طراحی نرم افزار ثبت و استعلام گارانتی

مشتریان شما به‌راحتی و با موبایل، گارانتی محصولات و خدمات را ثبت و استعلام می‌کنند

فروش خود را با حمایت دیجیتال از مشتریان افزایش دهید

مدت، اعتبارسنجی و تمدید خدمات گارانتی را هوشمند مدیریت کنید

کاهش کاغذبازی‌ها و هزینه‌های ثبت گارانتی شما با افزایش مشتریان

از ثبت تا استعلام و ارائۀ خدمات گارانتی به‌صورت آنلاین

از ثبت تا استعلام و ارائۀ خدمات گارانتی به‌صورت آنلاین

گارانتی قولی است که فروشندۀ یک محصول یا ارائه‌کنندۀ یک سرویس می‌دهد تا اگر شرایط خاصی اتفاق افتاد، این قول عملی شود. درواقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت یا سازمان در قبال خراب‌شدن محصولی که از آن می‌خریم، ارائه می‌کند. برای مثال زمانی‌که ما یک خودروی جدید خریداری کنیم، برخی قطعات خاص مثل گیربکس خودرو تا مدت زمان مشخصی (مثلاً 3 سال) تحت گارانتی قرار می‌گیرند. این موضوع بدان معناست که اگر تا ۳ سال بعد از خرید خودرو، گیربکس آن دچار هر مشکلی شود، شرکت سازنده بدون دریافت هزینه نسبت به تعمیر یا حتی تعویض آن اقدام خواهد کرد.

ارائۀ خدمات گارانتی در انواع کسب‌وکارهای تولیدی، خدماتی، وارداتی و حتی مونتاژ، یکی از نقاط قوت و رقابتی در افزایش مشتری‌مداری محسوب می‌شود. در اکثر شرکت‌های بازرگانی و یا تولیدی که مستقیماً در امر فروش مشغولند، بحث گارانتی محصولات اهمیت بالایی دارد و این موضوع به کنترل معتبربودن مدت خدمات‌دهی و مدیریت کارهای مربوط به خدمات می‌پردازد .

ارائه و مدیریت خدمات مربوط به گارانتی که از زمان تحویل کالا یا خدمات به مشتری آغاز می‌شود، با افزایش تدریجی تعداد مشتریان می‌تواند زمان و هزینۀ سازمان یا شرکت شما را به ‌میزان چشم‌گیری متوجه خود کند. در این شرایط نرم افزار ثبت و استعلام گارانتی به کمک شما می‌آید تا کلیۀ کارهای مربوط به بحث گارانتی از جمله: نگه‌داری اطلاعات هر مشتری به تفکیک نوع خدمت یا کالای خریداری‌شده و نیز زمان و نوع قرارداد و…، اختصاص شناسه‌هایی همچون شمارۀ اشتراک، شمارۀ فاکتور، شمارۀ قرارداد و مدیریت خدمات براساس شناسه‌‌‌های یادشده و… را به‌راحتی و آنلاین انجام دهید و مدیریت کنید.

روش کار نرم افزار

تولید کدهای گارانتی براساس سفارش‌های دریافتی است، به‌این‌معنی که گارانتی محصولات از زمانی شروع می‌شود که بعد از ثبت سفارش، شما کد گارانتی را برای آن سفارش فعال کنید. از مزایای این حالت؛ دقیق‌بودن مدت زمان گارانتی و فعال‌شدن آن از زمان خرید کالا توسط مشتری است.
مدت زمان گارانتی برای هر محصول به‌صورت دلخواه و براساس تعداد روز برای هر محصول، قابل تنظیم است. همچنین امکان تغییر مدت زمان گارانتی بعد از تولیدشدن کد، وجود دارد.

بعد از ایجاد گارانتی‌ها، نرم افزار ثبت و استعلام گارانتی، محیطی ساده و کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تمام گارانتی‌ها را مشاهده کرده و اعتبارسنجی آن را به‌سادگی انجام دهند. همچنین داشبورد هوشمند گارانتی به کاربران، گارانتی‌های ابطال‌شده و در حال اتمام را نمایش می‌دهد تا درصورت نیاز بتوانند خدمات خود را با مشتریان تمدید کنند.

نرم افزار ثبت گارانتی قابلیت اتصال به وب سایت اختصاصی شما را نیز دارد و به‌این‌ترتیب می‌توانید ازطریق وب سایت خود اقدام به جمع‌آوری اطلاعات خریداران محصولات و خدمات کنید. مشتری با مراجعه به وب سایت شما و استفاده از سرویس مذکور، شماره سریال و کد امنیتی محصول خریداری‌شدۀ خود را وارد نموده و درصورتی‌که سریال و کد امنیتی مذکور صحیح باشد، مارک نوع و مدل دستگاه مورد نظر نمایان می‌شود و مشتری با وارد کردن مشخصاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، Email ، کد پستی، آدرس و نیز نام فروشنده، محصول مورد نظر را به نام خود رجیستر می‌کند. این موضوع توسط نمایندۀ فروش نیز قابل انجام است. این روش یکی از راه‌های موجود در جمع‌آوری اطلاعات مشتریان است.

روش کار نرم افزار
ویژگی‌های نرم افزار

ویژگی‌های نرم افزار

فعال‌سازی کد گارانتی در مراحل مختلف

اطلاع‌رسانی وضعیت اعتبار گارانتی از طریق پیامک به مشتری

درخواست استفاده از خدمات و گارانتی فقط با یک کلیک توسط مشتری

اتوماسیون کامل فرآیند ثبت و استعلام گارانتی

اطلاع‌رسانی اتوماتیک به مشتری در هر مرحله از ثبت و استعلام گارانتی

 

همچنین نرم افزار ثبت و استعلام گارانتی به‌صورت تحت وب طراحی و اجرا می‌شود که این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان (هر جایی از دنیا) به نرم افزار متصل شوید و از آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های بارز این نرم افزار قابلیت ریسپانسیو بودن آن ست، به‌این‌معنی که با کلیۀ سخت‌افزارهای روز دنیا همچون تلویزیون، کامپیوتر رو میزی، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل و همچنین با انواع سیستم عامل‌ها سازگار است

ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

شما می‌توانید از مشتریان بازخورد گرفته و میزان رضایت آن‌ها از خدمات و محصولات خود را بررسی کنید. اما همیشه “خدمات” مد نظر نبوده و رضایت مشتری از خود محصول نیز برای شما مهم است. شما می‌توانید با استفاده از وب سایت، ایمیل و یا پیامک (که همگی به نرم افزار ثبت و استعلام گارانتی شما متصل هستند) از مشتریان نظرسنجی کنید و از آن‌ها بخواهید پیشنهادات و انتقادات خود را برای شما ارسال کنند.

 ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
بیمه و مدیریت گارانتی محصولات و خدمات

بیمه و مدیریت گارانتی محصولات و خدمات

شما می‌توانید تاریخ شروع و پایان گارانتی هر محصول را در سیستم ثبت کنید. درصورتی‌که محصولی، بیمۀ جداگانه‌ای داشته باشد، ارائه‌دهندۀ بیمه، تاریخ‌ها و هزینه‌های مربوطه، تعداد دفعات استفادۀ هر مشتری از بیمه و سایر مشخصات را نیز می‌توانید ذخیره کرده و حتی برای تاریخ‌های مهم، یادآور و وظیفه تعریف کنید.

شما علاوه بر جزئیاتی مانند شرح کالا، مکان آن در انبار، قیمت و موارد مشابه (با استفاده از فیلدهای سفارشی می‌توانید هر ویژگی مربوط به کالا را اضافه کنید)، می‌توانید قیمت فروش با گارانتی را نیز به‌صورت جداگانه ثبت کنید.

سامانۀ پشتیبانی آنلاین

شما می‌توانید سامانۀ پشتیبانی آنلاین از طریق تیکت داشته باشید. مشتریان شما با مراجعه به سامانۀ خود، مشکلات و سوالات خود را ازطریق تیکت از شما می‌پرسند. شما می‌توانید برای هر تیکت اطلاعیه‌ای به‌صورت پیامک یا ایمیل دریافت کنید.

سامانۀ پشتیبانی آنلاین
مدیریت ارتباط با مشتری و اطلاع‌رسانی و پیام‌رسانی تبلیغاتی

مدیریت ارتباط با مشتری و اطلاع‌رسانی و پیام‌رسانی تبلیغاتی

در سیستم ارتباط با مشتری نرم افزار ثبت و استعلام گارانتی، ایجاد بانک اطلاعات مشتریان به‌وسیلۀ ثبت کلیۀ اقلام اطلاعاتی همچون تلفن تماس، ایمیل، موبایل، آدرس و … و امکان ارسال و دریافت پیامک به مشتریان از طریق صندوق دریافت/ارسال قابل پیاده‌سازی و اجراست.

باتوجه به بانک شماره تلفن‌های موجود، امکان ارسال پیامک‌های انبوه و یا ایمیل‌های انبوه به کلیۀ نماینگی‌ها و یا مشتریان و حتی برخی از مشتریان به تفکیک نمایندگی نیز وجود خواهد داشت.

مشتریان خود را حفظ و رضایت آن‌ها را جلب کنید

مشتری راضی سرمایۀ اصلی هر شرکت است، یکی از عوامل مهم در رضایت مشتری، دریافت خدمات بهینه است. استفاده از نرم افزار توانمند در مدیریت امور مربوط به گارانتی محصولات و خدمات یاری‌رسان شما خواهد بود تا بتوانید دغدغه و نگرانی حاصل از ارائۀ این خدمات را به حداقل رسانده و درعین‌حال با کاهش دخالت‌های انسانی در روند این فعالیت‌ها، از احتمال بروز خطا و همچنین کندی خدمات به مشتری بکاهید.

اگر شما هم جزو مدیرانی هستید که قصد طراحی نرم افزار تخصصی برای گارانتی محصولات و خدمات خود را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و یا از طریق گزینۀ مشاوره، نام و شماره تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم و پس از مشورت با کارشناسان فنی ما و بعد از برآورد نیازهای شما، در صورتی که تصمیم‌تان برای داشتن یک نرم افزار ثبت و استعلام گارانتی اختصاصی و حرفه‌ای قطعی شد، شروع به کار خواهیم کرد.

مشتریان خود را حفظ و رضایت آن‌ها را جلب کنید

برخی از امکانات قابل ارائه در نرم افزار ثبت و استعلام گارانتی

رابط کاربری ساده همراه با نوتیفیکیشن
طراحی ریسپانسیو
کاربری تحت وب
اطلاع‌رسانی و پیام‌رسانی تبلیغاتی
قابل استفاده بر روی همۀ دستگاه‌ها
ثبت گارانتی از طریق پیامک
دسترسی از هر مکان و در هر زمان
امکان یکپارچگی با نرم افزارهای دیگر
تعریف نمایندگی
تولید سریال گارانتی بدون محدودیت
بدون نیاز به نصب و راه‌اندازی
قابلیت سفارشی‌سازی و توسعه
جستجوی گارانتی براساس شماره
تعریف سطوح دسترسی مختلف
رضایت‌سنجی مشتریان
گزارشات مدیریتی و آماری هوشمند
لیست مشتریان شرکت با فیلتر زمان
رهگیری تحت وب
پاسخ اتوماتیک و سیستمی به پیامک‌ها
بهینه‌شده با سرعت بالا
قابلیت اتصال به وب سایت
پشتیبانی قدرتمند
بک‌آپ گیری
کاربر پسند

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ