تاکنون تنها با پرداخت هزینۀ بالا برای خرید بردهای دیجیتال برای سفارش گیری انجام می‌شد. به دلیل هزینۀ بالا، محدودیت در طراحی فضا و کم بودن امکانات و قابلیت‌ها در این روش‌های هوشمندسازی، ما در گروه نرم افزاری دنیای وب، راهکارهای نرم افزاری را بررسی کرده‌ایم و پیشنهاد ما به شما نرم افزار مدیریت رستوران است که امکان هماهنگی کامل با وب سایت مجموعه را نیز دارد و مشتری با استفاده از یک تبلت که با این نرم افزار و وب سایت هماهنگ می‌شود و یا با گوشی خودش؛ منوی مجموعه، قیمت‌ها و توضیحات آن را به‌طور کامل رؤیت می‌کند و می‌تواند از همان‌جا سفارش خود را ثبت کند، عضو باشگاه مشتریان مجموعه شود، مبلغ سفارش خود را آنلاین پرداخت کند و تا زمان آماده شدن سفارشش سرگرم شود.

هدف ما هوشمندسازی کامل فضای رستوران است و منوی دیجیتال اولین قدم ما در این مسیر است.

این منو با محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربری فوق‌العاده آسان به‌جای منوی کاغذی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و آن‌ها قادر خواهند بود با دیدن تصاویر و اطلاعات تکمیلی محصول به سلیقۀ خود، غذای مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و چنانچه درخواستی داشته باشند با کلیک بر روی گزینۀ گارسون می‌توانند درخواست خود را ارسال و گارسون را فراخوانی نمایند.

فرآیند سفارش‌گیری را می‌توانید به دست مشتریان‌تان بسپارید. مشتریان شما می‌توانند منو را در محیطی کاملاً متفاوت و زیبا مشاهده نمایند. در منوی دیجیتال مشتریان شما می‌توانند علاوه بر مشاهدۀ منو، محصولات مورد علاقۀ خود را سفارش دهند و توضیحات مختص به هر محصول را با توجه به ذائقۀ خود انتخاب کرده و سفارش خود را بدون نیاز به گارسون ثبت نمایند.

مهم‌ترین امکانات منوی دیجیتال

مشاهدۀ منو و ثبت سفارش

مشتریان می‌توانند منو را به‌همراه عکس و قیمت و توضیحات مشاهده و سفارش خود را ثبت نمایند. مجموعه‌داران نیز می‌توانند در لحظه هر تغییری که در منو لازم است، اعمال کنند.

پرداخت آنلاین

نیازی به رفتن تا صندوق و انتظار دریافت صورت حساب نیست. مشتریان می‌توانند پس از ثبت سفارش خود هزینۀ آن را از طریق کارت عابر بانک خود به‌صورت آنلاین پرداخت کنند.

باشگاه مشتریان

مشتریان می‌توانند عضو باشگاه طرفداری شده و از تخفیفات و خدمات ویژه‌ای برخوردار شوند، مجموعه‌داران نیز می‌توانند بر اساس اطلاعات باشگاه مشتریان خود، ایده‌های تبلیغاتی جدیدی را پیاده‌سازی کنند.

 

سفارش غذا بدون معطلی

مشتریان می‌توانند قبل از رسیدن به محل رستوران و کترینگ مورد نظر، سفارش خود را ثبت و مبلغ آن را پرداخت کنند و به محض رسیدن به آن‌جا سفارش خود را بدون معطلی تحویل بگیرند.

مهم‌ترین امکانات منوی دیجیتال
مزایای استفاده از منوی دیجیتال برای مالکان و مدیران رستوران‌ها

مزایای استفاده از منوی دیجیتال برای مالکان و مدیران رستوران‌ها

افزایش درآمد و فروش

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

ارتباط بهتر با مشتری

نظارت بهتر بر عملکرد پرسنل

همراهی با  فناوری

افزایش دسترسی‌پذیری

سیستم یکپارچۀ مدیریت رستوران

کنترل مطلوب‌تر سفارشات داخلی و بیرون‌بر در اوج شلوغی رستوران

کاهش زمان آماده‌سازی سفارشات و بهبود وضعیت فروش

ارائه کلیۀ گزارشات حسابداری

ویرایش آنلاین منوی رستوران

با توجه به نوسانات و تغییرات زیاد قیمت‌های مواد اولیۀ رستوران و کترینگ، چاپ منوی غذایی جدید با قیمت‌های جدید اصلاً منطقی نیست. حتی اضافه یا کم کردن یک غذا در منو همین مشکلات را در پی خواهد داشت. یکی از امکانات نرم افزار مدیریت رستوران این است که منوی دیجیتال با در اختیار گذاشتن بخش مدیریت منوی غذایی به شما این امکان را می‌دهد تا هر لحظه بتوانید منوی غذایی خود را ویرایش کنید یا اقلام مختلفی را اضافه یا کم کنید.

ویرایش آنلاین منوی رستوران
 طراحی ساده و گرافیک منحصربه‌فرد نرم افزار مدیریت رستوران

طراحی ساده و گرافیک منحصربه‌فرد نرم افزار مدیریت رستوران

یکی از نکاتی که شاید کمتر به آن توجه داشته باشید، گرافیک و طراحی نرم افزار است. از آنجا که کامپیوتر رستوران شما دائم در معرض دید مشتریان است و خود نیز روزانه ساعت‌ها با آن سروکار دارید، داشتن محیط ساده و درعین‌حال زیبا می‌تواند برای محیط کاری شما جلوۀ بهتری داشته باشد و به جلوگیری از خستگی چشم صندوقدار یا کاربر نرم افزار کمک کند. سادگی و چیدمان راحت نیز می‌تواند سرعت سرویس‌دهی به مشتریان‌تان را افزایش دهد.

دریافت سفارش به‌صورت آنلاین

در مجموعه‌هایی که ساعت پیک و شلوغی را زیاد تجربه می‌کنند، دریافت سریع سفارشات می‌تواند کمک زیادی در مدیریت و کم کردن حجم کاری پرسنل مجموعه داشته باشد. منوی دیجیتال امکان دریافت سریع سفارشات را به‌صورت آنلاین برای شما فراهم می‌کند تا علاوه بر نمایش منو به‌صورت دیجیتال، سفارش آن‌ها را نیز به‌صورت آنلاین دریافت کنید. شما در پنل مدیریتی خود در نرم افزار مدیریت رستوران می‌توانید در هر لحظه از سفارشات جاری، وضعیت آن‌ها، شمارۀ میز و ریز جزئیات سفارش باخبر شوید.

همچنین این قسمت با باشگاه مشتریان در ارتباط است.

دریافت سفارش به‌صورت آنلاین
باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان لازمۀ فعالیت مستمر و حرفه‌ای یک مجموعۀ غذایی پیشرو است. با حضور باشگاه مشتریان در نرم افزار مدیریت رستوران، احتمال تبدیل مشتریان گذری به مشتریان ثابت و وفادار بسیار افزایش می‌یابد. همچنین تحقیقات نشان داده است که ارائه این خدمات به مشتریان وفادار باعث افزایش بازاریابی شخص به شخص (دهان به دهان) برای یک مجموعۀ غذایی خواهد شد.

با استفاده از اطلاعاتی نظیر :

شماره تلفن همراه، آدرس، تاریخ تولد، شغل، تعداد سفارشات در ماه، تعداد دفعات مراجعه به مجموعه، تاریخ آخرین حضور مشتری در مجموعه و … می‌توانید به مشتریان خود ثابت کنید که با بقیۀ مجموعه‌های غذایی در خدمات متفاوت هستید.

شما همچنین از طریق پنل پیامکی موجود در این بخش، می‌توانید به صورت آنی برای دسته‌بندی‌های دلخواه از مشتریان خود بدون محدودیت پیامک ارسال کنید.

ارتباط مستمر و بلند مدت با مشتریانتان داشته باشید

راهکار های بازاریابی به دو دسته تقسیم می شوند:
جذب مشتری جدید و خرید مجدد مشتری
باشگاه مشتریان یک واحد ارتباطی است که هدف آن ایجاد و حفظ یک رابطۀ مداوم و بلند مدت میان رستوران و مشتریان است. هدف اصلی از تاسیس باشگاه مشتریان، فعال‌سازی بیشتر مشتریان در راستای سودآوری رستوران است.
در حال حاضر رستوران‌ها از استراتژی‌های بازاریابی مختلفی استفاده می کنند تا مشتریان جدیدی را جذب کنند و از آن مهم‌تر، وفاداری مشتریان فعلی خود را افزایش دهند. برنامه‌های CRM ، ایجاد اتوماسیون بازاریابی و… همه در راستای حفظ مشتریان موجود طراحی شده‌اند. یکی از ایده‌هایی که در این زمینه مطرح شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد، تشکیل باشگاه مشتریان است.
باشگاه مشتریان در اثر گردآوردن مشتریان یک مجموعه کنار هم و ثبت اطلاعات آن‌ها بوجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها در بانک اطلاعاتی رستوران شما ثبت شده و می‌توان برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد. بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آن‌ها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان. ابزار نسبتاً جدیدی است که توسط برخی از رستوران‌ها استفاده می‌شود و مشتریان فعلی و آینده‌نگر را با انگیزه‌های ویژه‌ای برای پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کنند.

 

ارتباط مستمر و بلند مدت با مشتریانتان داشته باشید
مزایای ایجاد باشگاه مشتریان در نرم افزار مدیریت رستوران

مزایای ایجاد باشگاه مشتریان در نرم افزار مدیریت رستوران

قابل استفاده برای رستوران‌های زنجیره‌ای و کترینگ‌ها

محدود کردن مشتری به یک رستوران یا چندین شعبه از رستوران‌ها

امکان استفاده از تلفن همراه مشتریان بدون نیاز به صدور کارت

یکپارچه با نرم افزار مدیریت رستوران دنیای وب و وب سایت و اپلیکیشن رستوران

عضویت آسان و خودکار هم از طریق وب سایت رستوران و هم از طریق نرم افزار

قابلیت امتیازدهی به‌ازای هر خرید برای مشتریان

قابلیت امتیازدهی مبتنی بر تراکنش

قابلیت طبقه‌بندی مشترکین بر اساس بازه‌های زمانی خرید

اتصال نرم افزار رستوران به دستگاه کارت‌خوان بانکی

نرم افزار مدیریت رستوران، یک نرم افزار رستورانی متصل به کارت‌خوان بانکی است. این نرم افزار قادر به ارسال مبلغ و دریافت اطلاعات از دستگاه‌های پوز بانکی بانک‌های مختلف است. این قابلیت به مدیر رستوران این امکان را می‌دهد تا بتواند پایانه‌های فروش خود را به صندوق رستوران متصل کرده و فرآیند پرداخت در ازای فروش غذا را با اطمینان و سهولت بیشتری انجام دهد.

اتصال نرم افزار رستوران به دستگاه کارت‌خوان بانکی
مدیریت میزهای رستوران با نرم افزار

مدیریت میزهای رستوران با نرم افزار

اگر جزو رستوران‌دارانی هستید که سالن و میز سرو غذا به مشتریان خود ارائه می‌دهید، در نرم افزار مدیریت رستوران امکانی وجود دارد که هنگام صدور فاکتور، شمارۀ میز مشتری را تعیین کنید. این امکان علاوه بر مدیریت میزها که کدام میزها خالی یا پُر هستند، امکان تسویه حساب بر اساس شمارۀ میز را برای شما فراهم می‌نماید. همچنین می‌توانید هنگام گزارش‌گیری نیز تعیین کنید گزارش فروش بر اساس میز خاص صورت پذیرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید حتی چیدمان میزها را با توجه به سالن رستوران خود به‌صورت گرافیکی در نرم افزار انجام دهید تا هنگام سرویس‌دهی، انتخاب میز آسان‌تر گردد.

برخی دیگر از امکانات جذاب نرم افزار

در صورت نیاز؛ پشتیبانی از امکان چند زبانه بودن به شما کمک می‌کند که بتوانید برای مشتریان غیر فارسی زبان خود آیتم‌های منو را به بهترین شکل نمایش دهید.

شما می‌توانید برای آیتم‌های منوی خود، تخفیف نیز ثبت کرده و یا وضعیت آن‌ها را از حالت موجود به ناموجود و بالعکس تغییر دهید.

امکان ثبت نظر توسط مشتریان پس از تحویل سفارش باعث می‌شود شما از میزان رضایت‌مندی مشتریان‌تان مطلع شوید و برای جلب رضایت بیشتر آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. لازم به ذکر است که این نظرات فقط برای شما قابل نمایش است.

دفترچۀ خاطراتی که برای مشتریان شما طراحی شده است فقط مخصوص مجموعۀ شماست و مشتریان‌تان برای دیدن خاطرات خودشان و سایر مشتریان باید مجدداً به محل رستوران مراجعه کرده باشند. این امکان همچنین، بازۀ زمانی انتظار مشتری تا آماده شدن غذا را شیرین و خاطره‌انگیز می‌کند.

برخی دیگر از امکانات جذاب نرم افزار
با PWA (اپلیکیشن پیش‌رونده‌)‌ ، فروش خود را افزایش دهید

با PWA (اپلیکیشن پیش‌رونده‌)‌ ، فروش خود را افزایش دهید

همانطور که می‌دانید با پیشرفت دنیای اینترنت، استفاده از موبایل‌ها و تبلت‌ها نیز افزایش داشته و در کنار آن نیز استفاده از نرم افزارها و طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی نیز افزایش داشته است. بسیاری از رستوران‌ها برای فروش آنلاین خود اقدام به طراحی وب سایت و فروشگاه آنلاین نموده‌اند اما با داشتن یک اپلیکیشن پیش‌رونده می‌توانید از رقبای خود در این زمینه سبقت بگیرید و برای رستوران هوشمند خود برندسازی نمایید.

با اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی، کاربران‌تان هیچگاه شما را فراموش نمی‌کنند.

دنیای وب این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با نام تجاری خود، اپلیکیشن پیش‌رونده‌ی اختصاصی خود را در اختیار مشتریان‌تان قرار دهید.

امکانات جذاب اپلیکیشن پیش‌رونده برای یک رستوران هوشمند

سفارش در لحظه به وسیلۀ تلفن‌های هوشمند فقط با چند کلیک

انتخاب سفارش دلخواه با امکان مشاهدۀ جزئیات منو

امکان ویرایش فاکتور توسط مشتری قبل از ارسال سفارش

امکان ثبت‌نام از طریق شماره تلفن همراه

قابلیت جستجوی خودکار مکان‌یابی هر کاربر

پرداخت آنلاین صورت‌حساب

قابلیت داشتن پروفایل برای هر کاربر با امکان مشاهدۀ لیست سفارشات و ویرایش اطلاعات

امکان جمع‌آوری اطلاعات کامل از علایق مشتریان

دسته‌بندی و امتیازدهی به مشتریان بر اساس میزان خرید، تکرار مراجعه و …

امکانات جذاب اپلیکیشن پیش‌رونده برای یک رستوران هوشمند

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ