نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین مشتریان

ارتباط با مشتریان را در هر مکان و زمانی و با موبایل خود مدیریت کنید

با پشتیبانی آنلاین و سریع‌تر و بهتر؛ مشتریان خود را بیشتر کنید

زمان پاسخگویی به مشتریان را کاهش و رضایت آن‌ها را افزایش دهید

فرآیندهای تکراری و زمان‌بر پشتیبانی را ساده و هوشمند انجام دهید

پشتیبانی آنلاین مشتریان برای پاسخگویی به‌موقع و مناسب به آن‌ها

پشتیبانی آنلاین مشتریان برای پاسخگویی به‌موقع و مناسب به آن‌ها

هر کسب‌وکاری در دنیای امروز با انبوهی از درخواست‌های مختلف روبروست. با توجه به نوع فعالیت، این درخواست‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند پشتیبانی آنلاین، شکایات، انتقادات و پیشنهادات، درخواست‌های مشاوره و موارد مشابه دیگر قرار می‌گیرند.ممکن است در یک زمان کوتاه، حجم این درخواست‌ها به قدری افزایش داشته باشد که مدیریت‌شان به کاری دشوار برای مدیران یک کسب‌وکار یا سازمان و کارکنانش تبدیل شود. به‌علاوه، موضوع دسترسی همیشگی به این درخواست‌ها بدون محدودیت در زمان و مکان، موضوع مهمی است که همواره نه تنها از سوی مشتریان، بلکه از سوی مدیران و پرسنل مورد توجه قرار می‌گیرد.

باتوجه به سرعت بالای گردش کار و عملیات در شرکت‌ها و کسب‌وکارها، مشتریان نیازمند ارائۀ پاسخ و رفع مشکلات خود در حداقل زمان ممکن هستند. رضایت مشتری از راه‌های مختلف مثل پشتیبانی آنلاین، جزء حیاتی یک تجارت موفق است. مشتریان خواهان پشتیبانی سریع هستند و نمی‌خواهند پشت تلفن منتظر پاسخ به سؤالشان بمانند.

پاسخگویی مناسب و به موقع به مشتریان و مخاطبان همواره از نکاتی است که اهمیت آن بر هیچ کسی به‌خصوص مدیران سازمان‌ها و مالکان کسب‌وکارها پوشیده نیست. به همین دلیل، همواره سعی می‌شود تا بهترین ابزارها برای انجام این موضوع در نظر گرفته شود. در بین این ابزارها، همواره راه حل‌های نرم افزاری جایگاه ویژه‌ای دارند.

برقراری یک ارتباط ۲طرفه و به دور از نرم افزارهای پیام‌رسان و حذف پراکندگی‌ها در میان روش‌های مختلف ارتباط با کاربران (ایمیل، پیامک، تلگرام، واتس‌اپ و…) و تجمیع اطلاعات به‌منظور تحلیل و گزارش اطلاعات به مدیران را می‌توانید با نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین مشتریان، پیاده‌سازی و مدیریت کنید.

سیستم تیکتینگ و پشتیبانی یا مدیریت درخواست چیست؟

فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی دارید که انواع پوشاک را در آن می‌فروشید. احتمالاً هر روز سوالات زیادی را در رابطه با موضوعات مختلف از مشتریان خود دریافت می‌کنید. این پرسش‌ها از مسائل مربوط به سایز لباس‌ها تا نگرانی‌های مربوط به صدور فاکتور نهایی، تاریخ تحویل و درخواست طرح‌های جدید متفاوت است.

براساس اندازۀ کسب‌وکار، شما باید چندین راه ارتباطی را برای مشتریان خود تنظیم کنید تا به شما دسترسی داشته باشند. بعضی از مشتریان ممکن است راه‌های معمولی مانند تلفن یا ایمیل را ترجیح دهند، درحالی‌که برخی ممکن است شما را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام دنبال کنند.

صرف نظر از محیط مورد استفاده برای ارتباطات، نگرانی اصلی مشتریان پاسخ‌های فوری و سریع است. همچنین از شما انتظار دارند که به آن‌ها اطلاع دهید که خریدشان در چه مرحله‌ای است.

یک سامانه یا سیستم یا نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین یا مدیریت درخواست؛ همۀ درخواست‌های پشتیبانی ورودی را از چندین کانال (پرسنل داخلی، مدیریت، مشتری و…) دریافت می‌کند. از سیستم مدیریتِ درخواست، جهت اولویت‌بندی و پیگیری درخواست‌های مشتری استفاده می‌شود. این سیستم به تیم پشتیبانی کمک می‌کند تا با مشتریان بهتر و سریع‌تر ارتباط برقرار کنند و مسائل درون سازمان و مربوط به مشتری را به صورت موثرتری مدیریت کنند. همچنین زمانی‌که هر پرسنل درون سازمان شما به کارهای انجام‌شده برای مشتری نگاه می‌کند، تمام تعاملات قبلی و زمینه‌ای که نیاز دارد، در یک مکان قرار می‌گیرد تا پرسنل شما بتوانند پاسخ سریع و مفید ارائه دهند.

سیستم تیکتینگ و پشتیبانی یا مدیریت درخواست چیست؟
نرم افزار تیکتینگ چطور به شما کمک می کند؟

نرم افزار تیکتینگ چطور به شما کمک می کند؟

این سیستم نرم افزاری به‌عنوان دریچۀ اصلی ارتباط شما با مشتریان عمل می‌کند. به شما کمک می‌کند تا روش‌های ارتباطی متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا به روش دلخواه خود، نیازها و مشکلات خود را با شما در میان بگذارند. پشتیبانی آنلاین موجب ایجاد رویه‌های استاندارد در رسیدگی به درخواست‌های مشتریان می‌شود و مدیران کسب‌وکار در هر زمان می‌توانند وضعیت و کیفیت رسیدگی به درخواست‌های مشتریان را مشاهده و ارزیابی کنند. توجه دقیق به تمام نیاز ها و مشکلات مشتریان در کمترین زمان ممکن، علاوه‌بر اینکه باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود، در میان مدت موجب ایجاد حس وفاداری و ارتقاء کسب‌وکار شما خواهد شد.

نرم افزار تیکتینگ و مدیریت درخواست برای استفاده در هر نوع ابعاد سازمانی؛ از استارتاپ‌ها و تیم‌های کوچک تا شرکت‌ها و سازمان‌های بسیار بزرگ می‌تواند به‌عنوان یک ابزار مفید و کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. از این سیستم می‌توانید در کاربردهای متنوع و مختلفی نظیر پشتیبانی آنلاین، صدای مشتری، پرسش و پاسخ آنلاین، مشاوره اینترنتی، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، مدیریت وظایف و اتوماسیون اداری استفاده کنید.

ویژگی‌های نرم افزار تیکتینگ

فیلترها و جستجوی پیشرفته

ایجاد سطوح دسترسی متفاوت

امنیت اطلاعات و فایل‌ها

طراحی واکنش‌گرا

سهولت در گردش کارها

بررسی سریع درخواست‌های کاربران

گروه‌بندی مشتریان در قالب یک تیم یا شرکت

اتصال برخی کاربران به یکدیگر

امکان گزارش‌گیری

ویژگی‌های نرم افزار تیکتینگ
فواید استفاده از نرم افزار تیکتینگ چیست؟

فواید استفاده از نرم افزار تیکتینگ چیست؟

سیستم پشتیبانی آنلاین بسیار کارآمدتر از ایمیل است. به‌عنوان یک شرکت یا کسب‌وکار کوچک و بزرگ می‌توانید از آن برای ساده و مؤثر کردن مراحل پشتیبانی از مشتریان خود استفاده کنید. شما می‌توانید حجم زیادی از کارهای روزمرۀ خود را از این طریق کاهش داده و بر رشد کسب‌وکار خود از طریق خدمات‌دهی سریع و پاسخگویی به مشتریان، تمرکز کنید. این سیستم به شما کمک می‌کند به‌طور خودکار تیکت‌ها را دسته‌بندی و اولویت‌بندی کرده و ارجاع بدهید.

همچنین می‌تواند به شما اطمینان دهد که عوامل شما به زمان‌بندی‌های حل مسئله پایبند هستند. اگر یک مسئله در مهلت مقرر بسته نشده باشد، به مدیران پشتیبانی ارشد ارجاع خواهد شد.

با استفاده از سامانۀ مدیریت درخواست‌ها، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که عوامل پشتیبانی متفاوت، بر روی یک مسئله کار نمی‌کنند و مشتریان با پاسخ‌های متعدد و متفاوت مواجه نشوند.

مزایای نرم افزار تیکتینگ

رضایت کارکنان

مدیریت و سازماندهی تیکت‌ها

افزایش کارایی بخش پشتیبانی

اولویت‌بندی

بهره‌وری واحد

بهبود مدیریت بر کارمندان

سرعت در پاسخگویی

ارجاع دقیق درخواست به کارشناسان مربوط

متمرکز سازی تیکت‌ها

همکاری آسان بین کارشناسان

افزایش رضایت مشتریان

مزایای نرم افزار تیکتینگ
سیستم مدیریت درخواست‌ها، راندمان تیم پشتیبانی را افزایش می‌دهد

سیستم مدیریت درخواست‌ها، راندمان تیم پشتیبانی را افزایش می‌دهد

نرم افزار تیکتینگ دارای امکاناتی است که موجب اتوماسیون بسیاری از امور تکراری و روزمرۀ رسیدگی به درخواست‌ها می شود و در نتیجۀ آن بیش از 40% زمان کارشناسان پشتیبانی آزاد شده و تمرکز اصلی آن‌ها معطوف به ارائۀ بهترین و سریع‌ترین راه حل به درخواست‌های پشتیبانی مشتریان می‌شود. همچنین دسترسی آسان و بلادرنگ به سوابق درخواست‌های مشتریان و نحوۀ رفع آن‌ها، موجب تسهیل رسیدگی به درخواست‌های مشابه می‌شود.

پشتیبانی فنی نرم افزار

جهت برطرف کردن مشکلات فنی نرم افزار، پشتیبانی فنی از ملزومات طراحی و راه‌اندازی آن است. در صورت بروز مشکل، متخصصین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به عیب‌یابی و برطرف کردن آن نموده و شما را از دلایل به‌روز و نحوۀ پیشگیری از آن مطلع می‌سازند. این سرویس نوعی تضمین جهت کارکرد همیشگی و سالم ماندن سیستم نرم افزاری است.

همچنین طراحی نرم افزار تیکتینگ به‌صورت تحت وب است که این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان (هر جایی از دنیا) به پنل مدیریتی خود در نرم افزار متصل و از جریان پاسخگویی کارمندان به مشتریان خود باخبر شوید.

از دیگر امکانات بارز این نرم افزار قابلیت ریسپانسیو بودن آن ست، به‌این‌معنی که با کلیۀ سخت‌افزارهای روز دنیا همچون کامپیوتر رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل و همچنین با انواع سیستم عامل‌ها سازگار است.

پشتیبانی فنی نرم افزار
همیشه و بدون وقفه؛ پشتیبان مشتریان خود باشید!

همیشه و بدون وقفه؛ پشتیبان مشتریان خود باشید!

امروزه سیستم پشتیبانی آنلاین، تیکتینگ و یا مدیریت درخواست به یکی از ملزومات کسب‌وکارها تبدیل شده است. این سیستم با برآورده کردن نیازهای مشتری در کمترین زمان و به‌صورت آنلاین، باعث افزایش رضایت مشتریان و شرکاء تجاری می‌شود. بنابراین اگر:

کسب و کار شما محصول یا خدمتی ارائه می‌­کند که مشتریان پس از دریافت آن محصول یا خدمت، نیاز دارند مشکلات و سوالات خود را مطرح نمایند و از کارشناسان پشتیبانی شما، راهنمایی دریافت کنند.

شما جزء شرکت­هایی هستید که از طرف مخاطبان خود تماس تلفنی بسیاری دارند.

فعالیت شما بر پایۀ وب سایت و یا پرتال­‌های سازمانی است که کاربران بسیاری بر روی زیرپرتال­‌های متعدد آن فعالیت دارند.

و به فکر استفاده از نرم افزار تیکتینگ و احتمالاً نرم افزار چت آنلاین برای مدیریت امور مشتریان خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و یا از طریق گزینۀ مشاوره؛ نام و شماره تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم و پس از مشورت با مشاورین فنی ما و بعد از برآورد نیازهای شما، شروع به کار خواهیم کرد.

برخی از امکانات قابل ارائه در نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین مشتریان

محیط کاربری ساده و زیبا
قابلیت توسعه و شخصی‌سازی
فارغ از سیستم عامل
گزارشات مدیریتی و آماری هوشمند
تعریف اولویت تیکت‌ها توسط مدیر
تعریف سطوح دسترسی مختلف
تعریف دپارتمان‌های مختلف
قابل استفاده بر روی همۀ دستگاه‌ها
تعریف کارشناس برای هر دپارتمان
دسترسی از هر مکان و در هر زمان
بهینه‌شده با سرعت بالا
ارسال تیکت داخلی توسط کارشناسان
کاربری تحت وب
تعریف نوع تیکت توسط مدیر
آرشیو گفتگوهای انجام شده
کاربر پسند
تعریف مشتری جدید توسط مدیر
بدون نیاز به نصب و راه‌اندازی
ایجاد تیکت جدید برای مشتریان
مشاهده و فیلتر تیکت‌های ارسالی
تعریف پیغام عمومی برای کارمندان
طراحی واکنش‌گرا
تعریف کارمند توسط مدیر
جستجو و فیلتر گفتگوها
تعیین وضعیت تیکت‌ها
امنیت بالا
برچسب‌گذاری روی تیکت‌ها
قابلیت افزودن فایل‌های پیوست
تعریف پیغام عمومی برای مشتریان
قابلیت تغییر بخش و ارجاع تیکت
جستجوی تیکت‌ها براساس برچسب
مدیریت پروفایل شخصی توسط کاربر
پشتیبانی قدرتمند

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ