در این مطلب دلایل اهمیت سئو وب سایت سالن زیبایی را عمیقتر بررسی خواهیم کرد.
گوگل همیشه نهایت تلاش خود را میکند تا با افرادی که به دنبال پاسخگویی به نیازهای خود در فضای مجازی هستند هماهنگ شود، یکی از این نیازها میتواند پیدا کردن سالنهای زیبایی باشد. این مأموریت آنهاست، تا به مردم در یافتن چیزی که به دنبالش هستند، کمک کنند که این ماموریت را بسیار خوب نیز انجام میدهند.
مشکل این است که گوگل سالن زیبایی شما را پیدا نخواهد کرد مگر اینکه اطلاعات کافی در مورد سالنتان به خزندههای آن بدهید. درعینحال، سالن زیبایی شما قطعاً تنها سالن شهر نیست بنابراین باید وب سایت سالن زیبایی خود را برای پیشی گرفتن از وب سایتهای رقیب یاری دهید.
برای رسیدن به این هدف، بعد از طراحی وب سایت سالن زیبایی مناسب ابتدا باید کاربرانی را که فعالیتهایی از یک آرایشگاه را در گوگل جست و جو میکنند مشخص کنید. تنها زمانی شما میتوانید به این هدف دستیابید که محتویات وب سایت سالن زیبایی خود را بهینهسازی کنید تا با جست و جوی کاربران هماهنگ شوید.
دنیای وب راه رسیدن به این هدف را پیش روی شما میگذارد.
چیزی که کاربران در نوار جستجو وارد میکنند، کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی نامیده میشوند. این دقیقاً همان نکتهای است که وب سایت شما را در بهینه سازی بسیار یاری میدهد. شما در یافتن کلمات کلیدی باید بسیار زیرک باشید.
در اولین قدم کلیدواژههایی را که به بهترین شکل نشاندهنده سالن شما هستند، مشخص کنید. کلمه کلیدی سالن زیبایی شما باید به طور کامل کسب و کار شما را توصیف کند هرچند نباید این نکته را فراموش کنید انتخاب کلمه کلیدی خاص ضروری است؛ اگر شما به دنبال کلمات کلیدی گسترده مانند سالون مو بروید، با بسیاری از رقبای سرسخت مواجه خواهید شد و شانس خود را برای قراردادن وب سایت خود در بالای صفحه نتایج جستجو کاهش خواهید داد. با این حال، اگر شما به دنبال کلمات کلیدی بیشتر و متونع تری در این زمینه بروید، شانس بیشتری را برای رسیدن به جایگاه بهتر وقتی که کابران آن عبارت را سرچ میکنند پیدا میکنید.
بنابراین کلمات کلیدی را باید طوری انتخاب کنید که نوعاً در بسیاری از وب سایتهای دیگر گنجانده نشوند، بنابراین هنگامی که افراد به دنبال آنها میگردند، میتوانید مطمئن شوید که وب سایتتان در بالای صفحه نتایج گوگل قابلمشاهده خواهد بود.
زمانی که شما کلمه کلیدی را مشخص کردید، آن را به مکانهای استراتژیک در وب سایت خود اضافه خواهید کرد.
زمانی که بازدید کنندگان سایت شما بیشتر شوند قطعاً به احتمال زیاد بازدید کنندگان به مشتریان تبدیل میشوند در نتیجه مشتریان سالن زیابایی شما بیشتر میشوند.
با گسترش استفاده مردم از تلفنهای هوشمند اکثر کاربران امروزه در هنگام مرور وب از تلفنهای همراه خود استفاده میکنند. بنابراین هنگامی که میگوییم باید وب سایت شما ریسپانسیو باشد به این معنی است که سایت سالن زیبایی شما با هراندازه از صفحه نمایش سازگار خواهد بود تا برای کاربر بازدید از وب سایت شما یک تجربه خوب ایجاد کند.
یک وب سایت ریسپانسیو شامل تمام مطالب و اطلاعات یکسان در مورد هر دستگاهی است که به آن دسترسی دارید و نحوه نمایش و تنظیم آن براساس اندازه صفحه دستگاه تغییر میکند. این بهترین گزینه برای برقراری ارتباط با وب سایت از طریق موبایل است، چون شما وب سایتتان را تنها به کاربرانی که به کاپیوتر ها با انداره مشخصی از صفحات نمایش دسترسی دارند محدود نمیکند بلکه تمام افراد میتوانند آن را به نحوی درست ببیند و جذب سالن زیبایی شما شوند.
اگر بالا آمدن وب سایت شما بیش از دو ثانیه طول بکشد، کاربران شروع به ترک وب سایت سالن زیبایی شما میکنند. در واقع، با توجه به مطالعه زمانی بارگذاری صفحه گوگل، اگر آپلود شدن صفحه بیش از 3 ثانیه طول بکشد، ۵۳ درصد از بازدید کنندگان ارتباط خود را با صفحات شما قطع خواهند کرد. وب سایت کند تجربه خوبی برای کاربر نیست، بنابراین گوگل وب سایتهایی را که سرعت بیشتری نسبت به آنهایی که کند هستند دارند، ترجیه میدهد.