طراحی وب سایت فروشگاهی

اصالت، هویت و سابقه برند خود را در یک فروشگاه اینترنتی به نمایش بگذارید

رضایت از خرید و دسترسی سریع و آسان را به مشتریان آنلاین هدیه دهید

مخاطبان آنلاین با میزبانی مناسب، مهمانان فروشگاه شما میشوند

با ایجاد حس امنیت در خرید، کاربران مجازی را مشتریان دائمی خود کنید

تفاوت فروشگاه حقیقی و مجازی چیست ؟

تفاوت فروشگاه حقیقی و مجازی چیست ؟

اگر محصول یا خدماتی دارید که به دنبال افزایش فروش آن در فضای اینترنت هستید بهترین گزینه‌ی موجود برای شما طراحی وب سایت فروشگاهی است. بخاطر اینکه شما بدون محدودیت زمانی و مکانی به لطف اینترنت می‌توانید محصول یا خدمات خود را بصورت ۲۴ ساعته و مداوم برای مشتریان خود بازاریابی کنید و اگر آنها تمایل به خرید محصول داشته باشند می‌توانند محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند.

البته این مورد قابل ذکر است که نمی‌توان استراتژی بازاریابی فروش در دنیای حقیقی را همانند دنیای مجازی دانست. نیاز است قبل از طراحی وب سایت فروشگاهی، شما یک استراتژی مختص فضای مجازی داشته باشید تا بتوانید در این فضا موفق باشید . همکاران ما در دنیای وب می‌توانند استراتژی خاص فضای مجازی شما را ترسیم کنند و پس از آن طبق الگوی طراحی شده کد‌‌‌نویسی وب سایت شما انجام خواهد شد.

با طراحی وب سایت فروشگاهی اصولی، افزایش فروش را تجربه کنید

بسیاری از افراد حتی قبل از رفتن به مغازه حتماً سری به یکی از وب سایت‌های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با فکری بازتر بتوانند خرید خود را انجام دهند.

با توجه به رشد چشمگیر خریدوفروش کالا به‌صورت آنلاین در قالب فروشگاه‌های اینترنتی و قدرتی که این بخش دارد و تمایل بسیاری از هم‌وطنان چه در خرید کالا به‌صورت آنلاین و چه در فروش کالا به‌صورت آنلاین, زمان آن رسیده است که تجربه سفارش آنلاین فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید و بدون هزینه‌های اضافی مانند گرفتن مکان فیزیکی یا دادن قبض‌های آب و برق و گاز و تلفن، فروشگاه آنلاین و اینترنتی خود را طراحی و راه‌اندازی نمایید.

یکی از نکاتی که در ابتدای طراحی وب سایت فروشگاهی باید مدنظر قرار دهید دسته‌بندی اطلاعات و منوها و خود اطلاعات محصولات در وب سایت فروشگاه است. این نوع وب سایت‌ها با توجه به حجم بسیار زیاد اطلاعات, باید ساختار قابل‌فهمی برای بازدیدکنندگان و در نهایت مشتریان آنلاین داشته باشند. هر چقدر این بخش پیچیده‌تر به نظر بیاید کاربران به‌راحتی وب سایت شما را رها نموده و وب سایت فروشگاهی دیگر را برای انتخاب کالا و خرید آن در نظر خواهند گرفت.

مسلماً زمانی که وب سایت فروشگاهی شما راه‌اندازی شود، کسی جز مشتریان قبلی شما از آن باخبر نخواهد شد، شما با حضور در صدر نتایج گوگل فروشگاه اینترنتی خود را به کاربران جدید معرفی کرده و مشتریان جدید جذب می‌کنید. مشتریان در هرلحظه از شبانه‌روز و در هر کجای جهان که باشند می‌توانند وارد شوند و درخواست استفاده از محصول یا خدمات شما را دهند. به‌این‌ترتیب شما هم افزایش فروش را تجربه خواهید کرد.

با طراحی وب سایت فروشگاهی اصولی، افزایش فروش را تجربه کنید
شعبه جدید فروشگاه خود را افتتاح کنید: البته آنلاین!

شعبه جدید فروشگاه خود را افتتاح کنید: البته آنلاین!

ساخت یک فروشگاه آنلاین امروزه یکی از بهترین اقدامات برای گسترش و توسعه کسب و کار شما است. مهم نیست که شما یک شرکت یا سازمان بزرگ را اداره می‌کنید یا یک شرکت کوچک و یا اینکه به‌تنهایی کار می‌کنید. شما با طراحی وب سایت فروشگاهی می‌توانید فعالیت خود را بدون هیچ حدومرزی گسترش دهید.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی مانند ایجاد یک شعبه جدید از فروشگاه شماست با این تفاوت که این شعبه برای هر شخصی در هر زمان و هر مکانی قابل‌دسترس است. فروشگاه اینترنتی شما به یک شعبه در شلوغ‌ترین نقطه‌ی شهر با طراحی وب سایت فروشگاهی تبدیل خواهد شد. گوگل دقیقاً همان‌جایی است که روزانه میلیون‌ها کاربر نیازهای خود را در آن جستجو می‌کنند و اگر شما در میان نتایج جستجو حضور ندارید مطمئن باشید که رقیبان شما از این بابت سود بسیاری خواهند برد.

شعبه آنلاین و جدید فروشگاه خود را افتتاح کنید و با رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی، حضور در صفحات بالای گوگل را تجربه کنید و در رقابت با رقبای خود پیشتاز باشید.

برخی از ویژگی‌های طراحی وب سایت فروشگاهی

ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی

در طراحی وب سایت فروشگاهی یکی از قسمت‌های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر است. در طراحی این بخش از وب سایت باید دقت شود که یک فرم بزرگ با داده‌های زیاد در مقابل کاربر قرار نگیرد. باید تعدادی اطلاعات محدود در بخش نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و …
همچنین می‌توان در مرحلۀ ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست کرد تا در مرحلۀ خرید تنها چند فیلد قرار داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم‌ها، اطلاعات را به‌صورت مرحله به مرحله دریافت کنید.

جلب اعتماد مشتریان

در یک فروشگاه اینترنتی، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت است. زمانی که پرداخت آنلاین در وب سایت شما انجام می‌شود برای افزایش امنیت اطلاعات مشتریان، باید از درگاه ssp  استفاده کنید. وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر سابقۀ خوب شما، به‌راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو می‌شود.

امکان مقایسۀ محصولات

مقایسۀ محصولات مشابه یکی از امکانات ضروری در طراحی وب سایت فروشگاهی است. زمانی‌که این امکان را به مشتریان بدهید که بتوانند ویژگی‌های چند محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنند؛ خرید‌های بعدی‌شان را نیز از طریق فروشگاه آنلاین شما انجام می‌دهند. بنابراین امکان مقایسۀ محصولات یکی از ویژگی‌های ضروری وب سایت‌های فروشگاهی است.

روشهای خرید در طراحی وب سایت فروشگاهی

پرداخت آنلاین

در این روش پرداخت؛ مشتری باید ابتدا به‌صورت آنلاین فاکتور خرید را پرداخت کرده و پس از آن کالا برای او ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی تنها روش خرید، پرداخت آنلاین است.

پرداخت در محل

اغلب کاربران، روش پرداخت در محل را ترجیح می‌دهند. به‌دلیل اینکه در این روش احتمال کلاهبرداری کمتر است. این روش به‌این‌صورت است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان مورد نظر، هزینۀ آن پرداخت می‌شود.

برخی از ویژگی‌های طراحی وب سایت فروشگاهی
رازهای شروع موفق یک فروشگاه آنلاین

رازهای شروع موفق یک فروشگاه آنلاین

امروزه دیگر کمتر کسب‌و‌کاری را می‌توان یافت که در هنگام شروع رقبای سفت و سختی برای خود نداشته باشد.

برای اینکه خودتان را به جهان معرفی کنید، قدم اول را از طریق شبکه‌های اجتماعی بردارید که هزینۀ خاصی هم برایتان ندارد. در شبکه‌های اجتماعی‌ای که عضو هستید (اگر نیستید دست به کار شوید و یک پروفایل در اینستاگرام و تلگرام ایجاد کنید) خودتان را معرفی کنید و توانایی‌های خود و کسب‌و‌کارتان و مهم‌تر از آن امتیازات خود را معرفی کنید. چه محصولات خاص و متمایزی در فروشگاه‌تان وجود دارد؟ فروشگاه شما دارای چه امکانات و قابلیت‌های متمایزی است؟ مشتریان بالقوۀ شما می‌خواهند بدانند چه کسانی پشت این فروشگاه هستند تا در صورت بروز مشکل بتوانند به آن‌ها اتکا کنند. پس با دقت و حوصله به سوالات‌شان پاسخ دهید.

بهتر است در زمان طراحی وب سایت فروشگاهی، یک وبلاگ هم در نظر داشته باشید که بتوانید به طور خیلی صمیمی تجربیات و علایق خود را با مشتریان‌تان در میان بگذارید. وبلاگ‌تان را به شبکه‌های اجتماعی بخصوص تلگرام متصل کنید تا کاربران بیشتری بتوانند با شما و کارتان آشنا شوند.

و توصیۀ نهایی برای این مرحله، قرار دادن تخفیف‌های ویژه برای رونمایی از فروشگاه‌تان جهت ترغیب مشتریان و در صورت امکان ارائۀ هدایا و محصولات رایگان به آن‌هاست.

چطور تجربۀ شیرینی از ایجاد یک فروشگاه آنلاین داشته باشید؟

شاید شما یک بار در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی تجربه ناموفقی داشته‌اید و یا اگر الان در ابتدای راه هستید؛ از عدم موفقیت این کار و اتلاف وقت و هزینه نگران باشید. مسلماً شما نیز باید به این نتیجه رسیده باشید که تنها طراحی وب سایت فروشگاهی برای رسیدن به این هدف بزرگ کافی نیست و برای رسیدن به این موفقیت باید المان‌های زیادی در کنار یکدیگر چیده شود.

اولین قدم، طراحی وب سایتی است که امکاناتی کامل در زمینۀ فعالیت شما داشته باشد. شاید داشتن تمامی امکاناتی که یک شرکت طراحی به شما معرفی می‌کند مناسب برای کسب و کار شما نباشد اما باید هرآنچه برای مخاطب شما مورد نیاز است را شناسایی کنید و در فروشگاه خود داشته باشید. برای مثال اگر شما در فکر طراحی وب سایتی برای پوشاک هستید باید بدانید این وب سایت بدون درنظر گرفتن حق انتخاب مشتری در زمینۀ رنگ، سایز و نوع محصول بی‌نتیجه خواهد بود و مشتری را در انتخاب محصول گنگ و شاید محدود می‌کند.
گام دوم، رعایت اصول استاندارد طراحی وب سایت است. این اصول ابتدا برای هرچه کاربردی‌تر بودن و سهولت استفادۀ تمام کاربران از وب سایت و در درجۀ بعد برای استانداردسازی برای موتورهای جستجو باید انجام شود. زیرا بعد از طراحی وب سایت باید در صفحات جستجو نسبت به سایر رقبا، به جایگاه بالاتری برسید. اگر شما یک فروشگاه حرفه‌ای با تمام امکانات لازم هم داشته باشید ولی نتوانید این امکانات را به مخاطبین معرفی کنید مسلماً به موفقیتی نمی‌رسید.
گام آخر و مهم‌تر از طراحی وب سایت، داشتن استراتژی برای معرفی مزایای فروشگاه اینترنتی طراحی شده و شناساندن آن به کاربران است. این راه از طریق بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) قابل انجام است. برای بازاریابی اینترنتی حتماً برنامه ریزی داشته باشید و از تجربه و دانش نیروهای متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

چطور تجربۀ شیرینی از ایجاد یک فروشگاه آنلاین داشته باشید؟
فالورهای اینستاگرام‌تان را به فروشگاه  آنلاین خود بفرستید!

فالورهای اینستاگرام‌تان را به فروشگاه آنلاین خود بفرستید!

اینستاگرام برای افرادی ساخته شده که عاشق تصاویر هستند. ولی ظاهراً اینستاگرام برای افراد عاشق خرید نیز جذاب است. براساس گزارش اینستاگرام ۶۰٪ کاربران می‌گویند در این پلت‌فرم از محصولات و خدمات باخبر می‌شوند و ۳۰٪ نیز چیزی را که در اینستاگرام یافته‌اند، خریده‌اند. کلید بازاریابی اینستاگرام، جذب کاربران و هدایت آن‌ها به وب ‌سایت است. ولی چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ دانستن شیوۀ صحیح نوشتن کپشن اینستاگرام و رعایت کردن موارد زیر در این زمینه بسیار موثر است:

  • در طراحی وب سایت فروشگاهی خود گزینه‌ای برگزاری رقابت‌های مختلف در نظر بگیرید.
  • تصاویری از مشتریانی که از محصولات شما استفاده کرده‌اند؛ به نمایش بگذارید (که به آن محتوای تولیدشده توسط کاربر نیز گفته می‌شود).
  • بادقت صفحه‌ای جذاب در وب ‌سایت خود انتخاب کنید و به آن در قسمت بیوگرافی اینستاگرام لینک بدهید (این تنها لینکی است که می‌توانید در این شبکه نمایش دهید)

هنگامی‌ که مشتری محصولی را از فروشگاه اینترنتی شما می‌خرد، محصول دیگری نیز به او پیشنهاد کنید

یکی از یافته‌های جالب در زمینۀ بازاریابی، مشاهدۀ حالتی به نام «حالت خرید» است. مشتری معمولاً در ابتدا حالت تدافعی دارد، سوالات زیادی می‌پرسد، از محصول ایراد می‌گیرد و بالاخره زمانی‌که قانع شد محصولی را بخرد، وارد «حالت خرید» شده است. در این زمان خیلی راحت می‌توان محصولات دیگری به او فروخت. همین موضوع باعث می‌شود که وقتی شخصی یک دوربین عکاسی خرید بتوان به او یک کیف، باتری اضافی و سه‌پایه و … فروخت. مشتری برای خرید محصولات بعدی مقاومت نمی‌کند و وسواس زیادی نشان نمی‌دهد؛ بنابراین در طراحی وب سایت فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که ساختار فروشگاه شما به‌گونه‌ای باشد که هرگاه مشتری کالایی را سفارش داد، کالاهای مرتبط دیگری را به او توصیه کنید. هیچ‌گاه پیش‌داوری نکنید که چون مشتری در خرید اول مقاومت زیادی نشان داد، پس کالاهای دیگر را نخواهد خرید.

هنگامی‌ که مشتری محصولی را از  فروشگاه اینترنتی شما می‌خرد، محصول دیگری نیز به او پیشنهاد کنید
جزئیات، قابلیت جستجو و فیلتر کردن محصولات در فروشگاه اینترنتی

جزئیات، قابلیت جستجو و فیلتر کردن محصولات در فروشگاه اینترنتی

قسمت جزئیات محصول در واقع خواندنی‌ترین بخش یک وب سایت فروشگاهی است. اینکه مشخصات کالا به‌چه‌صورت مطرح شود نقش مهمی در جایگاه وب سایت فروشگاهی در موتورهای جستجو مانند گوگل دارد. شما می‌توانید در این قسمت علاوه بر اطلاعات فنی محصول، مطالبی مانند دستورالعمل استفاده از آن، طرز ساخت کالا، نحوۀ تعمیر در صورت خرابی و… را منتشر کنید تا بدین ترتیب بازاریابی محتوایی موثری برای فروشگاه آنلاین خود انجام داده باشید.

هر محصول مشخصات زیادی مانند دسته‌بندی، رنگ، ابعاد، وزن و… دارد که ممکن است با چند محصول دیگر یکسان و یا با تعدادی متفاوت باشد. اینکه کاربر بتواند از میان هزاران کالا، محصول مورد نظرش را به‌راحتی پیدا کند، به کارایی قابلیت جستجو و فیلترگذاری محصولات بازمی‌گردد. باید در طراحی وب سایت فروشگاهی یک باکس جستجوی قوی تعبیه کرد تا خریداران بتوانند به شکلی سریع و آسان محصول یا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.

با بهینه‌سازی برای موبایل، فروش آنلاین بیشتری داشته باشید

تلفن‌های همراه هوشمند آنقدر سهم زیادی از زندگی دیجیتالی ما را در اختیار دارند که امکان ندارد بدون توجه به آن‌ها بتوان در بازاریابی اینترنتی سهم مهمی به‌دست آورد. اما همچنان تمرکز خیلی از فروشگاه‌های آنلاین روی نسخۀ دسکتاپ است و اهمیت چندانی به نسخۀ موبایلی وب سایت نمی‌دهند. این مسئله می‌تواند یک فرصت مناسب برای شما باشد تا با بهینه سازی وب سایت، فروشگاه و یا توسعۀ اپلیکیشن انحصاری خود، در این زمینه پیشتاز باشید.

به‌خاطر حضور تقریباً بیش از دو سوم کاربران فعال اینترنتی در موبایل‌های هوشمند، بحث موبایل مارکتینگ رنگ و بوی خیلی جدی به خود گرفته است. بخش زیادی از فعالیت‌های آنلاین توسط جستجوهای موبایلی انجام می‌شود و همین موضوع نشانگر اهمیت بسیار زیاد موبایل‌هاست.

در قدم اول، مهم‌ترین مسئله در بهینه سازی یک وب سایت برای موبایل این است که در طراحی وب سایت فروشگاهی؛ دسترسی به همۀ بخش‌های وب سایت در موبایل تا حد امکان ساده باشد. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران هم احساس راحتی داشته باشند و هم بدون دردسر به نتایج جستجوهای خود برسند. توجه به دو اصل مهم تجربۀ کاربری و طراحی ساده و در عین حال جذاب، به تنهایی باعث می‌شود تا شما شانس زیادی برای جذب مشتری‌های جدید داشته باشید.

اما مسائلی همچون سرعت بالای لود صفحات، دسترسی سریع به همۀ بخش‌ها، عدم نیاز به بزرگنمایی برای مشاهدۀ متون یا عکس‌ها و در نهایت امکان جستجوی راحت از دیگر مسائل حیاتی در این زمینه به‌حساب می‌آیند. در نسخۀ مخصوص موبایل وب سایت خود سعی کنید از اجبار کاربران برای ثبت نام‌های غیر ضروری، پر کردن فرم‌های اطلاعات سنگین و موارد مشابه پرهیز کنید. در موبایل‌ها باید همه چیز به‌سادگی و با سرعت زیاد قابل انجام باشند.

با بهینه‌سازی برای موبایل، فروش آنلاین بیشتری داشته باشید
افزایش روش‌های ارسال کالا در فروشگاه آنلاین

افزایش روش‌های ارسال کالا در فروشگاه آنلاین

چه کسی دوست دارد هفته‌ها برای دریافت محصول خود منتظر بماند؟ حتی بدتر از آن، چه کسی دوست دارد از زمان دریافت کالای خود بی‌خبر باشد؟ این سؤال‌هایی است که پاسخ آن‌ها کاملاً واضح است: هیچ کس.

با قابل‌پیش‌بینی بودن، اختصاصی بودن، شفافیت، ارائهٔ جزئیات و اطلاعات دقیق و مهم‌تر از همه، امکان انتخاب‌های مختلف، مشتریان بیشتری را راضی کنید. برای این منظور باید موارد زیر را  در طراحی وب سایت فروشگاهی درنظر داشته باشید:

ارائهٔ گزینه‌های ارسال محصول که مشتری خودش انتخاب کند.

امکان پیگیری ارسال محصول.

اطلاعات دقیقی درمورد هزینه‌های ارسال.

ارائهٔ مشوّق‌های ارسال رایگان و سریع.

به دلیل هزینه‌بر بودن و دشواری تامین زیرساخت‌های حرفه‌ای لجستیک، اگر شما بتوانید در این حوزه خوب عمل کنید بسیار موفق‌‌تر از دیگران خواهید بود.

طراحی وب سایت فروشگاهی مطابق با اصول سئو

سئو و بهینه سازی وب سایت به اصول و قواعدی گفته می‌شود که در تولید محتوای یک سایت اعمال شده تا با رعایت این اصول بتوان وب سایت را در موتور جستجوی گوگل در صفحات اول قرار داد. رعایت نکردن این اصول یا استفاده از روش‌های نادرست سبب می‌شود وب سایت از دسترس خارج شود. این یک تعریف بسیار ساده و ابتدایی از سئو است برای اینکه همه بتوانند به‌راحتی مفهوم سئو و بهینه سازی را متوجه شوند. در واقع دامنۀ علم سئو بیشتر از این است که بیان شد.

خرید آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی بسیار متفاوت‌تر از خرید های روزانه است. در خرید از فروشگاه اینترنتی نمی‌توان محصول را به صورت فیزیکی مشاهده، لمس، امتحان و یا حتی از نظر شکل ظاهری آن را مقایسه کرد. اما هر روز نیز بر تعداد افرادی که از فروشگاه‌های اینترنتی خرید می‌کنند افزوده می شود. درمقابل این افزایش؛ صاحبان کسب‌و‌کار هم برای طراحی وب سایت فروشگاهی مشتاق‌تر می شوند، در نتیجۀ این تعدّد وب سایت‌های فروشگاهی، رقابت بر سر به‌دست آوردن سهم از موتورهای جستجو، روز به روز افزایش می‌یابد. به‌همین‌جهت است که سئو وب سایت فروشگاهی اهمیت بالایی دارد و باید جزء استراتژی‌های بازرایابی هر فروشگاه آنلاینی در نظر گرفته شود.

طراحی وب سایت فروشگاهی مطابق با اصول سئو
طراحی وب سایت فروشگاهی واکنش‌گرا

طراحی وب سایت فروشگاهی واکنش‌گرا

باتوجه به آمار بازدید وب سایت‌ها، اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند و تبلت انجام می‌شود و روزبه‌روز بر این میزان افزوده می‌شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت فروشگاهی شما با انواع دستگاه‌های موبایل و تبلت یک ضرورت است. بر خلاف راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌سازهای موجود در بازار، طراحی وب سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که فروشگاه اینترنتی به‌خوبی اندازۀ خود را با اندازۀ صفحۀ نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به‌طوری که پیمایش در وب سایت به آسانی انجام شود و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهدۀ تمامی قسمت‌های وب سایت شما و خرید دچار زحمت شود. علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو، ویژگی ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن وب سایت است.‎

پشتیبانی فنی پس از طراحی وب سایت فروشگاهی

پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی همواره یکی از اصول پایه و اهداف اصلی دنیای وب در جهت جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان بوده است. ما به ارتباط دائم و موثر با شما و پیگیری و پاسخگویی نیازهای شما در قبال خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی اعتقاد داریم و وظیفۀ خود می‌دانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته باشیم. کلیۀ وب سایت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و اپلیکیشنهای طراحی شده در دنیای وب همواره پشتیبانی خواهند شد تا کوچکترین دغدغه‌ای در خاطر شما بابت به‌روزرسانی امکانات وب سایت‌تان ایجاد نشود و با خیال راحت به کار توسعۀ تجارت آنلاین خود بپردازید

پشتیبانی فنی پس از طراحی وب سایت فروشگاهی
به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

دیگر وقت آن رسیده که روش‌های سنتی فروش را کنار بگذارید و آنجایی باشید که مشتریان شما هستند: اینترنت! و تمام چیزی که برای فروش اینترنتی محصولات‌تان نیاز دارید، طراحی وب سایت فروشگاهی کامل و حرفه‌ای است. فروشگاهی که قرار است از این پس مهم‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین راه فروش محصولات شما به مشتریان باشد.

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که علاقه‌مندان به راه‌اندازی وب سایتی برای فروش آنلاین دارند؛ هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی است. برای پاسخ به این سوال باید چنین گفت که هزینۀ طراحی وب سایت امری از پیش تعریف شده و تعیین شده نیست، بلکه هزینۀ طراحی وب سایت شما با توجه به فاکتورهای مختلفی برآورد می‌شود.

از جمله مواردی که در هزینۀ طراحی وب سایت فروشگاهی اینترنتی شما تاثیرگذار است؛ طراحی وب سایت با قالب آماده یا اختصاصی بودن آن، ماژول‌ها و امکانات مختلفی که بر روی آن نصب می‌شود و سایر موارد دیگر است. برای برآورد کردن هزینۀ طراحی وب سایت مورد نظرتان بهترین کار این است که با شمارۀ ویژۀ دنیای وب در زیر همین مطلب تماس بگیرید و یا از طریق گزینۀ مشاوره؛ نام و شماره تلفن خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم و پس از مشورت با مشاورین فروش ما، تصمیم خود را برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای قطعی کنید.

طراحی وب سایت فروشگاهی برای کسب‌وکارهای مختلف

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی

فروشگاه آنلاین لباس و پوشاک

وب سایت فروش آنلاین بیمه

فروش آنلاین طلا، جواهر و زیورآلات

وب سایت فروش آنلاین فایل

فروشگاه آنلاین صنایع دستی

گل فروشی آنلاین

و هر کسب‌وکار دیگری که امکان فروش آنلاین محصول، کالا، سرویس و هرگونه خدماتی را داشته باشد.

طراحی وب سایت فروشگاهی برای کسب‌وکارهای مختلف

امکانات طراحی وب سایت فروشگاهی

مدیریت اسلایدشو جهت نمایش تصاویر
نمایش گزارشات مربوط به کاربران آنلاین
نمایش تعداد سفارشات هفتگی و ماهیانه
اتصال به درگاه های بانکی
ارسال ایمیل تکمیل سفارش به مشتریان
درج موجودی اولیه کالا
امکان افزودن کالا به لیست علاقه مندی‌ها
تعیین اعتبار برای مشتری در فروشگاه
تعیین بن در ازای خرید هر محصول
تعیین وزن برای هر محصول
تغییر تعداد و حذف محصولات
تعیین نمایش دسته‎بندی در منوی سایت
محصولات مرتبط و پیش‌نهادی
قابلیت جستجو و فیلتر کردن محصولات
روش های پرداخت متنوع
نمایش جزئیات محصولات
نظرات کاربران
طراحی کاملا ریسپانسیو (واکنش‌گرا )
قابلیت چت آنلاین
سبد خرید داینامیک
محصولات مشاهده شده اخیر
قیمت با ارزهای مختلف
مکان به روز رسانی اتوماتیک
نگهداری تاریخچه تغییرات
نمودار تغییرات قیمت
امکان سفارش بدون محدودیت
مدیریت سفارشها
نمایش فاکتور
امکان تعریف موجودی
ایمیل های پیگیری خودکار
نمایش درصد تخفیف
ایجاد بن های تخفیف
قوانین قیمت گذاری
اطلاع رسانی عدم موجودی
گزارش گیری کلمات کلیدی
امکان بررسی تعداد بازدید
دسته بندی کالاها
قابلیت تعریف روش های پرداخت
قابلیت بررسی سفارش های روزانه
صفحه عضویت کاربران
جمع کل سفارش
امکان اسلاید شو
نمایش پر فروش ترین محصولات
نمایش تازه ترین ها
نظرسنجی
اطلاعات تماس
لیست خریداری شده ها
پیام رسانی از طریق پیام کوتاه
نمایش مالیات ارزش افزوده
امکان گفتگوی آنلاین با کاربران
امکان قیمت گذاری برای فروش عمده
گزارش بر اساس تعداد فروش
طراحی قالب کاربر پسند
طراحی لیست علاقه مندی ها
طراحی نوار جستجو
فیلتر کردن و مرتب سازی محصول
افزودن محصول به سبد خرید
بررسی تعداد مصرف کننده هر محصول
طراحی ابزار گزارش دهی
امکان مدیریت مشتری
امکان بارگذاری سریع
امکان امنیت چندسطحی
امکان مدیریت کاربران

اطلاعات بیشتری برای تصمیم گیری نیاز داری؟

0936-155-32-18

308 - 28 - 284 - 021

نمونه طراحی وب سایت فروشگاهی

وبلاگ

راه حل برای پیدا کردن گوشی های سرقتی چیست؟

حذف خودکار چربی اثر انگشت از روی صفحه نمایش

قابلیت کانال اینستاگرام رسما معرفی شد

استراتژی های گسترش کسب و کار در سال ۲۰۲۳

پتنت جدید اپل برای تبدیل پیام های iMessage به محتوای صوتی

گوگل ویژگی های رم و صرفه جویی در انرژی را به مرورگر کروم اضافه کرد

مجهز شدن ویندوز ۱۱ به میکسر صوتی حرفه ای

یازده میلیون گوشی به بدافزار آلوده شدند

قابلیت اضافه شدن پیام صوتی به استاتوس در واتساپ

انتشار توییتر بلو برای اندرویدی‌ها

اینستاگرام دو قابلیت جدید معرفی کرد

قابلیت پیام به خود در واتس‌اپ