سئو وب سایت آژانس مسافرتی و سایت گردشگری

اولین آژانس مسافرتی باشید که در جستجوها دیده می‎شود.

تضمین رشد محلی

ارتقاء رتبه آژانس گردشگری

افزایش تعداد مشتریان و رشد تجارت شما

چطور لینک آژانس مسافرتی خود را به صدر نتایج گوگل برسانید؟

چطور لینک آژانس مسافرتی خود را به صدر نتایج گوگل برسانید؟

سئو وب سایت آژانس مسافرتی دقیقاً مهم‌ترین و مستقیم‌ترین استراتژی برای رشد کسب‌وکار شما و افزایش تعداد مشتریانتان می‌باشد که موجب افزایش شهرت شما نیز خواهد شد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم مطلبی را به این موضوع اختصاص دهیم.

وقتی در گوگل جستجو می‌کنید “آژانس مسافرتی نزدیک من”، چه چیزی را به شما نشان می‌دهد؟ آیا می‌توانید فوراً آژانس مسافرتی خودتان را پیدا نمایید؟ اگر در هنگام انجام این جستجو در نزدیکی آژانس مسافرتی خود ایستاده‌اید، انتظار داریم که بتوانید آن را ببینید. اگرنه، ما امروز روش آن را به شما نشان خواهیم داد.

اگرچه، اکثر مردم هنگامی‌که به دنبال تحقیق در مورد آژانس مسافرتی و رزور بلیت هستند، در نزدیکی آژانس شما نمی‌ایستند، حتی ممکن است در یک شهر متفاوت باشند؛ بنابراین شما باید مطمئن شوید که وب ساییتان در این موارد نیز نشان داده می‌شود.

فکر نمی‌کنم که نیاز به توضیح اینکه چرا امروزه دسترس‌پذیر بودن در نتایج جستجو مهم است، داشته باشیم. همه ما می‌دانیم که مردم این روزها چطور آژانس های مسافرتی را پیدا می‌کنند، همچنین میدانیم که 97 درصد آن‌ها، روی نتایج ظاهرشده در صفحه گوگل و به‌خصوص روی چند نتیجه اول کلیک می‌کنند. اگر شما در صفحه دوم پنهان‌شده‌اید، اساساً دیده نمی‌شوید. حصول اطمینان از اینکه آژانس مسافرتی شما در نتایج جستجو ظاهر می‌شود، مهم‌ترین کاری است که امروز می‌توانید انجام دهید.

در این مطلب، دنیای وب به شما استراتژی دقیق برای اینکه چگونه می‌توانید آژانس مسافرتی خود را در بالای صفحه نتایج جستجو ببرید، ارائه می‌دهد. تمرکز بر روی دیده شدن شما در گوگل خواهد بود زیرا رایج‌ترین موتور جستجو، گوگل است (البته این نکته هم قابل‌ذکر است که با بهینه‌سازی وب سایت برای موتور جستجوگر گول، عملاً آن را برای سایر موتورها مانند بینگ و یاهو هم بهینه سازی کرده‌اید).

مهم نیست که شما در بخش مشغول به کار هستید، نکاتی که در این مطلب با شما به اشتراک می‌گذاریم، به‌خوبی تمامی آژانس های هواپیمایی، کاربردی خواهد بود.

شما به یک وب سایت آژانس مسافرتی نیاز دارید.

اگر شما قبلاً طراحی وب سایت آژانس مسافرتی را انجام نداده‌اید، نیاز دارید که برای داشتن آن اقدام نمایید. در گذشته بحث‌هایی در مورد اینکه آیا واقعاً آژانس های مسافرتی به داشتن وب سایت نیاز دارند؟ یا داشتن یک صفحه اینستاگرام و حضور در سایر شبکه‌های اجتماعی کافی است وجود داشت. اما بدون شک امروز شما نیاز به یک وب سایت برای ایجاد دسترسی در دنیای وب خواهید داشت.

خبر خوب این است که امروزه ساختن وب سایت بسیار آسان است. کافی است شما بودجه‌ای را به این کار اختصاص داده و با یک شرکت معتبر برای طراحی وب ساییتان قرارداد ببندید. فقط باید مطمئن شوید که طراحی وب سایت با توجه به استانداردهای آن انجام‌شده و اصطلاحاً برای موتورهای جستجو دوستانه باشد، در این صورت می‌تواند بستر مناسبی را برای آنچه امروز با شما به اشتراک می‌گذاریم فراهم نماید.

شما به یک وب سایت آژانس مسافرتی نیاز دارید.
سئو وب سایت آژانس مسافرتی چگونه انجام می‌گردد؟

سئو وب سایت آژانس مسافرتی چگونه انجام می‌گردد؟

مأموریت گوگل، سازمان‌دهی تمام اطلاعات موجود در جهان و در دسترس و مفید ساختن این اطلاعات است که آن را به بهترین شیوه ممکن انجام می‌دهد، اما چگونه؟

گوگل با استفاده از بیش از 200 عامل، وب سایت‌های مختلف را رتبه بندی می‌کند، خزنده‌های گوگل از یک الگوریتم پیشرفته برای تجزیه و تحلیل وب سایت استفاده می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. البته شرکت گوگل تمامی اطلاعات را در مورد الگوریتم‌های خود و نحوه رتبه بندی وب سایت‌ها منتشر نمی‌کند تا هکرها نتوانند از اطلاعات سوءاستفاده کنند. اما ما با اطمینان بالا که طی آزمون‌وخطاهای بسیار به وجود آمده، می‌دانیم که چه اقداماتی تفاوت‌های فاحش ایجاد می‌نمایند.

در هنگام تلاش برای سئو وب سایت آژانس مسافرتی خود، همیشه این اصل را در ذهن داشته باشید، باید چیزی را پیشنهاد کنید که مردم به دنبال آن هستند.

  • مشخصات آژانس مسافرتی خود را با تمام جزئیات در موتورهای جستجو ثبت کنید
  • مطالب دارای عبارات کلیدی مطابق با چیزی که مردم جستجو می‌کنند در وب سایتتان منتشر کنید.
  • وب سایت‌های مرتبط و مورد اعتماد را برای پیوند به وب سایت خود پیدا کنید و از آنها لینک بگیرید
  • چک کنید که وب سایت شما از سرعت خوبی برخوردارد بوده، موبایل فرندلی و امن باشد.

یک راه دیگر برای رسیدن به نتایج اولیه گوگل، استفاده از گوگل ادروز یا تبلیغات گوگلی است که علاوه بر هزینه بر بودن، موقتی نیز می‌باشد. بنابراین دراین مقاله، فقط به بررسی استراتژی‌هایی برای افزایش حضور شما به صورت ارگانیک خواهیم پرداخت.

وب سایتتان را در موتورهای جستجو ثبت نمایید.

وب سایت آژانس مسافرتی خود را با تمام جزئیات در موتورهای جستجو ثبت کنید، یکی از بهترین راه‌ها ثبت سایت در گوگل مپ است، این سرویس به شما اجازه می‌دهد که اطلاعات زیادی در مورد آژانس مسافرتی از جمله آدرس و شماره تلفن‌های آن را ثبت نمایید؛ در نتیجه هنگامی که کاربران دنبال پیدا کردن آژانس مسافرتی هستند، گوگل می‌تواند تشخیص دهد که آیا آژانس شما در نزدیکی فرد قرار گرفته است یا نه. شما با انجام این مرحله، وب سایت خود را در گوگل ثبت کرده‌اید و بهتر است در ابتدا تلاش‌های خود را روی گوگل متمرکز کنید.

سایر موتورهای جستجوگر به روش‌های مشابه گوگل عمل می‌کنند، با این حال می‌توانید وب سایت خود را در نقشه اپل و موتور جستجوگر بینگ نیز ثبت نمایید. با انجام این مراحل، آژانس مسافرتی شما در بزرگترین موتورهای جستجو ثبت شده است.

وب سایتتان را در موتورهای جستجو ثبت نمایید.
مطالب مرتبط با وب سایتتان و کلمات کلیدی ژانس خود را ایجاد نمایید.

مطالب مرتبط با وب سایتتان و کلمات کلیدی ژانس خود را ایجاد نمایید.

گوگل حتماً بهترین اقدامات را برای مطابقت نتایج جستجو با آنچه که افراد به دنبال آن هستند انجام می‌دهد، این مأموریت آنهاست که به مردم برای پیدا کردن نیازهایشان کمک نمایند. مشکل اینجاست که گوگل آژانس شما را پیدا نخواهد کرد مگر اینکه اطلاعات کافی را به آنها بدهید. در عین حال شما نیاز دارید آژانس خود را نه تنها در شهر خود بلکه در سایر شهرها نیز معرفی کنید، بنابراین باید سئو وب سایت آژانس مسافرتی را بهتر از آنچه دیگران انجام می‌دهند انجام دهید.

برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید در مورد آنچه که مردم در گوگل جستجو می‌کنند تحقیق کنید، چرا که تنها زمانی می‌تواند محتوای وب سایت خود را بهینه سازی کنید که با جستجوها مطابقت داشته باشد.

چیزی که مردم در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند، به عنوان کلمه کلیدی شناخته می‌شود، کلمه کلیدی در واقع یک دنباله از کلمات است که با یکدیگر عبارت جستجو را می‌سازند به عنوان نمونه “بهترین آژانس مسافرتی در تهران” برای پیدا کردن کلمات کلیدی مهم می‌توانید از پیشنهادات گوگل و ابزارهای آنلاین استفاده نمایید.

هنگامی که مهمترین عبارات را پیدا کردید، در مورد آنها محتوای مفید منتشر کنید و آن‌ها را به مکان‌های استراتژیک وب سایت خود اضافه نمایید. در این راستا نکات زیر را هم در نظر داشته باشید:

کلمات کلیدی بنیادی آژانس خود را پیدا نمایید

بهترین کلمات و عباراتی را که معرف آژانس شما هستند انتخاب نمایید، این عبارات کلمه کلیدی اصلی شما هستند که می‌توانند برند شما را در آینده بسازند. این کلمات کلیدی می‌توانند “بهترین آژانس مسافرتی در تهران” یا ” آژانس مسافرت داخلی دنور” باشد.

کلمات کلیدی جزئی و دقیق انتخاب کنید.

اگر شما به دنبال سئو کردن کلماتی مانند “بلیط” بروید، با رقابت زیادی رو به رو خواهید شد و شانس خود را برای دیده شدن در صدر نتایج کاهش می‌دهید. با این حال اگر به دنبال گرفتن عباراتی مانند “خرید بلیط تهران به شیراز” بروید، شانس بیشتر برای رسیدن به بالای جدول گوگل دارید، خبر خوب اینکه شما به مرور به گرفتن عبارات کلی‎تر نیز خواهید رسید، چرا که به این ترتیب بازدیدکنندگان خود را افزایش داده‌اید.

با سئو کردن عبارت آ آژانس مسافرتی در غرب تهران، شما مخاطبانی که مستقیماً به دنبال شما هستند را به داخل وب سایتتان جذب می‌کنید. ولی اگر کسی برای چیزی مانند آژانس جستجو کند، ممکن است فقط به دنبال استخدام و یا یک سرویس خاص دیگر باشد که برای شما سودمند نیست. پس روی عباراتی تمرکز کنید که مستقیماً به خدمات شما اشاره می‌کنند.

از کلمات کلیدی طولانی استفاده نمایید

عبارات کلیدی دارای بیش از 6 کلمه، کلمات کلیدی طولانی هستند که معمولاً خیلی از وب سایت‌ها مورد استفاده قرار نمی‌دهند بنابراین وقتی افراد آنها را جستجو می‌کنند می‌توانید مطمئن باشید که به شما خواهند رسید، به این ترتیب ترافیک و اعتبار سایت بالا خواهد رفت.

از عبارات توصیفی استفاده نمایید

از اضافه کردن عباراتی مانند بهترین، ارزان‌ترین، مطمئن‌ترین و… به عبارات کلیدی خود استفاده کنید. چرا که اینها عباراتی هستند که مردم در جستجو استفاده می‌نمایند. همچنین می‌توانید از عباراتی که محدوده جغرافیایی شما را توصیف می‌کنند نیز استفاده نمایید.

مکان‌های استراتژیک وب سایت آژانس مسافرتی

بعد از تنظیم استراتژی کلمات کلیدی، شما برای سئو وب سایت آژانس زیبایی آماده شده‌اید. تنها کافیت این عبارات را در مکان‌های استراتژیک قرار داده و برای آنها محتواهای سودمند تولید نمایید.

برای نشان دادن وب سایتتان وقتی مردم دنبال این عبارات هستند، باید محتوای مناسب داشته باشید. در ادامه به توضیح مکان‌هایی که باید کلمات کلیدی را در آنها جاگذاری کنید، می‌پردازیم.

صفحه اصلی

کلمات کلیدی بنیادی را در صفحه اصلی قرار دهید. منوها، تایتل صفحه، محتوای صفحه، بخش بندی‌های و در نهایت فوتر، مهم‌ترین بخش‌های یک سایت هستند، بنابراین آنها را با مهمترین مطالب پر کنید.

عنوان صفحات

هر صفحه از وب سایت یک عنوان دارد، عنوان اولین قسمتی است که گوگل و مخاطب می‌بیند. بنابراین باید مطمئن شوید که عنوان صفحه از جذابیت کافی برخوردار است و می‌تواند کاربر را برای کلیک کردن روی صفحه قانع نماید. گوگل توجه زیادی به رفتار کاربر در هنگام نمایش صفحات شما دارد، اگر افراد زیادی روی صفحه شما کلیک کنند، گوگل متوجه می‌شود که عناوین شما با آنچه افراد جستجو می‌کنند مطابقت دارد.

Meta Description

همانند متای عنوان، متای توضیحات نیز به هنگام جستجوی کاربران قابل مشاهده است و تأثیر مستقیم بر رفتار آنها دارد. کلمات کلیدی خود را در این قسمت نیز قرار دهید و از توضیحات جذاب استفاده نمایید. البته پنل شما باید اجازه تعریف متای توضیحات را به شما بدهد وگرنه گوگل بخشی از متن را به عنوان متای توضیحات نشان می‌دهد.

Heading

گوگل هنگام بازبینی یک صفحه اهمیت فراوانی به هدینگ ها می‌دهد، این بخش‌ها نشان دهنده قیمت‌های مهم متن هستند، پس در نوشتن آنها دقت نمایید و کلمات اصلی را در آنها قرار دهید.

Anchor Text لینک‌های داخلی

برای ایجاد لینک‌ها از عبارات اصلی استفاده نمایید که مستقیماً به محتوای صفحه اشاره دارد.

Alt تصویر

آلت تصویری عبارتی است که گوگل از آن برای فهم تصویر استفاده کرده و همچنین در مواردی که تصویر نمایش داده نمی‌شود و یا زمانی که اشاره گر ماوس روی تصویر قرار می‌گیرد، نشان داده می‌شود. این عبارت را نمایش می‌دهد. بنابراین این، آلت تصویر کمک فراوانی به رتبه بندی وب سایت می‌نماید.

مکان‌های استراتژیک وب سایت آژانس مسافرتی
گرفتن بک لینک برای سئو وب سایت آژانس مسافرتی

گرفتن بک لینک برای سئو وب سایت آژانس مسافرتی

وب سایت آژانس مسافرتی شما در حال حاضر برای نمایش در نتایج اولیه در حال اجرا است و به زودی نتایج را خواهید دید. اما یکی دیگر از عوامل مهم برای ایجاد اعتماد، گرفتن بک لینک از وب سایت‌های معتبر است، گوگل داشتن لینک در سایت‌های معتبر را به نشانه اعتماد از آن سایت، تفسیر می‌کند که به نوبه خود باعث بهبود جایگاه وب سایت خواهد گشت.

اطمینان از رعایت موارد فنی در طراحی سایت گردشگری

در نهایت چندین عامل فنی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید وب سایتتان در جایگاه مناسبی قرار خواهد گرفت. گوگل سعی دارد بهترین تجربه ممکن را برای کاربران ایجاد نماید و به همین دلیل موارد زیر را در نظر می‌گیرد.

آیا وب سایت شما در موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده می‎شود؟

امروزه اکثر مردم برای جستجو از تلفن‌های همراه خود استفاده می‌نمایند بنابراین گوگل به وب سایت‌هایی که واکنش گرا و یا ریسپانسیو هستند، رتبه بهتری می‌دهد، به این معنی که طراحی وب سایت در ابعاد کوچکتر به هم نمی‌ریزد و تجربه کاربری خوبی را ایجاد می‌نماید.

آیا وب سایت شما سریع بارگذاری می‌شود؟

اگر وب سایت شما برای بارگیری بیش از دو ثانیه طول بکشد، مردم صفحه شما را می‌بندند. وب سایت‌های آهسته، برای تجربه کاربری مخرب هستند. بنابراین گوگل وب سایت‌های سریع‌تر را در اولویت قرار می‌دهد. سرعت سایت خود را می‌توانید با ابزارهای رایگان بررسی کرده و در صورت کند بودن سایت، مشکلات آن را برطرف نمایید.

آیا وب سایت شما ایمن است؟

امنیت وب سایت برای سایت‌هایی که درگاه پرداخت آنلاین دارند، مهم است. اما این روزها گوگل به تمام وب سایت‌هایی که ایمن هستند، احترام می‌گذارد. از پارامترهای مهم در این زمینه داشتن گواهی SSL است که به راحتی می‌توانید آن را دریافت تمایید.

اطمینان از رعایت موارد فنی در طراحی سایت گردشگری

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

چقدر با حوزه های برنامه نویسی آشنایی دارید؟

از چه منابعی میتوان زبان برنامه نویسی جاوا یاد گرفت؟

روش‎های بهینه سازی و افزایش سرعت سایت در سال ۲۰۱۹

رایج‎ترین خطاهای مرورگر هنگام بارگیری صفحات وب و معنی آنها

چگونه می‌توان برنامه‌نویس شد؟

۱۲ نکته کلیدی برای بهینه سازی محتوای وب سایت

معایب و مشکلات طراحی وب سایت با قالب آماده

عوامل مؤثر در داشتن یک وب سایت خبری موفق

بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی برای اندرویدی‌ها

علاقه شدید کسب و کارها به شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

جنبش ضدآیفون در چین آغاز شد

چه مشاغلی در آی‌تی با کمبود نیرو مواجهند؟