دندان نقش بسیار برجستهای در زندگی روزمرۀ انسانها بازی میکند زیرا علاوه بر غذا خوردن و جویدن، در سخن گفتن و ادای صحیح کلمات مؤثر است و همچنین زیبایی آن، تأثیر بسزایی در زیبایی چهرۀ انسان دارد. دندانپزشکان امروزه با علم و دانایی خود در زمینهٔ دهان و دندان و ابزارهای مناسبی که در اختیار دارند، بسیاری از کارهای ترمیم و درمان انواع خرابی دندان و یا خدمات مربو ط به زیبایی را انجام میدهند. بهعنوان یک دندانپزشک، با توجه به افزایش تعداد پزشکان و رقیبان، احتمالاً دوست دارید خود و خدمات خود و حتی ادعا و اثبات ادعای برتری خود در برخی زمینهها را در زمینهٔ کیفیت کاری و سهولت و یا قیمت، به اطلاع بیماران زیادی برسانید.
این روزها پزشکان زیادی برای ارتباط بهتر و مؤثرتر با بیماران خود و همچنین معرفی جامع خود به آنها به دنیای مجازی که روز به روز کاربران زیادی را جذب میکند روی میآوردند. وجود یک وب سایت دندانپزشکی در زمینههای مختلف کمک شایانی به بیماران و پزشک خواهد کرد. زیرا افراد زیادی با مراجعه به وب سایتهای دندانپزشکی و کسب اطمینان از تخصص پزشک و خواندن رزومه و سوابق کاری ایشان و همچنین خدمات کلینیک با اعتماد کامل به مطب شما خواهند آمد. با طراحی وب سایت دندانپزشکی اختصاصی و معرفی مهارت و تجربۀ خود به بیماران بیشتر، لبخندی دوباره و زیبا برای آنها طراحی کنید.
طراحی وب سایت دندانپزشکی با در نظر گرفتن نیازهای شما و مشتریان، مزایای بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. شما با صرف حداقل هزینه و طراحی وب سایت دندانپزشکی به صورت اختصاصی حداکثر بازدیدکننده را از مطب مجازی خواهید داشت. وب سایت دندانپزشکی مانند یک کلینیک مجازی عمل نموده و شما با قرار دادن مقالات مفید دربارهی دهان و دندان میتوانید همواره بیماران خود را راضی نگه داشته و باعث بالا رفتن آگاهی آنها شوید.
از دیگر مزایای قرار دادن مقالات با کلمات کلیدی مناسب در وب سایت دندانپزشکی بالا رفتن رتبهی آن در گوگل است و وب سایت شما با بهینه سازی اصولی توسط یک طراح آشنا با قوانین سئو در صفحات ابتدایی گوگل قرار خواهد گرفت که به دنبال آن با افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت، افراد زیادی با شما آشنا خواهند شد. با طراحی وب سایت دندانپزشکی حرفهای، انواع خدمات دندانپزشکی و زیبایی خود را به کاربران اینترنتی معرفی کرده و بخشی از خدمات خود مانند وقت کاری و رزرو نوبت و یا اطلاعات و موارد آموزشی را از این طریق به کاربران وب سایتتان ارائه نمایید. بهاینترتیب کلینیک مجازی دندانپزشکی شما بهصورت شبانهروزی پذیرای بیماران خواهد بود.
۱ – طراحی صفحۀ رزومه برای ارائۀ سوابق علمی و تجربی، مدارک تحصیلی و گواهینامههای دندانپزشک و یا تیم دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی.
۲ – طراحی بخش خدمات که کلیۀ خدماتی که در مطب یا کلینیک دندانپزشکی انجام میشود، بطور مفصّل در این بخش توضیح داده میشود. خدماتی نظیر: عصبکشی، کشیدن دندان، ایمپلنت، ارتودنسی، دندان عقل و یا خدمات دندانپزشکی زیبایی مانند: سفید کردن دندانها، اصلاح طرح لبخند، اصلاح شکل و فرم دندانها، اصلاح لثه، بستن فواصل بین دندانها و …
۳ – صفحۀ تماس با ما برای درج آدرس کلینیک و یا مطب و شمارههای تماس و فرم آنلاین ارتباط با ما.
۴ – طراحی صفحۀ تعرفه که لیستی از هزینههای هر نوع درمان یا خدماتی که روی دندانها و لثهها صورت میگیرد، در آن درج میشود. این قسمت میتواند با پیشپرداختهای آنلاین نیز همراه باشد. البته نه آنچنان که در وب سایتهای فروشگاهی و خدماتی دیده میشود. البته تعرفههای ارائهشده در این قسمت به مخاطبان کمک میکند تا بودجه و نوع خدمات خود را از قبل مشخص کنند.
۵ – طراحی بخش مقالات و توضیحاتی جهت آشنایی عموم مردم با بیماریها و نارساییهای فک و لثه و دندان و مطالبی در مورد روشهای درمان، مقالات آموزشی در مورد مراقبت لثه و دندان، مقالات علمی در مورد انواع ارتودنسیها، ایمپلینت، روشهای علمی جدید در مورد ترمیم دندانها و… این قسمت از طراحی وب سایت دندانپزشکی کمی شباهت به طراحی وب سایتهای علمی نیز پیدا میکند.
۶ – طراحی صفحۀ ساعات کاری برای اعلام روزها و ساعتهای حضور پزشک و یا پزشکان در مطب یا کلینیک.
۷ – طراحی سیستم رزواسیون آنلاین به منظور تعیین وقت قبلی یا تغییر آن از طریق وب سایت و بدون نیاز به تماس تلفنی و مراجعۀ حضوری.
۸ – طراحی سیستم پیامک برای ارسال اساماس جهت اطلاعیههای مهم از طریق وب سایت برای بیماران.
۹ – گالری تصاویری به منظور نمایش تجهیزات و بخشهای مختلف مطب و یا کلینیک دندانپزشکی.
۱۰ – طراحی بخش اتصال وب سایت به شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و …
یک دندانپزشک باید در وب سایت خود، برای آشنایی بیشتر و کامل بیماران، رزومهای کامل از تمام سوابق خود قرار دهد. این کار یکی از مهمترین بخشها در بازاریابی پس از طراحی وب سایت دندانپزشکی است زیرا یک رزومۀ قوی از شما درواقع معرف تجربهها و دستاوردهای شماست.
بهعلاوه در بخش مقالات پزشکی میتوان مقالات منتشرشدۀ دندانپزشک یا جراح دندانپزشکی در مجلات و وب سایتهای معتبر علمی را هم قرار داد که اعتبار زیادی برای دندانپزشک به همراه خواهد داشت.
نکتۀ بسیار مهم در تولید محتوای مورد نیاز و جذاب برای بازدیدکنندگان محتوای وب سایت و شبکههای اجتماعی؛ استفاده از کلمات کلیدی است که به کاربران این اجازه را میدهد که وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجوگر بیایند و به شما نیز این امتیاز را میدهد که وب سایتتان بیشتر دیده شود. بنابراین انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای یافتن امتیاز در موتورهای جستجوگر، اهمیت زیادی دارد، چرا که هر چه کلمات کلیدی فراگیرتری را برگزینید وب سایت شما بیشتر در معرض جستجو قرار میگیرد.
باید با این هدف اقدام به ایجاد کلمه کلیدی کنید که هر فردی در هر نقطهای از کشور با هر میزان تحصیلات بتواند وب سایت شما را در میان میلیونها وب سایت آنلاین ببیند، بنابراین باید با توجه به این هدف کلمه کلیدی خود را انتخاب کرده تا بهراحتی پس از جستجوی کاربران، وب سایت شما در لیست نتایج گوگل در رتبههای بالا نمایش داده شود.
برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب روشهای مختلفی وجود دارد که در مقالۀ “چطور کلمه کلیدی پیدا کنید!” این روشها را معرفی کردهایم.
در طراحی وب سایت دندانپزشکی میتوان امکان ارسال پیام، عکس و یا دیگر موارد را برای کاربران فراهم کرد. یک کاربر شاید بتواند از راه دور تصویری از عکس رادیولوژی خود ثبت کرده و برای دندانپزشک ارسال کند و در صورت لزوم به مطب مراجعه کند. برخی بیماران حتی مجبور میشوند تنها برای نشان دادن یک عکس و یا صحبت کردن با پزشک خود، به شهری دیگر سفر کرده و چند روز را تلف کنند، در حالیکه میتوان با فراهم کردن قابلیتی برای ارسال پیام، عکس و یا هر نوع فایل به دندانپزشک در طراحی وب سایت دندانپزشکی در وقت بیماران و پزشک صرفهجویی کرد.
این کار برای دندانپزشکان نیز مزایای بسیار بسیار زیادی دارد. ممکن است افراد زیادی تنها برای پرسیدن یک سوال و یا نشان دادن عکس به مطب مراجعه کرده و سبب ازدحام شوند، حال آنکه با مطرح کردن سوالات و یا ارسال عکسهای خود به صورت اینترنتی به پزشک اجازه میدهند حین حضور در مطب به کارهای مهمتر پرداخته و در زمانهای دیگر و حتی حین عدم حضور در مطب، به پرسشها پاسخ بدهد. افزایش شدید راندمان کار مهمترین نتیجۀ این عمل خواهد بود.
خبرنامههای بهداشت دهان و دندان روش خوبی برای حفظ ارتباط با مشتریان است و باعث میشود آنها از تواناییهای شما اطلاع پیدا کنند. این خبرنامهها را برای مشتریان فعلی و گذشته و همچنین کسانی که معرفی شدهاند ولی هنوز مراجعه نکردهاند ارسال کنید. این خبرنامهها نهتنها شهرت شما را حفظ میکنند، بلکه به شما اجازه میدهند خدماتی که ارائه میکنید و داستانهای موفقیت درمان بیماران دیگر را نیز مورد تأکید قرار دهید.
همچنین این خبرنامهها مکان خوبی برای ارائۀ تخفیف و پیشنهادهای ویژه روی فرآیندها و محصولات اختیاری مانند سفید کردن دندانها یا دیگر فرآیندهای زیباسازی دندان هستند. برخی از دندانپزشکان هنوز هم این خبرنامهها را از طریق نامه و پست ارسال میکنند، درحالیکه سایرین در هزینهها صرفهجویی کرده و از خبرنامۀ الکترونیکی استفاده میکنند.
دندانپزشکی نیز امروزه مانند همۀ کسب و کارها از حضور در اینترنت بهره میبرد. اگر طراحی وب سایت دندانپزشکی بهخوبی پیادهسازی و اجرا شده باشد و خدماتی که ارائه میدهید، زمینۀ کاری، تخصصها و بیمههایی که میپذیرید را معرفی کند، به جذب مشتری کمک میکند و به کار شما اعتبار میبخشد. رسانههای اجتماعی برای معرفی کار شما و خدمات ویژهای که احتمالاً ارائه میکنید سودمند هستند و میتوانند راه دیگری برای توزیع الکترونیکی خبرنامۀ شما نیز باشند. رشد دنبال کنندههای آنلاین میتواند دوستان بیماران شما را نیز جذب کند که خود میتواند به یک راه مؤثر برای درخواست معرفی و ارجاع تبدیل شود.
بسیاری از دندانپزشکان از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام برای معرفی خود و خدمات مطب یا کلینیکشان استفاده میکنند در حالیکه این شبکهها یک ابزار یا رسانه تبلیغاتی هستند و باید نقش مکمل را در کنار یک وب سایت رسمی داشته باشند. شبکههای اجتماعی میآیند و میروند! اکثر ما تجربۀ استفاده از چندین شبکۀ اجتماعی و حضور پُررنگ در آنها را داشتهایم اما الان دیگر در دسترس نیستند! اما یک وب سایت خوب چیزی است که شما مالک آن هستید و این توانایی را دارد که بهترین معرف شما و اولین راه شما برای جذب مشتریان احتمالی باشد.
طبیعتاً از یک دندانپزشک معتبر انتظار میرود که یک وب سایت رسمی و حرفهای داشته باشد، وب سایتی که امکان رزرو آنلاین وقت دندانپزشک را داشته باشد و اطلاعات کاملی از او ارائه کند. همچنین از نیازهای یک دندانپزشک؛ مدیریت سادۀ وب سایت است، پس طراحی وب سایت دندانپزشکی باید به گونهای باشد که سیستم مدیریت محتوای آن ساده و راحت و کار کردن با آن، بهدور از هرگونه پیچیدگی باشد.
امروز کاربران شدیداً به گوگل وابسته هستند. آنها برای دست پیدا کردن به اطلاعات مختلف، دریافت سرویس و یا خرید کالا نام آن را در این موتور جستجو سرچ کرده و از میان موارد نشاندادهشده در نخستین صفحه، درخواست خود را برآورده میکنند. وقتی طراحی وب سایت دندانپزشکی را انجام نداده باشید، مطمئنا در گوگل نشان داده نخواهید شد! افراد بسیار زیادی هستند که تلاش میکنند از طریق گوگل، یک دندانپزشکی خوب با پزشکهای باتجربه و حرفهای پیدا کنند. حال برای کمک گرفتن از این موتور جستجو برای افزایش تعداد مشتریان، اولین قدم طراحی وب سایت دندانپزشکی است.
در ادامه میتوان با کمک گرفتن از سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، وب سایت خود را حین جستجوی کلمات و عبارات مربوط به دندانپزشکی بهینه کنید. علاوه بر افزایش تعداد بیماران، حرفهایتر جلوه دادن از دیگر مزایای نمایش در گوگل است.
مبحث سئو مهمترین امر در بازاریابی اینترنتی است. طراحی وب سایت شما باید به گونهای انجام شود که بتوانید بین لینکهای اول گوگل باشید! برای بازدهی وب سایت خود نیاز به رعایت برخی نکات استاندارد سازی وب سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو دارید.
این نکات باعث می شوند وب سایت شما علاوه بر زیبایی چشم نواز و مرتبط با شغل شما، دارای سرعت بارگزاری قابل قبولی بوده و کاربران از بازدید وب سایت شما نهایت لذت را ببرند. همچنین با سئو وب سایت دندانپزشکی، شما میتوانید جایگاه خوبی در گوگل برای نتایج جستجوی کاربران بدست آورید که همین عامل باعث بالا رفتن آمار بازدید شما خواهد شد. طراحی وب سایت دندانپزشکی دارای سئوی اولیه بوده و سئوی اولیه کمک بسیاری به ارتقاء رتبهی وب سایت میکند.
شما برای جستجو در وب سایتها، موضوعات مختلف یا خرید اینترنتی بیشتر از تلفن همراهتان استفاده میکنید یا کامپیوتر؟ احتمالا جواب شما گزینۀ اول یعنی جستجو با استفاده از موبایل است. زمانی که گوشی هوشمند و تبلت به جهان معرفی شد، یک راه جدید و جذاب برای گشت و گذار در اینترنت بهوجود آمد؛ اما مسئله اینجا بود که وب سایتها برای دیده شدن در صفحهی مانیتور کامپیوترها طراحی شده بودند. بنابراین در گوشیهای موبایل که صفحۀ کوچکی داشتند، کار با آنها چندان راحت نبود.
اینجا بود که قابلیت واکنش گرایی یا (responsive) ریسپانسیو بودن در طراحی وب سایت اهمیت بسیار زیادی پیدا کرد. طراحی وب سایت دندانپزشکی بهصورت واکنش گرایعنی اینکه وب سایت شما بتواند خودش را با صفحۀ دستگاههای گوناگون با اندازههای مختلف مانند گوشی تلفن همراه، تبلت، آیپد، لپتاپ، انواع مانیتور کامپیوتر و حتی تلویزیونهای خانگی تطبیق دهد تا هر کاربری، با هر دستگاهی که وب سایت را باز کرد، بهراحتی بتواند از آن استفاده کند و باز هم تجربه خوبی داشته باشد.
پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش بعد از طراحی وب سایت دندانپزشکی همواره یکی از اصول پایه و اهداف اصلی دنیای وب در جهت جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان بوده است. ما به ارتباط دائم و موثر با شما و پیگیری و پاسخگویی نیازهای شما در قبال خدمات طراحی وب سایت و سئو اعتقاد داریم و وظیفۀ خود میدانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته باشیم. کلیۀ وب سایتها، نرمافزارها و اپلیکیشنهای طراحی شده در دنیای وب همواره پشتیبانی خواهند شد تا کوچکترین دغدغهای در خاطر شما بابت بهروزرسانی امکانات وب سایتتان ایجاد نشود و با خیال راحت به کار توسعۀ برندسازی آنلاین خود بپردازید.
در گذشته رزرو وقت درمان بسیار دشوار بود. بیماران مجبور بودند برای رزرو وقت به کلینیکها، بیمارستانها و مطبها مراجعه کنند یا ساعتهای زیادی بهوسیلۀ تلفن به دنبال رزرو نوبت باشند . رزرو نوبت ویزیت برای بیماران از شهرهای دیگر بسیار دشوارتر بود. پیشرفت تکنولوژی کمک شایانی به بیماران کرده است. بیماران دیگر مجبور نیستند برای مراجعه به پزشک ساعتها وقت خود را تلف کنند .طراحی وب سایت دندانپزشکی هم برای بیماران و هم برای پزشکان مفید است.
اگر وب سایت مورد نظر حرفهای و با قابلیتهای متنوع باشد، بیمار با مراجعه به آن میتواند وقت خود را برای ملاقات با پزشک رزرو کند. این کار بسیاری از مشکلات را به حداقل میرساند.
در مطب یا کلینیک دندانپزشکی خدمات مختلفی ارائه میشود. اغلب دندانپزشکیها مملو از بیمار است که برای نظم دادن به امور و کارهای این مراکز درمانی، طراحی وب سایت کمک بزرگی هم به بیماران و هم به دندانپزشکان میکند . بارها برای ما پیش آمده که ساعتها در مطب دندانپزشکی منتظر نوبت باشیم، این امر به دلیل سیستم نوبت دهی نادرست اتفاق میافتد.
تمام این مشکلات و بینظمیها بهراحتی با استفاده از نرم افزار نوبت دهی آنلاین دندانپزشکی برطرف میشود.
این سیستم با توجه به نوبتهای خالی دندانپزشکان وقت مراجعه به پزشک را تعیین میکند. طراحی وب سایت دندانپزشکی همراه با نرم افزار نوبت دهی آنلاین باعث صرفهجویی در وقت، سهولت مراجعه به پزشک و جلوگیری از برخی از مشکلات میشود.
بیماران میتوانند با مراجعه به وب سایت دندانپزشکی در ابتدا پروندۀ خود را تکمیل نموده و پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنند. از طرف دیگر دندانپزشک دیگر مجبور به تکمیل پروندۀ بیمار نیست. وقتی بیمار به او مراجعه کند، پزشک میتواند با جستجوی نام بیمار، پروندۀ او را ببیند. بدین ترتیب پروندهها بهصورت فیزیکی حذف میشوند. در حالت عادی در بسیاری از مواقع پروندههای بیماران دچار مشکل میشد. نوبت دهی نیز بسیار آسان میشود. سیستم نوبت دهی با توجه به وقتهای خالی به سرعت وقت مراجعه را تعیین میکند.
دنیای وب خدمات نرم افزاری مختلفی به دندانپزشکان و کلینیکهای دندانپزشکی ارائه میکند که در صفحات زیر میتوانید توضیحات کاملی را دربارۀ این خدمات مشاهده کنید:
دیگر وقت آن رسیده که روشهای سنتی فروش را کنار بگذارید و آنجایی باشید که مشتریان شما هستند: اینترنت! و تمام چیزی که برای حضور اینترنتی قوی و مؤثر نیاز دارید، طراحی وب سایت دندانپزشکی حرفهای است.
یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که علاقهمندان به راهاندازی وب سایتی برای مطب یا کلینیک دندانپزشکی دارند؛ هزینۀ طراحی وب سایت دندانپزشکی است. برای پاسخ به این سوال باید چنین گفت که هزینۀ طراحی وب سایت امری از پیش تعریف شده و تعیین شده نیست، بلکه هزینۀ طراحی وب سایت شما با توجه به فاکتورهای مختلفی برآورد میشود.
از جمله مواردی که در هزینۀ طراحی وب سایت شما تاثیرگذار است؛ طراحی وب سایت با قالب آماده یا اختصاصی بودن آن، ماژولها و امکانات مختلفی که بر روی آن نصب میشود و سایر موارد دیگر است. برای برآورد کردن هزینۀ طراحی وب سایت مورد نظرتان بهترین کار این است که با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و یا از طریق گزینۀ مشاوره؛ نام و شمارۀ تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم و پس از مشورت با مشاورین فروش ما، تصمیم خود را برای داشتن یک وب سایت حرفهای قطعی کنید.