نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین

کلیۀ فرآیندهای پذیرش و جواب دهی را با نرم افزار؛ ساده‌تر و سریع‌تر انجام دهید

پذیرش و جواب دهی را دیجیتال و هوشمند انجام دهید

ازدحام پشت میز پذیرش در ساعات اولیۀ صبح را از بین ببرید

وقت خود را با پاسخگویی به تماس‌های تلفنی دریافت جواب هدر ندهید

تسهیل و تسریع فرآیند پذیرش و جواب دهی با استفاده از نرم افزار

تسهیل و تسریع فرآیند پذیرش و جواب دهی با استفاده از نرم افزار

در بسیاری از آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری پزشکی و سایر مراکزی که خدمات مبتنی بر پذیرش و جواب دهی ارائه می‌کنند؛ در زمان و ساعات اولیۀ صبح که اکثر مراجعین در این ساعات به این مراکز مراجعه می‌کنند، در فضای پشت کانتر پذیرش همواره ازدحام می‌شود و بارها پیش آمده که بین مراجعه‌کنندگان و پرسنل برخوردهایی به وجود آید. برای آن‌که تنش را در این ساعات از پذیرش مراجعان حذف کنید، شاید طراحی یک سیستم نرم افزاری بهترین گزینه باشد.

همچنین حجم زیادی از وقت پرسنل پذیرش و جواب دهی در طول هر روز، صرف پاسخگویی به بیمارانی می‌شود که با تماس‌های تلفنی زیاد، از آماده بودن و روش‌های دریافت جواب‌های خود پرس‌وجو می‌کنند.

با توجه به رشد چشم‌گیر استفاده از گوشی‌های هوشمند و برای سهولت مراجعان، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری پزشکی و… طراحی و استفاده از یک نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین به‌صورت تحت وب، این امکان را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد که بدون مراجعه و تماس با مرکز درمانی شما، جواب‌های خود را به‌راحتی دریافت کنند. پذیرش ساده و سریع با استفاده از نرم افزار، امور را تسریع بخشیده و تسهیل می‌نماید. تمامی پذیرش‌ها در این نرم افزار با استفاده از یک کد پذیرش قابل انجام است. این قابلیت در نرم افزار پذیرش به کمک متصدی یا منشی‌ها می‌آید تا به‌راحتی پذیرش را انجام دهند. راحتی و سرعت بالا در دسترسی به قسمت جواب‌ها باعث می‌شود تا روند پاسخ‌دهی از طریق نرم افزار سریع‌تر انجام گیرد.

برخی از امکانات نرم افزار

  • جستجوی بیمار با استفاده از کد پذیرش، کد ملی ،نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و…
  • امکان جستجو و فیلترینگ در تمام قسمت‌های نرم افزار جهت تسریع و صحت هر چه بیشتر اطلاعات
  • امکان ثبت بیمۀ پایه، بیمه تکمیلی و انواع معرفی‌نامه
  • نمایش مبلغ بدهکاری یا بستانکاری قبلی بیمار در هنگام پذیرش
  • پرداخت آنلاین وجوه در نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین
  • ارتباط چندجانبه بین کاربر، مرکز درمانی و پزشک معالج با ارسال و دریافت آنلاین پیام
  • ثبت خدمات درمانی با سریع‌ترین راه ممکن
  • تبدیل کردن خدمات از بیمه به آزاد و بالعکس برای یک بیمار مشخص
  • قراردادن مراجعه‌کننده در گروهی خاص جهت اعمال تخفیف مثل گروه پرسنل
  • ارسال پیام به مراجعان جهت اطلاع‌رسانی از آماده شدن جواب
  • ارسال جواب‌ها جهت مشاهدۀ بیماران
  • دریافت جواب‌ها و سوابق مراجعات به‌راحتی و با استفاده از کد پذیرش
  • نظر سنجی و ارسال پیشنهادات و انتقادات کاربران با یا بدون ارسال مشخصات فردی

برخی از امکانات نرم افزار
 اهداف اصلی نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین

اهداف اصلی نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین

مدیریت تمامی فرآیندهای پذیرش و جواب دهی توسط نرم افزار

کاهش حجم کاری و افزایش کیفیت و دقت عملکرد کاربران مختلف

افزایش رضایتمندی و رفاه حال مراجعین

افزایش رضایتمندی کاربران سیستم

ارائۀ گزارش‌های آماری مختلف جهت تسهیل امر مدیریت

کمک به مدیر جهت تصمیم گیری بهتر دربارۀ نقش افراد و بازدهی بخش‌ها

مزایای استفاده از نرم افزار

مزایای کلی هر سیستم نرم افزاری، بهبود کیفیت ارائۀ خدمات، افزایش بهره‌وری و بهبود سودآوری است. با استفاده از نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین می‌توانید از مزایای زیر هم بهره‌مند شوید:

  • خودکار سازی عملیات پشتیبانی که ارائه دهندگان را قادر به صرفه‌جویی بیشتر در زمان و استخدام کارکنان کمتری می‌کند.
  • دیجیتالی نمودن اطلاعات مراجعه‌کنندگان و کنار گذاشتن پرونده‌های کاغذی و ذخیرۀ دقیق‌تر اسناد
  • یادآورهای خودکار

مزایای استفاده از نرم افزار
 چه مواردی برای امنیت نرم افزار در نظر گرفته می‌شوند؟

چه مواردی برای امنیت نرم افزار در نظر گرفته می‌شوند؟

حفظ حریم خصوصی کاربر با استفاده از سطوح امنیتی پیشرفته

ذخیره سازی تمامی فعالیت های کاربران درlog  سیستم (تاریخ، ساعت، شرح فعالیت و…)

تمامی امکانات برنامه براساس مجوزهای دسترسی قابل انجام هستند

تعریف کاربران در سطوح دسترسی مختلف

کاهش بار مسئولیت کاربران نرم افزار و مکانیزه کردن تمامی فرآیندهای پذیرش و جواب دهی

پشتیبان‌گیری اتوماتیک از بانک اطلاعات به‌صورت روزانه

توسعه‌پذیری و سفارشی‌سازی

نرم‌افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین باتوجه به معماری و ساختار توسعه‌یافته، امکان توسعه‌پذیری و سفارشی‌سازی برای افزودن امکانات و گزارشات مختلف براساس نیازهای خاص شما را داراست.

توسعه‌پذیری و سفارشی‌سازی
 پشتیبانی فنی نرم افزار

پشتیبانی فنی نرم افزار

جهت برطرف کردن مشکلات فنی نرم افزار، پشتیبانی فنی از ملزومات طراحی و راه‌اندازی آن است. در صورت بروز مشکل، متخصصین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به عیب‌یابی و برطرف کردن آن نموده و شما را از دلایل بروز و نحوۀ پیشگیری از آن مطلع می‌سازند. این سرویس نوعی تضمین جهت کارکرد همیشگی و سالم ماندن سیستم نرم افزاری است.

همچنین طراحی نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین به‌صورت تحت وب است که این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان (هر جایی از دنیا) با اتصال به نرم افزار، کلیۀ اتفاقات مرکز درمانی خود و اطلاعات مراجعه‌کنندگان را مشاهده کنید و یا ثبت و تغییر دهید.

از دیگر امکانات بارز این نرم افزار قابلیت ریسپانسیو بودن آن ست، به‌این‌معنی که با کلیۀ سخت‌افزارهای روز دنیا همچون تلویزیون، کامپیوتر رو میزی، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل و همچنین با انواع سیستم عامل‌ها سازگار است

پذیرش و جواب دهی را دیجیتال و هوشمند انجام دهید

تمامی موارد ذکرشده به‌عنوان بخش‌های مختلف نرم افزار، پیشنهاد دنیای وب است که شما باتوجه به نیازهای خود می‌توانید گزینه‌هایی را که متناسب با حوزۀ خدمات شماست، انتخاب نمایید.

باتوجه به توضیحات ارائه‌شده، اگر شما هم جزو مدیرانی هستید که قصد دارید از یک نرم افزار تخصصی برای بخش پذیرش و جواب دهی خود استفاده کنید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و یا از طریق گزینۀ مشاوره، نام و شماره تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم و پس از مشورت با کارشناسان فنی ما و بعد از برآورد نیازهای شما، در صورتی که تصمیم‌تان برای داشتن یک نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین اختصاصی و حرفه‌ای قطعی شد، شروع به کار خواهیم کرد.

پذیرش و جواب دهی را دیجیتال و هوشمند انجام دهید

برخی از امکانات قابل ارائه در نرم افزار پذیرش و جواب دهی آنلاین

طراحی زیبا و کاربرپسند
کاربری ساده با سرعت بالا
طراحی تحت وب و آنلاین
تعریف سطوح دسترسی مختلف
ارسال جواب‌های مراجعه‌کنندگان
ارسال جواب مراجعان برای پزشکان معرف
پذیرش آنلاین
پرداخت وجوه آنلاین
امکان استفاده با موبایل، تبلت و لپ‌تاپ
جستجوی پیشرفتۀ مراجعان
تعریف گروه‌های آزمایشات و تصاویر
نظرسنجی
حسابداری
پنل پیامکی
سازگار با انواع مرورگر
قابلیت توسعه و خصوصی‌سازی
تشکیل پروندۀ دیجیتال
ثبت مشخصات کامل بیمار
تعیین تعرفۀ خدمات مختلف
تعریف بیمه‌های مختلف
تعریف تخفیف
طراحی با امنیت بالا
پشتیبان‌گیری
استفادۀ همزمان کاربران نامحدود
ثبت تمامی جزئیات فعالیت‌های کاربران
امکان بروزرسانی نرم افزار
پشتیبانی فنی

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ