نرم افزار مدیریت مطب

در هر زمان و مکانی و با هر دستگاهی، مطب خود را آنلاین و هوشمند مدیریت نمایید

پرونده‌های کاغذی بیماران را تبدیل به فایل‌های آنلاین کنید

طولانی‌ترین کارها در نرم افزار مدیریت مطب کوتاه و سریع انجام می‌شود

مباحث مالی و ساعات حضور و غیاب را با موبایل مشاهده و ویرایش کنید

نرم افزار مدیریت مطب چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار مدیریت مطب چیست و چه کاربردی دارد؟

تکنولوژی در زندگی انسان تأثیر به‌سزایی گذاشته است. به‌طوریکه می‌توان این تغییر و پیشرفت را حس کرد. یکی از مهم‌ترین حوزه‌های کاربرد تکنولوژی حوزۀ بهداشت و درمان است. استفاده از فناوری اطلاعات توسط پزشکان، مزایایی از جمله بهبود کیفیت، امنیت و اثربخشی مراقبت سلامت، کاهش خطاهای پزشکی، مدیریت بیماری‌های حاد و مزمن، بروزرسانی اطلاعات و ایجاد فرصتی برای نظارت و کمک به تصمیم‌سازی پزشکی از طریق بهبود دسترسی به اطلاعات پزشکی را در بر دارد.

از این‌رو در حوزۀ مدیریت مطب، کلینیک، درمانگاه و ساختمان پزشکان، نمی‌توان از اهمیت حیاتی اطلاعات چشم‌پوشی کرد. روش‌های سنتی و قدیمی مدیریت اطلاعات، پاسخگوی شرایط پیچیده و در حال تغییر امروز نیست و نمی‌توان در برخورد با مشکلات و تصمیم‌گیری، صرفاً به گزارشات محدود و گفته‌های پرسنل اتکا کرد. در این شرایط؛ نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک به‌راحتی می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های ذهنی و عملی مدیران را از میان بردارد و به شیوه‌ای موثر و کارآمد به جمع آوری، طبقه‌بندی و پردازش انبوهی از اطلاعات بپردازد.

این نرم افزارها با کاهش خطاهای انسانی و سیستمی کردن تمامی فرآیندهای مطب، کلینیک، درمانگاه و ساختمان پزشکان؛ مدیریتی آسان و تحت وب را برای تمامی پزشکان این مراکز به وجود می‌آورند. همچنین بر اساس تخصص و درخواست هر پزشک، امکانات تحت وب به این نرم افزارها اضافه می شود تا بتوانند متناسب با روش های خود به طبابت و مدیریت مطب بپردازند.

 

 

نرم افزار مدیریت مطب تحت وب و آنلاین چگونه کار می‌کند؟

این نرم افزار به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که نسخه‌ای از آن در سیستم منشی (کاربر و یا کاربران فرعی) و نسخه‌ای دیگر در سیستم پزشک نصب ‌شود. منشی اطلاعات بیمار را دریافت کرده و برای وی پرونده‌ای تشکیل می‌دهد. اکنون پزشک می‌تواند در سیستم خود پروندۀ بیمار را مشاهده کرده و از کلیۀ سوابق بیمار آگاه شود، پس از ویزیت یا درمان، می‌تواند روند مربوطه و هزینۀ درمان را طبق گذشته در پروندۀ بیمار ثبت نماید.

اکنون منشی هزینۀ درمان را از بیمار دریافت کرده و در بخش حسابداری ثبت می‌کند. منشی همچنین می‌تواند هزینۀ درمان را قسط‌بندی کرده و ثبت نماید. به‌این‌ترتیب پزشک می‌تواند کلیۀ مطالب موجود در رابطه با بیمار را با چند کلیک ساده مشاهده کند و از سوابق درمانی، مالی، نوبت دهی و… افراد مطلع شود.

 

نرم افزار مدیریت مطب تحت وب و آنلاین چگونه کار می‌کند؟
از هرجایی و با هر دستگاهی به مطب و کلینیک خود دسترسی پیدا کنید

از هرجایی و با هر دستگاهی به مطب و کلینیک خود دسترسی پیدا کنید

نرم افزار مدیریت مطب تحت وب به شما این امکان را می‌دهد که در هر نقطه‌ای از جهان و با هر دستگاهی که در دست داشته باشید، تنها با داشتن نام کاربری و رمز عبور وارد نرم افزار شوید و تمامی فرآیندهای خود را در مطب آنالیز و کنترل کنید.

علاوه‌بر این، هم اطلاعات شما با امنیت بالایی ذخیره می‌شوند و امکان از بین رفتن پرونده‌ها از بین می‌رود و هم بک‌آپ‌گیری‌های متوالی اطلاعات شما را به‌طور کامل حفظ می‌کند ‌.

ویژگی‌های اصلی نرم افزار

پروندۀ بیمار: ایجاد پرونده، ثبت اطلاعات بیمار در پرونده، امکان ذخیرۀ تصاویر، جستجو در پروندۀ بیماران، چاپ اطلاعات پروندۀ بیماران، ثبت داروها و روش‌های درمان تجویز شده.

فرم پذیرش بیمار: ثبت اطلاعات بیمار در حداقل زمان، امکان محاسبۀ دستمزد پزشک و هزینه‌های درمان، امکان نوبت دهی در موارد بعدی، کنترل تداخلات در نوبت دهی

جستجوی اطلاعات: جستجوی بیماران و جزئیات از درون پروندۀ بیماران، جستجو در اطلاعات آزمایشگاهی، امکان جستجوی دفعات مراجعۀ بیمار

حسابداری: محاسبۀ جمع صندوق، محاسبۀ درآمد هفتگی، ماهانه و سالانه، امکان محاسبۀ حقوق و مزایای بیماران

پزشک برای هر یک از مطب‌های خود می‌تواند برنامۀ حضور در آن مطب، خدماتی که ارائه داده می‌شود، تعرفۀ دوره‌ای خدمات، بیمه‌های طرف قرارداد و کسورات آن‌ها بر روی خدمات را ثبت کند

ویژگی‌های اصلی نرم افزار
مزایای استفاده از نرم افزار در مدیریت مراکز درمانی و پزشکی

مزایای استفاده از نرم افزار در مدیریت مراکز درمانی و پزشکی

مزایای کلی هر سیستم پزشکی، بهبود کیفیت مراقبت از بیمار، افزایش بهره‌وری و بهبود سودآوری است. این مزایا توسط برنامه‌های کاربردی مختلف ایجاد شده و سازمان‌ها به روش‌های مختلف تاثیر می‌گذارند.

خودکار سازی عملیات پشتیبانی: وظایف اداری (نوبت دهی، تسویه حساب و … ) مرتبط با برخورد با بیمار را بهبود می‌بخشد، که ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی و درمانی را قادر به صرف زمان بیشتری با بیماران و استخدام کارکنان کمتری می‌کند.

اسناد دقیق‌تر: دیجیتالی نمودن اطلاعات بیماران و کنار گذاشتن پرونده‌های کاغذی

یادآورهای خودکار: یادآوری پزشک و بیمار در موارد مختلفی همچون تغییر روش درمان و یا زمان مراجعۀ مجدد به پزشک، که در نهایت منجر به افزایش کیفیت مراقبت سلامت و خدمات ارائه‌شده می‌گردد.

با استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک تحت وب، دیگر نیازی به سررسید نوبت دهی، لیست بدهکاری و بستانکاری، تماس جهت اطلاع رسانی به بیماران، پرونده‌های کاغذی که آرشیو و نگه‌داری آن‌ها قطعاً فضای زیادی از مطب‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و پیدا کردن آن‌ها بالاخص زمانی‌که بیمار شماره پروندۀ خود را فراموش کرده باشد، بسیار دردسر ساز و زمان‌بر است و بسیاری موارد دیگر که موجب اتلاف وقت پزشک، منشی و بیمار می‌شود، نیست.

جستجوی هوشمند

نرم افزار مديريت مطب و کلینیک تحت وب از ویژگی جستجوی هوشمند بهره‌مند است. شما می‌توانید براساس شمارۀ پرونده یا سایر مشخصات فردی از جمله: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن یا موبایل و کدملی جستجو کرده و پروندۀ مورد نظر را پیدا کنید.

جستجوی هوشمند
نرم افزار مدیریت مطب چه تخصص‌هایی را پوشش می‌دهد؟

نرم افزار مدیریت مطب چه تخصص‌هایی را پوشش می‌دهد؟

این برنامۀ کاربردی و مدیریتی برای مراکز مختلفی از جمله؛ مطب، کلینیک، پلی کلینیک، درمانگاه و ساختمان پزشکان قابل طراحی و پیاده‌سازی است و برای تمام تخصص‌های زیر قابل استفاده است:

مشاوره و روانشانسی

تغذیه و رژیم درمانی

فیزیوترابی

شنوایی سنجی

بینایی سنجی

گفتار درمانی

رادیولوژی و سونوگرافی

ترک اعتیاد

پوست، مو و زیبایی

کودکان

چشم

ارتوپدی

گوش، حلق و بینی

زنان و زایمان

اعصاب و روان

مغز و اعصاب

کلیه و مجاری اداری

داخلی

قلب و عروق

طب سنتی

روماتولوژی و مفاصل

جراحی

ریه و آلرژی

گوارش و کبد

شما جزو کدام دسته از پزشکان و مدیران مرکز درمانی هستید؟

اکثر پزشکانی که با آن‌ها صحبت می‌کنیم، تحقیق و ارزیابی نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی را به دلایل زیر انجام می‌دهند:

مهاجرت از پرونده‌های کاغذی به سوابق دیجیتال: این دسته از مدیران مراکز درمانی و پزشکان می‌خواهند استفاده از کاغذ و خطاهای انسانی را کاهش دهند و کارایی مرکز خود را بهبود ببخشند.

جایگزینی نرم افزارهای قدیمی: دستۀ بعدی به‌دنبال یک سیستم نرم افزاری مدرن‌تر با کاربری آسان‌تر، دسترسی‌ها و امکانات بیشتر و مطابق با نیازهای جدید هستند.

استفاده از یک پلتفرم جامع و یکپارچه: در موارد بسیار زیادی، پزشکان مجبورند از نرم افزارهای متعددی برای انجام فرآیندهای درمانی، ارتباطات، بایگانی، حسابداری و … درون مطب یا کلینیک خود استفاده کنند که این کار منجر به ورود چند بارۀ اطلاعات می‌شود. وجود یک نرم افزار یکپارچه به‌منظور فرآیندهای صدور صورت‌حساب، برنامه‌ریزی کارها، نوبت دهی و غیره بسیار ضروری است.

پیاده‌سازی و شخصی‌سازی برنامه‌ها و خدمات خاص: این دسته از پزشکان بر روی برنامه‌های کاربردی  برای پاسخگویی به نیازهای خاص و متناسب با مرکز درمانی خود، متمرکز هستند.

لازم به‌ذکر است که خدمات نرم افزاری قابل ارائه توسط دنیای وب در حوزۀ پزشکی و خدمات درمانی را می‌توانید در صفحه‌های زیر مشاهده کنید:

نرم افزار مشاوره آنلاین پزشکی

طراحی اپلیکیشن پزشکی

همچنین برای سفارش سیستم نرم افزاری جامع و متناسب با نیازهای مطب، کلینیک، پلی کلینیک، درمانگاه و ساختمان پزشکان خود، بهترین کار این است که با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و پس از مشورت با مشاورین فنی ما و بعد از برآورد نیازهای شما، پروپوزالی در جهت انجام پروژه با محاسبۀ گستردگی، قیمت و زمان آن برای شما آماده می‌کنیم و در صورتی که تصمیم‌تان برای داشتن یک سیستم نرم افزاری حرفه‌ای قطعی شد، شروع به کار خواهیم کرد.

شما جزو کدام دسته از پزشکان و مدیران مرکز درمانی هستید؟

برخی از امکانات نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

ثبت اطلاعات معالجات انجام‌شده
آرشیو معالجات بر اساس شماره پرونده
تعریف بیماری‌ها جهت ثبت در پرونده
نمایش کلیه سوابق قبلی مراجعه بیمار
قابلیت نصب بروی تبلت و موبایل
ثبت الکترونیکی داروهای بیمار
چاپ نسخه روی سربرگ پزشک
بخش اختصاصی ارسال و دریافت پیامک
ثبت تاریخ مراجعۀ بعدی بیمار
جستجوی بیمار طبق کد اختصاصی
ارسال پیامک به بیماران نوبت دهی
مدیریت سوابق درمانی بیماران
بانک تصاویر و فایل‌های بیمار
محیط کاربری ساده و آسان
تشکیل پرونده برای بیماران
گزارش‌های کامل از پروندۀ بیماران
دسترسی به پرونده‌ها به‌صورت آنلاین
کنترل تخفیف و بدهی‌های بیماران
امنیت اطلاعات
ذخیرۀ تصاویر پزشکی برای هر بیمار
استفادۀ چند کاربر به‌صورت هم‌زمان
تهیۀ پشتیبان به‌صورت دستی و خودکار
ثبت مبالغ دریافتی توسط منشی
تعریف خدمات پزشکی
یادآوی مراجعۀ مجدد
تولید شماره پروندۀ خودکار
تحت وب و آنلاین
افزودن تغییر و حذف پرونده
مدیریت وضعیت پذیرش بیماران
استفاده از پیام بهداشتی در سرنسخه
تعریف سطوح دسترسی
جستجوی هوشمند
آمار و گزارشات
مدیریت کاربران
ثبت و مدیریت زمان‌بندی
قابلیت تعریف چند پزشک
قابلیت تعریف چند کلینیک و مطب
گزارش عملکرد کاربران
گزارش مالی و حسابداری
تعریف دارو و شرکت داروسازی
تعریف نوع بیماری
تعریف دفترچه درمانی

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ