سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه

77 درصد از بیماران، پزشکان را از سرتاسر وب انتخاب می‎کنند.

افزایش رتبه وب سایت کلینیک در موتورهای جستجو

افزایش جذب بازدیدکنندگان و بیماران آنلاین

معرفی بهتر خدمات

سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه چیست؟

سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه چیست؟

می‌خواهید وب سایت بیمارستان و درمانگاه شما در بالای نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود، اما چرا؟ از آنجا که 73 درصد از بیماران، برای یافتن پزشک معالج به موتورهای جستجو مراجعه می‌کنند و 55 درصد از جستجوگرها روی یکی از سه ورودی اول کلیک می‌کنند، اگر مرکز درمانی شما جزء 3 مورد برتر نباشد، بدون چون‌وچرا شما بیماران را نسبت به رقبای خود از دست خواهید داد.

با بهینه سازی و سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه می‌توانید، وب سایت خود را به صدر نتایج گوگل برده و آن را به بیشتر جستجوکنندگان را نشان دهید.

به عبارت ساده‌تر، سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه، افزایش رتبه وب سایت کلینیک شما در موتورهای جستجو است تا پزشکان و مراکز درمانی شما بتوانند به بیماران بیشتری که به دنبال خدمات آن‌ها هستند، برسند.

چرا روی سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه سرمایه‌گذاری می‌نمایید؟

بیایید صادق باشیم، روش‌های قدیمی انجام کارها مدت‌هاست که نتایج سودمندی نداشته‌اند. با تشکر از ایجاد تحولات دیجیتال در خدمات مصرف‌کننده، بیماران به‌طور آنلاین و از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به دنبال بیمارستان‌های جدید، پزشکان و مراکز درمانی هستند. از آنجا که 55 درصد از جستجوگرها از بیش از سه نتیجه ارگانیک اول عبور نخواهند کرد، اگر روی seo سرمایه گذاری نکنید، کلیک‌های این مسابقه را از دست می‌دهید.

برخی از پزشکان فکر می‌کنند که صرف هزینه‌های گزاف برای انجام تبلیغاتی برای جذب مشتریان در فضای آنلاین ضروری است، درحالی‌که تبلیغات تنها روشی برای جلب توجه جستجوگرها است تا زمانی که بهینه سازی وب سایت خود را انجام نداده باشند.

انجام تبلیغات به جای سئو سایت بیمارستان یک روش اشتباه برای دیده شدن وب سایت است چرا که ممکن است برای مدت زمان کوتاهی مشکلات را رفع نماید اما شما باید اقدامات دیگری را برای دریافت نتایج پایدار، در برنامه‌های خود قرار دهید.

چرا روی سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه سرمایه‌گذاری می‌نمایید؟
نحوه انجام سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه

نحوه انجام سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود گوگل یک وب سایت را در صدر نتایج گوگل قرار دهد، در واقع موتور جستجوگر گوگل، وب سایت‌ها را بر اساس الگوریتم‌های مختلف که برای ارائه مناسب‌ترین پیوندها و پاسخ به سؤالات جستجو تولید شده‌اند، تولید می‌نماید تا جایی که در حال حاضر بیش از 200 عامل رتبه بندی واقعی وجود دارد، برخی از این الگوریتم‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • وب سایت پزشکی شما باید سریع، ایمن و موبایل فرندلی باشد.
  • برای جستجوگرهای خدمات پزشکی به صفحات زیادی از محتوای باکیفیت بهینه سازی شده نیاز دارید
  • باید کلمات کلیدی پزشکی مناسب را انتخاب نمایید.
  • صفحات وب شما به کدهای اسکیما، عنوان و تیترهای مناسب، توضیحات متا و برچسب‌ها نیاز دارند.
  • شما به تصاویر و فیلم‌های بهینه نیاز دارید.
  • به لینک‌های خارجی با کیفیت و استاندارد از وب سایت‌های معتبر و شبکات اجتماعی نیاز دارید.
  • اطلاعات گوگل مپ باید تکمیل شود

در ادامه جزئیات بیشتری راجع به هریک از این موارد مشاهده خواهیم کرد.

سرعت، ایمنی و نمایش

سرعت، امنیت و ریسپانسیو بودن وب سایت همه از لحاظ رتبه بندی مهم بوده و از مواردی هستند که هنگام طراحی وب سایت بیمارستان و درمانگاه باید در نظر گرفته شود. اگر بارگیری وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، اکثر بازدیدکنندگان وب دکمه “برگشت” کلیک می‌نمایند. گوگل این را می‌داند و از آنجا که هدف آن‌ها ارائه بهترین منابع است، یک وب سایت آهسته را در مکان‌های برتر قرار نخواهند داد.

درنتیجه برای سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه، ابتدا باید وب سایت شما سریع باشد، چقدر سریع؟ گوگل مدت زمان 2 ثانیه را استاندارد اعلام کرده است اما هدف آن‌ها رسیدن به زمان کمتر از نیم ثانیه است. در حالی که سرعت صفحات وب مهم‌ترین عامل رتبه بندی نیست، اما با امنیت وب سایت در بین فاکتورهای اولیه قرار گرفته است.

اگر یک مرکز درمانی یا پزشکی هستید که وب سایت ایمن دارای پروتکل https ندارید، مشکلات بزرگی درزمینهٔ سئو خواهید داشت.

وب سایت شما همچنین باید ریسپانسیو و یا موبایل فرندلی باشد، به این معنی که نمایش صفحات آن در ابعاد مختلف به هم نریزد، چرا که بیش از 70 درصد هر یک از جستجوها روی یک دستگاه تلفن همراه اتفاق می افتد.

سرعت، ایمنی و نمایش
تولید محتوای بهینه شده

تولید محتوای بهینه شده

برای سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه نه تنها وب سایت شما باید سریع، ایمن و موبایل فرندلی باشد بلکه نیاز به داشتن صفحاتی با محتوای بهینه شده برای سئو نیاز خواهید داشت.

چه چیزی به عنوان محتوای باکیفیت شناخته می‌شود؟ اول از همه، محتوای با کیفیت محتوایی است که به واقع کمک می‌کند تا زندگی مخاطبان شما آسان‌تر و یا بهتر شود، به عبارتی به تولید محتوا محور خواسته‌ها و نیازهای بیماران خود نیاز دارید. بخش‌های مختلف وب سایت شما از جمله وبلاگ‌ها و صفحات فرود شما باید حاوی مطالب پزشکی با کیفیت بوده و یک برنامه زمانی مناسب برای توزیع محتوا داشته باشید.

شما نسبت به سایر وب سایت‌ها دلایل بیشتری برای تمرکز روی انتشار محتوای با کیفیت بالا دارید، صفحات وب پزشکی آن‌هایی هستند که گوگل با نام “پول شما زندگی شما” می‌شناسد؛ گوگل این صفحات را به‌عنوان صفحاتی طبقه‌بندی می‌کند که می‌تواند بر خوشبختی، سلامت یا ثبات مالی آینده کاربران تأثیر بگذارد. بنابراین رعایت استانداردهای تولید محتوا برای شما ضرورت بیشتری دارد چرا که صفحات با کیفیت پایین در واقع می‌توانند خطرناک باشند و عواقب پزشکی ناخواسته‌ای به همراه داشته باشند.

  • اصول اساسی تولید محتوای سایت بیمارستان
  • محتوا را در درجه اول برای کاربران بنویسید نه موتورهای جستجو
  • کاربران خود را فریب ندهید
  • از انجام ترفندهای مختلف برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو خودداری کنید

در مورد آنچه که وب سایت شما را بی نظیر، ارزشمند یا جذاب می‌کند فکر کنید و سایت خود را در زمینه کاری خود متمایز نمایید.

از موارد زیر خودداری نمایید:

  • تولید محتوا به‌صورت خودکار
  • ایجاد صفحات با محتوای کوتاه یا کپی
  • متن یا لینک‌های مخفی
  • بارگیری صفحات با کلمات کلیدی بی‌ربط

انتخاب کلمات کلیدی

برای بهینه سازی محتوای وب سایت بیمارستان، باید محتوا را حول کلمات کلیدی متناسب با تخصص خود، ایجاد نمایید.

کلمات کلیدی متفاوتی برای زمینه‌های مختلف وجود دارد اما با توجه به اینکه بیشتر بیماران به دنبال خدمات پزشکی محلی هستند، می‌توانید یک پایه اساسی را با کلمات کلیدی پزشکی زیر بسازید (به عنوان نمونه از تخصص آلرژِی استفاده نموده‌ایم):

  • آلرژی + شهر شما
  • آلرژی + شهرستان شما
  • متخصصان آلرژی + شهر شما
  • آلرژی فصلی + شهرستان شما
  • آلرژی و مراکز آسم + شهر شما
  • درمان آسم + شهر شما
  • آلرژی + پزشک + شهر شما
  • آلرژی + درمان + شهر

انتخاب کلمات کلیدی
اسکیمای پزشکی، تگ‌ها و متای توضیحات

اسکیمای پزشکی، تگ‌ها و متای توضیحات

اگر وب سایت بیمارستان و درمانگاه شما وردپرسی است، می‌توانید افزونه‌ای را برای ویرایش عناوین و توضیحات متا نصب نمایید.

توصیه می‌کنیم کلمات کلیدی خود را در هر دو برچسب عنوان و توضیحات متا استفاده نمایید و همچنین طرح‌واره پزشکی را در صفحات خود درج نمایید. Schema نوعی کد است که به وب سایت اضافه می‌کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد صفحه به گوگل بدهیم. داشتن این کدها به موتورهای جستجو کمک می‌نماید که وب سایت شما را راحت‌تر تفسیر نمایند.

تصاویر و ویدئوهای بهینه شده

بازاریابی ویدئوی در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین راه‌های تولید محتوا است. در نتیجه صفحات وب دارای فیلم معمولاً 157 درصد افزایش در ترافیک ارگانیک را تجربه می‌کنند. علاوه بر این فیلم‌ها 50 برابر بیشتر در نتایج اولیه ظاهر می‌شوند.

تصاویر و ویدئوهای بهینه شده
بک لینک سازی

بک لینک سازی

آیا می‌دانید که یکی از عوامل رتبه بندی گوگل، شاخص‌های خارج از سایت مانند پیوند به وب سایت شماست؟ گوگل هر نوع مرجع خارج از سایت را به عنوان نشانه‌های تأیید مشاهده می‌کند.

در حقیقت بک لینک گیری و شرکت در رسانه‌های اجتماعی باید در اولویت‎های سئو وب سایت بیمارستان و درمانگاه قرار داشته باشد.

ساخت گوگل مپ

شما نیاز به ساخت یک صفحه گوگل مپ دارید. بیماران می‌خواهند خدمات درمانی نزدیک به محل زندگی خود پیدا نمایند و ساخت گوگل مپ به گوگل کمک می‌کند کسب‌وکار شما را بهتر بشناسد. می‌توانید اطلاعات زیر را در نقشه سایت قرار دهید:

  • شماره تلفن اصلی شما
  • توضیحات شرکت شما
  • ساعت کار شما
  • آدرس یا محل خدمت شما
  • بررسی‌ها

ساخت گوگل مپ

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

وبلاگ

چقدر با حوزه های برنامه نویسی آشنایی دارید؟

از چه منابعی میتوان زبان برنامه نویسی جاوا یاد گرفت؟

روش‎های بهینه سازی و افزایش سرعت سایت در سال 2019

رایج‎ترین خطاهای مرورگر هنگام بارگیری صفحات وب و معنی آنها

چگونه می‌توان برنامه‌نویس شد؟

12 نکته کلیدی برای بهینه سازی محتوای وب سایت

معایب و مشکلات طراحی وب سایت با قالب آماده

عوامل مؤثر در داشتن یک وب سایت خبری موفق

بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی برای اندرویدی‌ها

علاقه شدید کسب و کارها به شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

جنبش ضدآیفون در چین آغاز شد

چه مشاغلی در آی‌تی با کمبود نیرو مواجهند؟