نرم افزار مدیریت مهد کودک

در هر زمان و مکانی و با موبایل، مهد کودک خود را آنلاین مدیریت کنید

تمام امور روزانۀ مهد کودک خود را سریع‌تر، منظم‌تر و خودکار کنید

از نوشتن قبض‌های ثبت نام و پرینت گرفتن و کاغذ بازی خلاص شوید!

تمام ابزاری که نیاز دارید در یک جا: از حضور و غیاب تا صورتحساب‌ها

نرم افزار مدیریت مهد کودک چیست؟

نرم افزار مدیریت مهد کودک چیست؟

نرم افزار مدیریت مهد کودک را می‌توان یک شبیه‌ساز مجازی از فضای مهد کودک معرفی کرد که در مدیریت آن در بخش‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. استفاده از این نرم افزار برای مهدکودک مزایای بسیاری دارد و تقریباً تمام فضای آموزشی و کاری آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این نرم افزار، کلیۀ اطلاعات مربوط به کودکان، پرسنل و مربیان مهد کودک را در بر می‌گیرد و در صورت لزوم می‌توان از این اطلاعات خروجی و پشتیبانی گرفت. نکتۀ مهم در رابطه با نرم افزار مهد کودک این است که هم می‌تواند در کنترل تردد و حضور و غیاب کودکان نقش داشته باشد و هم می‌تواند کارهای حسابداری و مالی مهد کودک را انجام دهد.

در واقع، در این نرم افزار اطلاعات شخصی و هویتی کودکان ثبت می‌شود، وضعیت شهریه و پرداخت اقساط آن‌ها مشخص است؛ زمان حضور و غیاب کودکان و پرسنل ثبت می‌شود و تمامی این اطلاعات به‌صورت ماهانه و سالانه در اختیار مدیریت مهدکودک قرار می‌گیرد.

دستیار دیجیتال مدیر مهد کودک

نرم افزار مدیریت مهد کودک به‌عنوان یک دستیار دیجیتال و آنلاین، در انجام امور زیر به مدیر مهد کودک کمک بسیار زیادی می‌کند و فرآیند مدیریت را بسیار ساده‌تر و شیرین‌تر خواهد کرد؛

برنامه‌ریزی مناسب و نظارت بر اجرای درست آن

ایجاد ارتباط نزدیک با والدین و ارائۀ گزارش و توضیحات لازم از روند پیشرفت کودکان به آن‌ها

استخدام مربیان و کارکنان آموزش‌دیده و توانمند همراه با آموزش، حمایت و رهبری آن‌ها

کنترل مستمر برای آگاهی از وضعیت مهد کودک، نیازهای آموزشی و تجهیزاتی

مدیریت هزینه‌ها متناسب با بودجۀ مهدکودک

انجام بازاریابی موثر برای جذب والدین کودکان به سمت استفاده از مهد کودک

دستیار دیجیتال مدیر مهد کودک
بخش‌های مختلف نرم افزار  مدیریت مهد کودک

بخش‌های مختلف نرم افزار مدیریت مهد کودک

این نرم افزار دارای سه سطح دسترسی است که در ادامه، این سطوح دسترسی و بخش‌های مربوط به هر سطح، معرفی می‌شود:

الف) مدیریت

ب) والدین

ج) کارمندان

الف) پنل مدیریت شامل بخش‌های زیر است:

 ۱- کودکان

  • ثبت اطلاعات کامل فردی
  • ثبت منوی وعده‌های غذایی
  • ثبت اطلاعات خواب و تغذیه
  • ثبت ساعت‌های آموزشی خاص
  • ثبت اطلاعات سلامتی و پزشکی
  • تعیین کلاس و مربی

۲- جستجوی پیشرفته

  • جستجو براساس نام و نام خانوادگی
  • جستجو براساس کد ملی
  • جستجو براساس تلفن همراه

۳- پرسنل (کارمندان و مربیان)

  • ثبت اطلاعات پرسنل (کارمندان و مربیان): کارت بهداشت، کارت اصناف، دوره‌های مربیگری مقدماتی و پیشرفته و…
  • ثبت اطلاعات ورود و خروج
  • ثبت اطلاعات مستندات مصاحبه و جذب
  • ثبت اطلاعات صورت‌های کامل دستمزدها
  • ثبت ساعات مختلف کاری

۴- اولیا

  • ثبت اطلاعات پایه
  • ثبت لیست آدرس‌ها و شماره تماس‌ها
  • ثبت پیام‌های ارسال‌شده به اعضای خانواده
  • ثبت اطلاعات مربوط به حضورشان در مهد کودک

۵- عملکردها، دسترسی‌ها و تقویم اجرایی و آموزشی

  • گزارش‌گیری‌های جامع و چاپ فیش ثبت نام کودک
  • تعریف سطوح کاربری برای ورود و دسترسی به بخش‌های مختلف نرم افزار شامل: مدیریت، مربیان، اولیا و…
  • تعریف سرویس و اختصاص سرویس ایاب و ذهاب برای کودکان
  • امکان اختصاص خدمات متفرقه (اردو، کتاب، بیمه، کلاس فوق برنامه مانند شطرنج، باله، شنا، رباتیک و…) برای کودکان با هزینه‌های متفاوت

۶- حسابداری و مالی

  • حسابداری پیشرفته
  • تعریف سال مالی و شهریۀ متغیر برای هر سال
  • ثبت پرداختی‌های کودک: شهریه (ماهانه، روزانه و ساعتی)
  • ثبت دریافت و پرداخت به‌صورت نقدی، حواله و چک، ثبت درآمدها و هزینه‌های مهد کودک
  • تعریف پرسنل و فیش حقوقی و کلاس‌بندی
  • گزارشات و اسناد حسابداری – مالی ماهانه و سالیانه
  • بررسی ساده حسابرسی ماهانه
  • اطلاعات جزئی در مورد بخش های صورتحساب‌ها
  • تعریف شهریه برای موارد دلخواه
  • مشاهدۀ وضعیت شهریۀ کودکان
  • صدور خودکار فاکتور برای پرداخت شهریۀ کودکان
  • ثبت اطلاعات مربوط به ارسال چک به بانک، وصول چک‌های نزد بانک، وصول نقدی چک‌ها نزد صندوق، استرداد چک، خرج چک، برگشت‌زدن چک و پاس‌کردن چک

۷- اطلاع‌رسانی

  • اطلاع‌رسانی در صورت عدم پرداخت هزینه بعد از گذشت 48 ساعت و 72 ساعت از زمان مقرر
  • اطلاع‌رسانی از طریق نوتیفیکیشن به مدیریت به‌ازای پرداخت‌ها
  • ارسال پیامک برای قسمت‌های فاکتور فروش، برگشت از فروش، دریافت نقد و دریافت چک
  • ارسال پیامک مانده حساب و هشدار جهت یادآوری سررسید چک به والدین
  • ارسال پیامک گروهی باتوجه به دسته‌بندی‌های انجام‌شده
  • ارسال پیامک برای تولد کودک، سالگرد ازدواج والدین و…
  • سرویس ارسال ایمیل

۸- ذخیرۀ اسناد و مدارک

  • پشتیبان‌گیری و بازپس‌گیری اطلاعات

 ۹- گزارشات نرم افزار

  • دفتر ریز عملکرد حساب
  • گزارشات بهداشتی کودک
  • گزارشات مالی کودک
  • لیست بدهکاران و بستانکاران
  • گزارش سود و زیان
  • لیست انواع دریافت‌ها و پرداخت‌ها
  • نمودارهای آمار گیری
  • گزارشات اطلاعات پرسنل (کارمندان و مربیان)

۱۰-مشاوره

  • ثبت اطلاعات مشاورین
  • ثبت مشاوره برای هر کودک و دسترسی اولیا از طریق پنل
  • تعیین وضعیت مشاوره
  • امکان پاسخ دهی اولیا به مشاوره‌ها

۱۱- تخفیف

  • امکان تعریف تخفیف به‌صورت اتوماتیک براساس روز تولد کودک
  • امکان تعریف تخفیف شهریه براساس تعداد سال‌های حضور کودک در مهد
  • امکان تعریف تخفیف‌های موردی

۱۲- ثبت تصاویر و ویدیو کودکان

  • امکان ثبت تصاویر و ویدیو کودکان ویژۀ والدین

۱۳-مکالمه (چت)

  • امکان تعریف گروه‌های مختلف برای حضور والدین با امکان گفتگوی آن‌ها با یکدیگر، در واقع این امکان می‌تواند جایگزین گروه‌های تلگرامی و واتساپی شود.

۱۴- سیستم مدیریت محتوا

  • طراحی وب سایت با قالب آماده وردپرس
  • طراحی وب سایت اختصاصی وردپرس
  • طراحی وب سایت با نرم افزار اختصاصی و یکپارچه‌سازی نرم افزار مدیریت مهد کودک و سیستم مدیریت محتوا

الف) پنل مدیریت شامل بخش‌های زیر است:
ب) پنل اولیا شامل موارد زیر است:

ب) پنل اولیا شامل موارد زیر است:

  • والدین می‌توانند کلیۀ فعالیت‌های فرزندشان را به‌صورت از راه دور بررسی کرده و عملکرد مهدکودک، مربیان و مدیر را مورد ارزیابی قرار دهند
  • امکان تماشای حضور و غیاب کودک
  • امکان پرداخت آنلاین وجه بدون نیاز به حضور در مهدکودک
  • امکان پرداخت هزینۀ اردو و کلاس‌های فوق برنامه
  • نمایش گزارشات مالی کودک
  • امکان ثبت درخواست مرخصی کودک
  • مکالمه با مشاورین و روانشناسان
  • مکاتبه با مدیر و مربی مهدکودک به‌صورت ۲۴ ساعته
  • مشاهدۀ گالری عکس و فیلم به‌صورت روزانه
  • اطلاع از مباحث آموزشی روزانه
  • شرکت در نظرسنجی

ج) پنل پرسنل (کارمندان و مربیان) شامل بخش‌های زیر است:

  • مشاهدۀ وضعیت بیمه
  • مشاهدۀ واریزی‌های مربوط به حقوق، پاداش و…
  • امکان ویرایش اطلاعات شخصی
  • ثبت حضور و غیاب کودکان به‌وسیلۀ تبلت یا موبایل در هر کلاس، برنامه، اردو و…
  • ثبت و ارسال تصاویر و ویدئوهای مربوط به برنامه‌های مختلف کودکان در مهد
  • ثبت برنامه‌های مختلف درنظرگرفته‌شده و اجراشده برای کودکان براساس تاریخ و ساعت که در هر زمان دلخواه و در صورت نیاز، به شکل گزارش‌های مختلف توسط مدیریت مهد و اولیا، قابل مشاهده خواهد بود.

ج) پنل پرسنل (کارمندان و مربیان) شامل بخش‌های زیر است:
مزایای نرم افزار مهد کودک و مراکز پیشنهادی برای استفاده از آن

مزایای نرم افزار مهد کودک و مراکز پیشنهادی برای استفاده از آن

۱ – سهولت در کنترل بخش‌های داخلی مهد کودک و کمک به مدیریت آن‌ها

۲ – امکان بررسی وضعیت مالی مهدکودک برای ارائه به نهادهای بالاسری و ذیربط

۳ – امکان ارائۀ گزارش مالی به خانواده‌ها برای تنظیم پرداخت اقساط و شهریۀ کودکان

۴ – ارائۀ گزارش به‌صورت لحظه‌ای و دوره‌ای به خانوادۀ کودکان برای اطلاع از وضعیت پیشرفت آن‌ها

۵ – امکان بررسی وضعیت علمی و هوش کودکان با توجه به سطح سنی و تجربۀ آن‌ها

۶ –  ثبت زمان ورود و خروج کارکنان و کودکان به‌صورت اطلاعات طبقه‌بندی‌شده

همچنین نرم افزار مدیریت مهد کودک در مراکز مختلفی که در حوزۀ کودک فعالیت می‌کنند شامل: پیش دبستانی، خانۀ بازی، خانۀ خلاقیت کودک و نوجوان، خانه و پارک کودک، شهر کودک، کارگاه مادر و کودک، مرکز رفاه کودک و خانواده، مهد قرآن و مرکز مشاوره، رشد و استعدادیابی کودکان قابل استفاده است.

پشتیبانی فنی

جهت برطرف کردن مشکلات فنی نرم افزار، پشتیبانی فنی از ملزومات طراحی و راه‌اندازی آن است. در صورت بروز مشکل، متخصصین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به عیب‌یابی و برطرف کردن آن نموده و شما را از دلایل بروز و نحوۀ پیشگیری از آن مطلع می‌سازند. این سرویس نوعی تضمین جهت کارکرد همیشگی و سالم ماندن سیستم نرم افزاری است.

همچنین طراحی نرم افزار به‌صورت آنلاین و تحت وب است که این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان (هر جایی از دنیا) با اتصال به نرم افزار، کلیۀ اتفاقات مهد کودک و اطلاعات کودکان و پرسنل را مشاهده کنید و یا ثبت و تغییر دهید.

از دیگر امکانات بارز این نرم افزار قابلیت ریسپانسیو بودن آن ست، به‌این‌معنی که با کلیۀ سخت‌افزارهای روز دنیا همچون تلویزیون، کامپیوتر رو میزی، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل و همچنین با انواع سیستم عامل‌ها سازگار است.

پشتیبانی فنی
مدیریت هوشمند مهد کودک خود را شروع کنید

مدیریت هوشمند مهد کودک خود را شروع کنید

تمامی موارد ذکرشده به‌عنوان بخش‌های مختلف نرم افزار، پیشنهاد دنیای وب است که شما باتوجه به نیازهای خود می‌توانید گزینه‌هایی را که متناسب با مهد کودک شماست، انتخاب نمایید. در هر کجای ایران و در هر شهر و استانی که باشید و به هر کدام از بخش‌های مالی و حسابداری، مدیریتی و یا اتوماسیون نرم افزار مدیریت مهد کودک که نیاز داشته باشید؛ جای هیچ نگرانی‌ای نیست، چون نرم افزار طوری طراحی می‌شود که با تمام سلایق مطابقت داشته باشد و تا حداکثر ممکن به میل خودتان و با نیازهای شما سفارشی‌سازی و موارد دلخواه شما به آن افزوده خواهد شد.

باتوجه به توضیحات ارائه‌شده، اگر شما هم جزو مدیرانی هستید که قصد دارید یک نرم افزار تخصصی برای مهد کودک خود تهیه و استفاده کنید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و یا از طریق گزینۀ مشاوره، نام و شماره تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم و پس از مشورت با کارشناسان فنی ما و بعد از برآورد نیازهای شما، در صورتی که تصمیم‌تان برای داشتن یک نرم افزار مدیریت مهد کودک اختصاصی و حرفه‌ای قطعی شد، شروع به کار خواهیم کرد.

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

از سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا اختصاصی استفاده کنیم؟ کدام یک بهتر است؟ / پادکست

چگونه نرم افزار مناسب کسب و کارتان انتخاب کنید؟

اصلی‌ترین فواید رزرو اینترنتی رستوران

وبینار آموزشی چیست و چقدر در یادگیری موثر است؟

منوی آنلاین کافی شاپ و کافه و رستوران

ویژگی های یک هاست خوب

چطور کپشن اینستاگرام را جذاب و بهتر بنویسید؟

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

انتخاب نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

۱۱ نکته برای مراقبت از لپ تاپ از نگاه کارشناسان تکنولوژی

ویژگی‌های صفحه ارتباط با ما

با جدیدترین قابلیت اینستاگرام آشنا شوید